Ostamani leipä olikin homeessa, mihin osoitteeseen sen voi lähettää fazerille?????? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HomePostia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HomePostia

Vieras
Hei!!

Ostin siis lauantaina kaupasta esipaistetun fazerin patongin, eli siis se kuuluu laittaa valmistaa uunissa. Avasin patongin paketista ai HELVETTI, sieltä lemahti aivan JÄRKYTTÄVÄ haju koko keittiöön, patonki oli aivan limainen ja homeessa!! En edes tajua miten se voi olla tuon näköinen! Siis LIMAINEN! Ja parasta ennen päiväys on rutkasti tammikuun puolella.

Kaveri sanoi että lähetä Fazerille, että oli itse joskus aikoinaan tehnyt jollekkin tuotteelle niin ja saanut hyvitystä. Haluaisin siis lähettää sen sinne, mutta mihin ihmeen osoitteeseen. Siis patongissa lukee kyllä joku osoite, siis itse leipomo. Ja fazerin sivuilla on miljoona eri osoitetta. Pitäisikö se lähettää siihen osoitteeseen mikä siinä etiketissä lukee eli joku fazer leipomo, vaiko jonnekkin konserninjohtoon tms?

Kukaan koskaan lähettänyt, tietoa osoitteesta?

Itse juuri tänään soitin ruokakeskoon samanlaisesta asiasta. Ostin siis pirkan esipaistetun patongin ja se oli homeessa. Soitin ruokakeskoon (numero oli paketissa). Annoin tiedot paketista ja oman osoitteeni. Sanoi ettei patonkia tarvitse lähettää heille, riittää kun annoin tiedot. Lupasivat hyvittää.

Okeei... Kun kaverini sanoi että oli lähettänyt kyseisen tuotteen takaisin ja kirjoittanut jonkinlaisen lappusen mukaan. Mutta jos soittaminenkin käy niin sitten soitan mielummin kun menen postiin tuon homelima patongin kanssa. Pyysittekö korvauksia, mitä sanoitte sinne? :D :D

[QUOTE="suski";22614761]Ei ap:n kuulu ottaa yhteyttä Fazerille vaan viedä se patonki kauppaan, josta osti sen.[/QUOTE]

ei tod. kannata viedä kauppaan, koska sieltä saa hyvityksenä vain saman summan minkä on maksanut. jos ottaa yhteyttä suoraan fazeriin, saa paljon paremmat hyvitykset. :)

ei tod. kannata viedä kauppaan, koska sieltä saa hyvityksenä vain saman summan minkä on maksanut. jos ottaa yhteyttä suoraan fazeriin, saa paljon paremmat hyvitykset. :)

Ne siellä kaupassa kostu millään tapaa siit et heille reklamoi,yrityksiä kyllä kiinnostaa tietää jos tuotteessa jotain vikaa.
Tietenkin kauppa korvaa pilalle menneen tuotteen,mut ku kyse voi olla pilaantuneesta erästä tms. jolloin sitä palautetta kannattaa myös laittaa ihan yritykselle.

[QUOTE="jep";22614754]Kyllä joskus voi joutua lähettään takasinkin. Mä jouduin kerran lähettään avatun koiranruokapurkin takas! Ihmettelin myös, et eiks se ole aika kamalassa kunnossa kun on perillä, mut silti sen halusivat :o[/QUOTE]

Oho,meiltä halusivat ihan vain kuvan + "etiketin"

[QUOTE="vieras";22614941]Ne siellä kaupassa kostu millään tapaa siit et heille reklamoi,yrityksiä kyllä kiinnostaa tietää jos tuotteessa jotain vikaa.
Tietenkin kauppa korvaa pilalle menneen tuotteen,mut ku kyse voi olla pilaantuneesta erästä tms. jolloin sitä palautetta kannattaa myös laittaa ihan yritykselle.[/QUOTE]

Idea on siinä, että kauppa reklamoi kuluttajien reklamoinneista valmistajalle ja saa valmistajalta korvauksen sen puolesta maksetuista korvauksista.

mä olen kanssa ostanu joskus fazerin just tollasen patongin,ja homeessa oli.laiton netin kautta palautetta ja lähettivät lahjakortin millä sai hakea kaupasta tietyt tuotteet hyvitykseksi.oiskohan ollu kolme vai neljä fazerin tuotetta.ainakin dallaspitko,jälkiuunileipä,ja oli siinä jotain muutakin mutten muista mitä.että ei sun tarvi sitä patonkia sinne lähetellä.

[QUOTE="vieras";22614955]Oho,meiltä halusivat ihan vain kuvan + "etiketin"[/QUOTE]

Joo, kyllä mäkin ihmettelin sitä takas lähettämistä. Mut ilmeisesti halusivat tutkia sitä tarkemmin, koska sieltä löytyi kuollut ötökkä. Sain kyllä mahtavan tuotepaketin sen yhden ruokapurkin tilalle :D

[QUOTE="suski";22614761]Ei ap:n kuulu ottaa yhteyttä Fazerille vaan viedä se patonki kauppaan, josta osti sen.[/QUOTE]

Paremman hyvityksen saa fazerilta kuin kaupasta.

Eipä nykyään tarvitse juuri mitään lähetellä, riittää kun laittaa palautteen sähköpostitse tai nettisivujen palautteen kautta ja kertoo vian ja antaa tuotteen tiedot eräkoodeineen. Pyytävät sitten halutessaan takaisin (vaipat on varmaan olleet ainoat, mistä on pyydetty lähettämään yksi viallinen käyttämätön vaippa), vaikka aika monesta olen vuosien mittaan valittanut. Kerran myöskin Fazerille, siellä tuli lahjakortti, jolla sai hakea kaupasta tietyt Fazerin tuotteet tai niitä vastaavan, jos ei kuulunut kaupan valikoimaan juuri tuossa lahjakortissa luetellut.

Ilman muuta reklamaatiota Fazerille.
Ajattelin vaan kommentoida, että nuo tyhjiöpakatut patongit yms. kannattaa aina vilkaista kun kaupasta ostaa. Homehtuvat meinaa heti, jos pussissa on pienikin reikä.

Yhteistyössä