Mulla nuo laatikot ei oikein uppoa. Porkkanalaatikkoa saatan lusikallisen syödä, mutta en koe menettäväni mitään vaikken söisi lusikallistakaan. Muutenkaan jouluruuat ei ole mun juttu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22611080:jouluruuat kiinnostaa aina. mitä laatikoita muut syö. mä teen ainoostaan porkkana ja bataattilaatikoita. muita en edes halua nähdä..
Samaa mieltä! Laatikoista kamalinta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22611086:lanttulaatikko vasta onkin kamalaa :x
No meillä oli joskus esim kalkkunaa tai kanaakin, kun en ole pitkään välittänyt kinkusta lainkaan.Syödäänköhän tääl mitään muuta oikein jouluna kuin sitä mahdollista kinkkua? (tulee tod.näk. miehen työpaikalta kun eivät vietä pikkujouluja)
Laatikoita ei juuri osteta. Eikä varmaan kalaakaan, graavilohi olis ehkä kivaa mut tuun siitä aina kipeäksi... Rosollit ym. oli jo pienenä sellasia etten syöny. Tulee ainakin omaperäinen jouluruokapöytä. Kun ny eka keksitään mitä siihen edes ostellaan.
Antakaa jollekkin loput, varmasti moni ottaa mielellään, mä juoksisin hakemaanKerrostalossa sulatusvaihtoehdot on vähä erilaiset.
Meillä tais äiti viimesinä vuosina ku koko joukko oli kasas ostella vaan jotain tosi pieniä kinkkuja ym. kun meitä oli huimat 4 naista vain sitä lihapuolta syömässä. Sillon kun isäkin vielä söi lihaa niin kyllä kinkkukin oli. Lopetti vaan jo hyyvin kauan sitten koko lihan syönnin, ku oli terveydenkannalta parempi.
Tosin en tiedä mitä pitää keksiä jos meitä on nyt tänä jouluna 2 ja tulee joku mahdoton kinkku :O Ja varsinkin viel liian ajoissa ettei löydy oikein paikkaa (pakkaseen ei mahdu oikein yhtään mitään isoa). Tai tiedä vielä mitä nuo työnantajat on saanu päähänsä, kuitenki jotain sieltä todennäkösesti tulee, kun pikkujouluja ei ollut.
Joo virhe Teen usein tuon, kun vauvan kanssa on niin mukavaa:wave: Menin nukkumaan 4 tunnin päiväunet ni nyt sit valvon koko yön.
:hug:Ahaa, täällä on taas joku blume. Harmi, ettei taida olla se aito ja alkuperäinen.