Mun on kyllä pakko näyttää, kun tää on niin hauska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Tyttö piirsi kuvan meidän chihusta. Mua naurattaa kovasti tää kuva, kun mun mielestä toi irvistävä suu on niin hauska.:heart: Tommonen possun näköinenhän se koira tosiaan on.:D

Hei, mitäs laitoit sinne sun synttärijuhliin, kun täältä kyselit? Tuliko paljon vieraita?

Ei ku mä kyselin sitä varten, ku mentiin miehen kans leffaan kaksistaan. Mä laitoin kuules pitsisukkahousut, vfarkkushortsit ja paitakin mulla oli. Mut mulla on tosi lämmin takki ja lämpimät kengät, joten ei tullut kylmä.

Vieraita tuli sit seuraavana päivänä, aika paljon. PItäs viel pitää juhlat erikseen sukulaisille. ku me täytetään miehen kaa täs samoihin aikoihin, niin meillä on ikää yhteensä 60 vuotta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aijaa. Shortsit.. Hrrrrr.

No se ja sama, oisko mulla ollut pitkä villapaita ja legginssit, oikeastaan. Mä olin saanut semmoset tosi lämpimät lammassaappaat, mitkä on kaikista ihanimmat, jos ei ole sukkia jalassa. Ajattelin ilahduttaa miestä, kun se tykkää katsella mua näteissä vaatteissa. Mieluiten olisin kyl laittanut semmosen olohaalarin, muta se ei oo silleen nätti. Meinasin laittaa semmoset oikeen kapeet farkut, mut ku olin tullut just pesulta ja rasvannut jalat, ja nekin oli pesty just, niin ei ne mennykkään mun jalkaan!:laugh:

Yhteistyössä