Epäilen että tuttavani myrkytti minut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivakiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivakiva

Vieras
Olin perjantaina pikkujouluissa joissa lievästi mielenterveysongelmainen (vainoharhainen yms) tuttavani tarjoili viiniä. Olin juonut 3 siideriä ja sitten sain tuttavalta viinilasin, lähes heti sen jälkeen minulle tuli huono olo, lähdinkin pian kotiin jossa oksensin sappinesteitä ja kramppasin n. puoli vuorokautta, koko lauantai ja sunnuntai meni "sumussa", vielä tänäänkin on niin huono olo ettei mikään pysy sisällä ja pyörryttää.
En tiedä mitä ajatella.

Ihan vain mahatauti. Taidat itse olla vainoharhainen.

No tämä mullakin oli mielessä mutta kun tämä alkoi niin sopivasti juuri sen viinilasin jälkeen, juuri sitä ennen tämä tuttava oli syyttänyt minua aivan käsittämättömistä asioista (olisin ollut hänen miehensä kanssaan yms uskomatonta) ja tämä ihminen on joskus minullekin puhunut miten hänen tekisi mielensä joidenkin ihmisten (joiden hän on uskonut tekevän hänelle pahaa) juomia "terästää".
Ällöttävää, en ole kyllä siihen suuntaan missään tekemisissä enää.

[QUOTE="vieras";22615026]Mun tulee kyllä väkisinkin mieleen, et ehkäpä ap on itse se kellä on vainoharhaa.. Ja darra..[/QUOTE]

No kuule kun itseäkin epäilyttää... Mutta mun mielestä 4 päivän krapula 3 siideristä ja lasillisesta viiniä ei ole ihan normaalia. Ehkä tää nyt vaan on vatsatautia (toivottavasti!), mutta kun tuo tuttava on aika omituinen niin toisaaltaan en ihmettelisikään. Oon aika ihmeessä ajatusteni kanssa nyt.

Mä oon niin kipee (just kävin taas oksentamassa) ettei musta ole ainakaan tänään lääkäriin lähtijäksi. Ja jotenkin musta tuntuu että jos mä ala tekemään tästä jotain juttua niin se ihminen tekee elämästäni helvettiä, helpommalla pääsen kun laitan vaan välit poikki kaikessa hiljaisuudessa.

Mä oon niin kipee (just kävin taas oksentamassa) ettei musta ole ainakaan tänään lääkäriin lähtijäksi. Ja jotenkin musta tuntuu että jos mä ala tekemään tästä jotain juttua niin se ihminen tekee elämästäni helvettiä, helpommalla pääsen kun laitan vaan välit poikki kaikessa hiljaisuudessa.

lààkàriin mennààn juuri sikis ettà ollan kipeità, eikò?

[QUOTE="Noh";22615077]mene nyt ihmeessä lääkäriin JA poliisille, jos henkilö tuollaisia puhuu ja olet kipeä.[/QUOTE]

Peesi. Ja ihanko oikeasti otat vastaan tarjotun viinilasin mt- ongelmaiselta, joka on kertonut haluavansa myrkyttää ihmisiä ja kantaa sinulle kaunaa???

[QUOTE="Mamma italiana";22615217]lààkàriin mennààn juuri sikis ettà ollan kipeità, eikò?[/QUOTE]

Niin, mä en pysty ajamaan autoa, mulla ei oo kuskia enkä kehtaa tilata taksia koska tasan tarkkaan alkaisin siellä oksentamaan.
Jos tä vielä jatkuu niin mun pitänee mennä huomenna tai tässä viikolla. Mä nyt haluaisin vaan uskoa että tää on vatsatauti :(

Peesi. Ja ihanko oikeasti otat vastaan tarjotun viinilasin mt- ongelmaiselta, joka on kertonut haluavansa myrkyttää ihmisiä ja kantaa sinulle kaunaa???

Otin kyllä, ajattelematta mitään. Sillä hetkellä en näitä terästämispuheita muistanut mutta tässä muutaman päivän maatessa on muistunut mieleen kaikenlaista.
Tyhmä olin. Mutta oikeesti ei kai kukaan ajattele tuttaviensa("kaveriensa") luona koko aikaa että onko joku syötävä/juotava myrkytetty?

Niin, mä en pysty ajamaan autoa, mulla ei oo kuskia enkä kehtaa tilata taksia koska tasan tarkkaan alkaisin siellä oksentamaan.
Jos tä vielä jatkuu niin mun pitänee mennä huomenna tai tässä viikolla. Mä nyt haluaisin vaan uskoa että tää on vatsatauti :(

Jos sulla on joku lääkemyrkytys, niin tilanne saattaa vain pahentua ja tulla pysyviä vammoja ilman hoitoa.

Taksia tilatessa kerrot, että olet mahatautinen ja pyydät kuljettajaa välilä pysähtymään ja otat jonkun oksennusastian mukaan.

jos olist omastakin mielestàsi myrkytetty menisit keinolla millà hyvànsà. olisit jo mennyt. sà et itsekààn usko teoriaasi vai uskotko. lisàksi... ei pahalla, mutta jos mulla on noin huono olo, en pysty palstailemaan. kivahan se on kun kuvittelee elàvànsà kauniissa ja rohkeissa, mutta mun kohdalla ei nyt mennyt làpi. toivottavsti "tautisi" kuitenkin menee pian ohi

Kaks-kolme muovipussia päällekäin ja taksiin mukaan, oksennat siihen sitten. Kyllä oksutautiset on ennenki lääkäriin päässeet. Lapsetkin, joten kai se sulta aikuiseltakin onnistuu!

Lähde nyt ihmeessä lääkäriin. Nyt heti! Kyllä taksi kuskaa, kunhan et ympäriinsä oksentele ja lääkäritkin ottavat tosissaan, kun kerrot mikä tilanne on. Ei tuo nyt ihan normaalilta mahataudiltakaan kuulosta, koska pahimmankin sellaisen olisi pitänyt jo alkaa helpottamaan.

taitaa se rotanmyrkky tehdä verestä niin ohutta ettei happi enää kulje ja syntyy sisäisiä verenvuotoja yms. kenties tyrmäystippoja .. ? mee sinne lääkäriin ennen kuin on liian myöhäistä.

Yhteistyössä