Ei rillit päässä hienoihin juhliin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä kohtaa tuossa sanotaan että silmälasit ovat merkki huonoudesta ja lasit päässä ei saisi mennä juhliin? Mä en sellaista kohtaa nähnyt vaikka luin ihan tarkasti.
Se, että mieluummin piilarit, ei ole samaa kuin ehdottomasti tai muuten olet huono. Paitsi tällä palstalla.

Ja miten ny rouva pressa ite antoi esimerkkiä rillien käytöstä. Kas kun ei toi Naakka sitä purnannu. Ehän kaik edes voi pitää piilareita. Minäkään en sitte voi mennä koskaan hienoihin juhliin.

No kyllä mäkin laittaisin noin ioihin juhliin joko piilarit tai sitten pokat, jotka on ihan varta vasten juhliin tarkoitettu.

Eihän sinne talsita arkikengissäkään, tai työväsky olalla. Miksi sitten arkirilleissä?

[QUOTE="vieras";22616801]No kyllä mäkin laittaisin noin ioihin juhliin joko piilarit tai sitten pokat, jotka on ihan varta vasten juhliin tarkoitettu.

Eihän sinne talsita arkikengissäkään, tai työväsky olalla. Miksi sitten arkirilleissä?[/QUOTE]

Minulle ei piilarit käy ja linsseistäni maksan yli 700 euroa, en siis yksiä juhlia varten ostaisi itselleni uusia laseja.

[QUOTE="vierailija";22616816]Minulle ei piilarit käy ja linsseistäni maksan yli 700 euroa, en siis yksiä juhlia varten ostaisi itselleni uusia laseja.[/QUOTE]

No olisko sulla varaa iltapukuun, meikkaukseen ja kampaajaankaan sitten? Hei kyse on sentään Suomen itsenäisyyspäivän juhlasta... ja ehkei niihin juhlarilleihin tartte kaikkia mahdollisia kalliita pinnoituksia kun niitä vain joissain juhlissa pidettäisiin ;)

[QUOTE="vieras";22616801]No kyllä mäkin laittaisin noin ioihin juhliin joko piilarit tai sitten pokat, jotka on ihan varta vasten juhliin tarkoitettu.

Eihän sinne talsita arkikengissäkään, tai työväsky olalla. Miksi sitten arkirilleissä?[/QUOTE]

Optikolla:
- Hei, tarvitsisin uudet rillit.
- Mihin tarkoitukseen?
- Linnan juhliin. Millä hyllyllä teillä ne on?

:D

ps. toiset joutuu maksaa "arkirilleistäänkin" vajaat 1000€, tuntuisi ihan hullulle ostaa yhtä iltaa varten kokonaan uudet!

[QUOTE="hei";22616851]Mun mielestä rillit rumentaa, ainakin mua. En ikinä laittais juhliin![/QUOTE]

Minusta taas toiset on jopa paremman näköisiä rillit päässä kuin ilman! Vai johtuuko se siitä, että on tottunut näkemään heidät rillit päässä?

Tänään ostin lapselle kahdet rillit, 119 euroa maksoivat linsseineen, pokineen ja pintakäsittelyineen eräästä ketjuliikkeestä. Omat vahvuuteeni vaativat ohuempia linssejä, mutta alle 400 eurolla saan kahdet, vaikka hajataittoakin on kovasti.

Optikolla:
- Hei, tarvitsisin uudet rillit.
- Mihin tarkoitukseen?
- Linnan juhliin. Millä hyllyllä teillä ne on?

:D

ps. toiset joutuu maksaa "arkirilleistäänkin" vajaat 1000€, tuntuisi ihan hullulle ostaa yhtä iltaa varten kokonaan uudet!

Optikko ajattelis että KERRANKIN tyylikäs suomalainen kun älyää hankkia juhlalasit erikseen!

Joo, susta olis varmaan hullua ostaa sen kiinatrikoon pikkujoulumekon lisäksikään mitään iltapukua erikseen "yksiin linnanjuhliin".

Ja arvaapa paljonko mun rillit (joo, useemmat) ja piilarit on maksaneet :whistle: että se sun tonnis vähän huvittaa kyllä...

Ostakaa täältä halpoja rillejä: http://www.lensway.fi/glassesmid.jsp

Ihania ja oikeesti edullisia kun ei ole hirveesti välikäsiä. Toimittaa muutamassa päivässä ja 3kk palautusoikeus. Mä oon niin innostunu ku noi on nii halpoja et oon tilannu jo kolmet tuolta :D

Olen minäkin Lenswayltä tilannut, mutta nyt ole kyse siitä, mihin minulla on varaa ja mihin ei ;)

Ihmettelen vain kovasti, miten rillit on niin paljon huonompi vaihtoehto kuin piilarit? Ei tarvii edes erikseen mitään "juhlapokia" ostaa, kun ostaa kerralla tyylikkäät.

Silmälaseissa henkilö näyttää helposti arkisemmalta kuin muuten. Kyllä mäkin suosisin piilareita linnan juhlissa, mutta tottakai jos ei sellasia voi käyttää niin asianmukaiset silmälasit, mieluiten nimenomaan juhlimista varten hankitut. Suurin osa linnavieraista ovat sellaisessa asemassa, että pitäisi kyllä löytyä rahaa ja tarvetta muutenkin sille, että on vähintään ne kahdet lasit joista yhdet juhlallisemmat. Siis jos ne piilarit ei käy.

[QUOTE="vieras";22616853]No olisko sulla varaa iltapukuun, meikkaukseen ja kampaajaankaan sitten? Hei kyse on sentään Suomen itsenäisyyspäivän juhlasta... ja ehkei niihin juhlarilleihin tartte kaikkia mahdollisia kalliita pinnoituksia kun niitä vain joissain juhlissa pidettäisiin ;)[/QUOTE]

:laugh:

Olen minäkin Lenswayltä tilannut, mutta nyt ole kyse siitä, mihin minulla on varaa ja mihin ei ;)

Ihmettelen vain kovasti, miten rillit on niin paljon huonompi vaihtoehto kuin piilarit? Ei tarvii edes erikseen mitään "juhlapokia" ostaa, kun ostaa kerralla tyylikkäät.

Monet muutkin vaatteet ja asusteet ovat erilaisia juhlatilaisuudessa vrt arkikäytössä. Arkikäytössä tyylikkäät ei välttämättä sovi juhliin ja koreat juhlavaatteet, asusteet ja silmälasit ei välttämättä ole arkikäytössä ollenkaan tyylikkäitä.

Ei myöskään tekokäden kanssa juhliin eikä tekojalan eikä missään tapauksessa kuulokojeen, tai tekohampaiden kanssa juhliin. Hampaissa laminaatit käy, jos ne eivät liity sairauteen tai ihmisen heikkouteen vaan ne on laitettu kauneuden takia. Mikään mikä osoittaa ihmisen puuttellisuutta tai vajaavuutta ei käy, mutta kauneus, se on valttia linnan juhlissa.

Ei myöskään tekokäden kanssa juhliin eikä tekojalan eikä missään tapauksessa kuulokojeen, tai tekohampaiden kanssa juhliin. Hampaissa laminaatit käy, jos ne eivät liity sairauteen tai ihmisen heikkouteen vaan ne on laitettu kauneuden takia. Mikään mikä osoittaa ihmisen puuttellisuutta tai vajaavuutta ei käy, mutta kauneus, se on valttia linnan juhlissa.

Eli sulle olis ok jos myynnissä olis vaan yhtä rillimallia -mitä ulkonäölle kunhan vain ihminen näkee niillä.

[QUOTE="vieras";22617009]Eli sulle olis ok jos myynnissä olis vaan yhtä rillimallia -mitä ulkonäölle kunhan vain ihminen näkee niillä.[/QUOTE]

Mun mielestä linnan juhliin ei saa edes mennä, jos ei ole käynyt ensin plastiikkakirurgilla parantamassa ulkonäköään -rasvaimu, nenäleikkaus, kulmien kohotus, kasvojen kiristys, varpaanvälien suurentaminen, jalkaterien typistäminen, peffan muotoilu, säärien pidennys. Nuo normitoimenpiteet nyt ainakin pitäis tehdä jokaisen joka ei omaa täydellisen kaunista ja virheetöntä ulkonäköä -kauneushan on tärkeintä!

Ja onhan selvää, että pitäähän silmät laserleikata, ei mitään rillejä muissakaan juhlissa saa pitää.

Yhteistyössä