Tyhmä ja nolo kysymys mutta kuitenkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikon äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
käsittääkseni voisi johtua vauvan pyöreydestä, olen nähnyt muutamia pyöreitä vauvoja, joilla pippeli on ihan eri näköinen kuin omalla hoikalla vauvallani. Reidet ja alamaha pullottaa ja pippeli näyttää vetäytyneeltä, joten veikkaisin että ihan normaalia. Ja varmaan näyttää vielä enempi vetäytyneeltä ympärileikkauksen jäljiltä.. korjaantuu ajastaan olettaisin.

Jos tuo lapsi isäänsä tulee, voi olla, että ulkonäkö on samanlainen aikuisenakin, eli tosi ryppyiseksi vetäytynyt. Käyttöä se ei heittaa, sillä normaalikokoinen penis siitä tulee, kun on "tarvis". ;)

Sori vaan, jos oli liikaa informaatiota :D

äst. Mä en voi sille mitään, että mua ärsyttää suunnattomasti tuo alapään silpominen. Ja sit ollaan viel niin huolissaan että. Oisitte antanut sen olla semmonen ku se on.

käsittääkseni voisi johtua vauvan pyöreydestä, olen nähnyt muutamia pyöreitä vauvoja, joilla pippeli on ihan eri näköinen kuin omalla hoikalla vauvallani. Reidet ja alamaha pullottaa ja pippeli näyttää vetäytyneeltä, joten veikkaisin että ihan normaalia. Ja varmaan näyttää vielä enempi vetäytyneeltä ympärileikkauksen jäljiltä.. korjaantuu ajastaan olettaisin.

Kiitos tiedosta. Ainakin tiedän nyt, että muitakin vastaavia pyöreitä vauvoja on. :)

No tuo pyöreän vauvan kuvailu osuu kyllä aika lailla omaan lapseeni. Keskiarvokäyrällä menee kyllä sekä pituus että paino, mutta alavatsa on kapea, mutta eteenpäin pömpöttävä ja häpyluun päällä on suht paksusti materiaalia.

Jos tuo lapsi isäänsä tulee, voi olla, että ulkonäkö on samanlainen aikuisenakin, eli tosi ryppyiseksi vetäytynyt. Käyttöä se ei heittaa, sillä normaalikokoinen penis siitä tulee, kun on "tarvis". ;)

Sori vaan, jos oli liikaa informaatiota :D

Kiitos vastauksesta. Ei haittaa ollenkaan tieto aikuisestakaan, jos vaikuttaa samankaltaiselta. Ihan tervetullutta tietoa. Itsekin olen joskus ollut miehen kanssa, jolla lepotilassa vaikutti hyvin pieneltä (hyvä kun kunnolla näkyi) mutta erektiossa hyvinkin iso. Oli kuitenkin ns. esillä eikä ihon sisällä kokonaan kuten vauvalla.

No tuo pyöreän vauvan kuvailu osuu kyllä aika lailla omaan lapseeni. Keskiarvokäyrällä menee kyllä sekä pituus että paino, mutta alavatsa on kapea, mutta eteenpäin pömpöttävä ja häpyluun päällä on suht paksusti materiaalia.

Juuri samanmallinen vauvanikin on! Reitevä, maha hieman "pömpöttää", häpyluun päällä pyöreyttä mutta silti lonkkaluiden yläpuolella kapea kohta. Juuri vaipan kiinnittymiskohdasta kapea.

Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
Ajattelitko silpoa uskonnon takia lapsesi muitakin ruumiinosia vai riittikö yksi?

Ja porukka ihmettelee miksi suhtaudun niin negatiivisesti uskontoihin.

Samaa mieltä. Aina sitä jaksetaan meluta kun tyttöjä ympärileikataan, mutta poikien silpominen on ihan ok.

Tajuan siis kyllä, että tyttöjen ympärilaikkaus on raaempaa ja tekee hirvittävää jälkeä verrattuna esinahan poistoon. Fakta kuitenkin on, että uskonnon nimissä silvotaan sekä tyttö- että poikalapsia ilman näiden omaa, täysi-ikäisenä annettua suostumusta.

Iljettävää.

Yhteistyössä