Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja stranger:mä tykkään olla laiha enkä normaalipainoinen. sairaan laiha on sit yökkö mut ei aina tarvi överiks vetää.
Alkuperäinen kirjoittaja allekirjoittanut:Mä en ymmärrä, miten kukaan kehtaa tulla sanomaan normaalipainoiselle, että hänellä ei olisi oikeutta laihduttaa halutessaan. En minä ole mikään julkinen eläin, jonka tehtävänä on toimia esimerkkinä ja siksi näyttää vähän pyöreämmältä.
Mä olen 170 senttiä ja painan 70, pudotettavaa on, olen painanut 60 ja siihen pyrin nytkin. Ihan vain siksi, että näytän paremmalta hoikempana ja olo on huomattavasti parempi. Kauhistus! Huono syy, vastuutonta, kieliikö tämä nyt huonosta itsetunnosta ja siitä, että media on aivopessyt minut?
Jos olisin terveellä itsetunnolla varustettu, niin hyväksyisin istuessa hankaavan ja juostessa tärisevän makkarani ja sen, että en voi käyttää vaatteita, joita haluaisin? Enkä suinkaan sillä, että kokoja ei löytyisi, vaan sillä, että se ei sovi minun esteettiseen silmääni, omalla kohdallani.