Te normaalipainoiset laihduttajat, ihan oikeesti! Pistää niin vihaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettikää jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettikää jo

Vieras
Täällä aina joku ihan normaalipainoinen valittelee läskejään jne. jos bmi esim 23-24. Hei haloo! Se on ihan normaali ja silloin ei laihduttaa tarvitse ja sillä sipuli. Nainen on kaunis terveessä painossa ja naisen ei tarvitse rasvaton ollakaan, se on vaarallistakin. Katsokaa anorektikkoja, sellaiseksiko tahdotte. Tuskinpa.

Musta on vaan niin uskomatonta, että jos on vaikka 165 pitkä ja painaa 65 niin olisi liian iso. Ei tod, vaan juuri sopiva. Ei noilla mitolla tarvitse todellakaan laihduttaa! Naisen kropalle ei ole luonnollista olla liian laiha, rasvaa pitäää olla jotta kaikki toimii.

Ja siitä kauneudesta. Kylläpähän kauniimpaa on pehmeä ja naisellinen, terve ja normaalipainoinen nainen kuin vaikka 170/55-60 luuviulu. Ehkä teinitytöille vielä sopii tuo paino mutta ei aikuiselle naiselle. Naisen kuuluu näyttää naiselta!

no eihän se paino mitään kerro, vaikka ihminen olisi normaalipainoinen, niin voihan hän aina tahtoa kiinteyttää itseään, ei siinä mielestäni pahaa ole.

itse olen hiukan ylipainoinen 163cm/70kg, ja sopiva paino minulle varmaan olisi 55-60kg

Kuulepas nyt, kyllä painoindeksistä 23-24 voi hyvin laihduttaa vaikka painoindeksiin 20 tai 21.

Itselleni tuo 65 kiloa olisi ehdottomasti liikaa, nykyinen 59 kiloakin on jo muutaman kilon liikaa, en ole koskaan painanut näin paljon. Jotkut vain näyttävät parhaalta painoindeksissä 20-21.

Jos painoindeksini olisi 23 tai 24, ja olisin pelkkää lihasta, olisin tyytyväinen. Mutta niinpä ei ole, vaan puhdasta läskiä se tuossa mahassa on, ja siitä haluan eroon.

Miksi sinua pistää vihaksi, jos normaalipainoiset laihduttavat? Normaalipainoisia he ovat vielä muutaman kilon pudotuksen jälkeenkin. Mitä se siis sinulle kuuluu ja miksi sinua suututtaa, en ymmärrä.

Kuka sä olet päättämään, mikä on kaunista ja sopivaa, ja millaisessa kropassa kenenkin pitäisi viihtyä? Jokainen saa itse päättää omasta vartalostaa. Mä en todellakaan viihtynyt nahoissani kun mitat oli 169cm/70kg vaikka normaalipainoinen bmi:n mukaan olinkin. Siispä laihdutin itseni sen kokoiseksi, että olen itse tyytyväinen. Mulla on siihen täysi oikeus. Samoin kuin mulla olisi täysi oikeus olla itseeni tyytyväinen vaikka satakiloisena. Sun asiasi ei ole päättää sitä, minkä painoinen ihmisen tulee olla.

Ja on muuten todella kyseenalaista, että sä määrittelet noin ahtaasti, milloin ihminen näyttää naiselta. Hei haloo, ei siihen ole mitään tiettyä paino- tai bmi-rajaa.

Ärsyttääkö sinua myös kiinteyttäjät? Oma bmi on jotain 21 ja kyllä sitä kropasta silti löllöä löytyy ja olen sen ääneenkin sanonut ja puhunut myös treenaamisesta jne. Vaatteet päällä toki näytän solakalta, mutta ei ne roikkuvat löllöt ilman vaatteita mitään kauniita ole hoikassakaan rungossa. Itsekään en ymmärrä sitä, jos joku tuijottelee hoikkana kilojaan ja puhuu nimenomaan laihduttamisesta, itse siis haluan ne turhat läskit vaan näkyvistä pois.

Minä tunnen itseni juuri sopivaksi 168cm ja 54kg kokoisena. Piste. Viisi kiloa isompana en osaa olla ja kymmenen kiloa isompana olisin jo järkäle. Mielestäni. Olen tottunut olemaan hoikka ja siro. Näin jaksan paremmin ja näytän kivalta.

Oma tunne on myös oleellinen osa oman kehon hallintaa ja minäkuvaa. Sen määrittelee jokainen itse, ei joku palstakotka.=)

Mun mielestä normaalipainoset saa laihduttaa ihan niin paljon ku huvittaa, mut jos niillä sattuu olemaan kotona tyttölapsia ni saisivat tehdä sen turpa kiinni-meiningillä. Tarkoitan siis peilin eessä voivottelua, et vitsit mä oon läski, nyt kyllä täytyy laihduttaa. ja sit se pikkutyttö siinä selän takana ottaa siitä mallia, se on aika :( Tulee ikävän vääristynyt kuva itsestä jo kotona.

Ei ollu yks tai kaks kertaa kun puistossa kuuntelin ruokajonossa noin kymmenen vanhojen tyttöjen pohdintaa siitä, et puolet ruoasta pitää jättää syömättä ettei vaan tuu läskiä.

Siis todella ikävää! :(

Hoikkuus on terveellistä. Vaikka olisikin normaalipainon rajoissa, saattaa sisäelinten ympärillä olla rasvaa ja se on terveydelle haitallista ja vaarallista. Silloin on laihdutettava terveyden vuoksi.

Olen tällä hetkellä 165 cm ja painan 60 kiloa. Vyötäröllä on vielä paljon laihdutettavaa raskauden jäljiltä. Möhömaha ei tee ketään naiselliseksi. Mitä ohuempi vyötärö, sen tiimalasimpi ja kurvikkaampi on kroppa.

Naisen vyötärönympärys saa olla korkeintaan 80 cm. Sitä isompi on terveysriski. Hoikka ihminen on ihan eri asia kuin sairaalloisen laiha, joten mitään anorektikkojen ihannointia ei kannata vetää näihin mukaan.

Hei, mulla bmi noin 24, mitat 167/68 ja olen kyllä aika iso. Pari vuotta sitten painoin 58 kiloa se oli aika hyvä mun lihaksikkaalle kropalle. Sitten tuli jalkavamma ja sitoi mut pitkäksi ajaksi lähes liikkumattomaksi ja lihoin tällaiseksi möhköksi:( Normaalipainoinenkin voi näyttää läskiltä. Tuskin mulla terveysvaaraa tällä painolla on, mut onhan tää "ei niin kaunista" kuin hoikkana.

Ihmisillä on erilaisia kauneusihanteita ja mun oma itselleni olisi koko 36. Mun nykyinen on 38 ja ei siinä mitään kyllähän tälläkin joka päivä eletään, mutten silti en näe pahaa tuon koon 36 tavoittelemisessa. Olen 167cm pitkä, joten mulla olisi vielä pyöreyttä siinäkin koossa hieman jäljellä mitä haluankin. :) Ja mua kiinnostaa ainoastaan oma painoni ja kokoni. Ikinä en hauku ketään pahansuovasti laudaksi tai läskiksi. Jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa. Kivaa tietenkin olisi ettei oli niin ali- tai ylipainoinen että siitä tulisi terveyshuolia, mutta jokaisen oma asia.

Minä olen juuri ap:n kuvailema ihminen ja tunnen itseni läskiksi. Näytän myös vähän läskiltä ja haluan läskit pois. Minulle sopiva paino olisi noin 58 kg. Olen siis 168 cm pitkä ja painan nyt noin 66 kg.

Toki tiedän, etten ole sairaalloisesti ylipainoinen, mutta haluaisin silti olla kiinteämpi ja hoikempi.

itse painoin parivuotta sitten 66kg (olen 163cm pitkä), lihoin huomaamattani, olin aikaisemmin painanut 56kg. poikaa odottaessa viimeisilläni painoin tuon mitä parivuotta sitten. silloin vaate koko oli 40, enkä todellakaan näyttänyt normaali painoiselle.
laihdutin 10kg, kaikki kehuivat että näytämpä hyvältä. ja moni sanoi että olen paljon energisempi kun laihdutin. nyt painan 56kg ja vaatekoko 36. ja olen todella tyytyväinen itseeni.

Minä olen juuri ap:n kuvailema ihminen ja tunnen itseni läskiksi. Näytän myös vähän läskiltä ja haluan läskit pois. Minulle sopiva paino olisi noin 58 kg. Olen siis 168 cm pitkä ja painan nyt noin 66 kg.

Toki tiedän, etten ole sairaalloisesti ylipainoinen, mutta haluaisin silti olla kiinteämpi ja hoikempi.

Joo ei sul ole sairaalloiseen ylipainoon matkaa enää kuin 48kg.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22615490:
itse painoin parivuotta sitten 66kg (olen 163cm pitkä), lihoin huomaamattani, olin aikaisemmin painanut 56kg. poikaa odottaessa viimeisilläni painoin tuon mitä parivuotta sitten. silloin vaate koko oli 40, enkä todellakaan näyttänyt normaali painoiselle.
laihdutin 10kg, kaikki kehuivat että näytämpä hyvältä. ja moni sanoi että olen paljon energisempi kun laihdutin. nyt painan 56kg ja vaatekoko 36. ja olen todella tyytyväinen itseeni.

Sori vaan, mut vaatekoko 40 on vielä ihan normaali! Miten ihmeen vääristyneet naiskuvat teillä on? Että 34-36 on sopiva naiselle ja 40 iso? Ettehän te muuten laihduttaisi.

No läskiä on ympärillä, pohkeissa, reisissä, perseessä, lantiolla, vyötäröllä. 10 kiloa tekisi eri tilanteen. Ja tiedän, etten ole lihava, en ole ylipainoinen, mutta en vain viihdy tässä painossa.

Testin mukaan ihannepainoni olisi 61 kg eli siihenkin on vielä 5 kiloa matkaa. Lisäksi ihmisen aineenvaihdunta heikkenee koko ajan ja kiloja tulee vanhetessa yhä helpommin. Tiedän useamman jolle kilot ovat vuosien varrella tulleet ikään kuin salaa ja sitten kun niitä on 20 kiloa liikaa niin laihdutus ihan eri juttu kuin nyt kun pääsisi jo muutaman kilon pudotuksella tuonne ihannepainoon.

[QUOTE="huoh";22615534]Sori vaan, mut vaatekoko 40 on vielä ihan normaali! Miten ihmeen vääristyneet naiskuvat teillä on? Että 34-36 on sopiva naiselle ja 40 iso? Ettehän te muuten laihduttaisi.[/QUOTE]

Ei 40 ole normaalikoko 163-senttiselle naiselle, 173-senttiselle on.

[QUOTE="suski";22615584]Ei 40 ole normaalikoko 163-senttiselle naiselle, 173-senttiselle on.[/QUOTE]

Mulle sanottiin palstalla yllätys yllätys että 40 koko ja 42 koko on mulle läskien kokoo, hahhaa. Mittani siis 183/85

Mä olen 170 cm ja painan 60 kiloa. 70 kiloisena olisin tällaisena kapealuisena ihmisenä aikamoinen läski. Nyt mun painosta on iso osa lihasta, mutta kiinteytettävääkin vielä löytyy. Eli työ jatkuu. painoa en pudota, enkä vahdi syömisiä, mutta kuntoilen kyllä kiinteytyäkseni.

olen normaalipainoinen mutta silti vyötäröltäni sentin päässä vaikeasta keskivartalolihavuudesta. on käsketty laihduttaa se 3kg. Ja ihan terveydellisistä syistä.

Mä olen 170 cm ja painan 60 kiloa. 70 kiloisena olisin tällaisena kapealuisena ihmisenä aikamoinen läski. Nyt mun painosta on iso osa lihasta, mutta kiinteytettävääkin vielä löytyy. Eli työ jatkuu. painoa en pudota, enkä vahdi syömisiä, mutta kuntoilen kyllä kiinteytyäkseni.

Joo, olisitpa varmaan tosi läski 70 kiloisena. No et kyllä olisi, vaan normaalipainossa. Siitähän tahtiin tutkimuskin vähän aikaa sitten, että miehille kun näytettiin naisetn kuvia, niin normaalipainoiset pehmeän naiselliset naiset miellyttivät eniten. Eli bmi jotain 24, joka olisi sulla sama 70 kiloisena.

Älä nyt enään ainakaan laihduta. Nyt olet siinä rajoilla

Olen 170 cm pitkä ja lapsesta jäi reiluksi vuodeksi 10 kg lisämassaa, aiemmin painoin 60 kg ja ennen laihdutustani siis 70 kg. Laihdutin sen 10 kg, ja nyt tunnen oloni hyväksi, olenhan ollut tämän kokoinen aina ennen lasta. Miksi en saisi olla mitoissa jossa minulla on hyvä olla?

No minulla vyötärönympärys normaalipainon ylärajalla oli 94cm ja nytkin 65kg/170cm vielä reilusti yli 80cm, joten aion kyllä laihduttaa normaalipainoisena niin kauan, että vyötärönympäryson terveellisissä lukemissa.

En tee laihduttamisesta numeroa, vaan elämäntapamuutoksen jälkeen olen terveellisellä ruualla, kohtuullisilla annoksilla ja liikunnalla pudottanut 46kg ilman sen kummenpaa hössötystä.

Painan6 4 kiloa ja haluan laihduttaa ainakin 5 kiloa. Ja saat olla ihan varma että laihdutan ja ennen kaikkea puhun siitä laihduttamisestani! Vai pitääkö siihenkin olla jokun läskinmääräraja että minkä painoiset saa laihduttaa tai puhua laihduttamisesta???

Eniten ärsyttää se, kun silmämääräisesti normaalipainoiset voivottelevat julkisesti läskejään ja kiinteymisen tarvetta. Ei siinä mitään, jos haluaa laihtua ja kiinteytyä, mutta vähän turhalta huomion hakemiselta se kuullostaa.
Varsinkin lasten kuullen voisi miettiä mitä laihduttamisesta puhuu, nimittäin jo eskari-ikäisetkin osaavat miettiä laihdutusjuttuja :(

Yhteistyössä