Siis mistä te ostatte kivoja vaattepaketteja jos ei huutiksesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Aloin tossa puolen päivän aikaan selaamaan 74-80cm poikien vaatepaketteja huutiksesta ja voi luoja mitä rytkyjä! Mä en oikeesti oo löytänyt vielä yhtään pakettia jossa olis edes suurin osa vaatteista ihan ok, saatika sitten niitä "wohoo!" vaatteita ollenkaan. Kaikki vaatteet tuntuu olevan ihan kauheita 90-luvun virttyneitä neuvostoliitto-tyylisiä hirvityksiä. En mä viittis kuitenkaan ostaa kauheeta läjää vaatteita joista suurin osa on mun mielestä roskiskamaa vaan sen takia että siellä on seassa muutama kiva vaate.

Ehkä mä oon tuomittu ostamaan vaan uusia vauvanvaatteita ku oon näin nirso, mutta mä oon oikeesti saanut palstalta käsityksen että huutiksesta voi ostaa ihania vaatteita halvalla. :'(

mä just aamulla laitoin merkkivaatepaketin myyntiin huuutikseen ja 2 tunnin päästä sen joku osti osta heti-hinnalla :D mut mä en koskaan laita mitää rytkyjä sinne vaan hyväkuntoista tavaraa.

Pakkoko sitten on alkaa tossa lumimassassa tarpomaan kohti kirppiksiä joista varmaan löytyy lisää samanlaisia rytkyjä. Mä en käsitä miks joku säästää vauvanvaatteita 80-90-luvuilta? :D

Pakkoko sitten on alkaa tossa lumimassassa tarpomaan kohti kirppiksiä joista varmaan löytyy lisää samanlaisia rytkyjä. Mä en käsitä miks joku säästää vauvanvaatteita 80-90-luvuilta? :D

mulla on kans jotkut klaverit jotka aikoo säästää kaikki ´vaatteet JOS niitä vielä tarvii 10 vuoden pääst ja jos ei tarvii niin sit aikovat myydä. Ei kukaan niitä 10v päästä enää osta, nyt ne menis hyvin kaupaksi.

Mulla olis kans hirvee kasa, osa melkein käyttämättömiä vaatteita (tyttöjen) kokoa 74-80, mut EN JAKSA VALOKUVATA! Olis Baby kuomat, pinkit koko 20, huopikkaita jne.. Nyt menis tosi hyvin mut oon vaan niin laiska.

Millaisia on ap 90-luvun rytkyt? millaiset vaatteet on sun mukaan?

Tykkään iloisen värisistä kuviollisista ja raidallisista vaatteista. Hitto mä en löydä edes googlella noin rumia vauvanvaatteita mitä huutis on pullollaan. En kehtaa laittaa tähän huutiksesta suoraan mitään etten suututa ketään. :D Neuvostoliittotyyliset on täynnä vasemmalla kädellä piirrettyjä disneyhahmija mitä merkillisimmissä väreissä ja usein materiaalina velour tai frotee. 90-luvun vauvanvaatteet taas on usein pastellisävyisiä, kulahtaneita, venyneitä RUMIA vaatteita joita ei kehtais laittaa päälle edes leipäjonoon. :D

Ostan kivoja vaatteita ulkomailta alennuksista. Netistä tilaan siis yleensä öisin..se on mun omaa aikaa ;) Myyn ne myöhemmin pakettina huutiksessa, joskus yksitellen. Olen näin tehnyt jo 4 vuotta. Hyvin on mennyt kaupaksi ja monesti omani saanut myynneistä takaisin jos en laske työtunteja. Aikaa niiden vaatteiden hankkiminen on vienyt todella paljon.

Mäkin oon tähän mennessä ostanut uutena kaikki vaatteet, mutta toi meidän poika on joku superkasvaja, alkaa tulemaan vähän kalliiksi ostaa 1,5kk välein kaikki vaatteet uusiksi. Viimeks kun tilasin lindexiltä vaatteita, meni 130e ja nyt nekin jää pieneksi kaikki. :( Itse oon myös myynyt huutiksessa pois pienet vaatteet, mutta ois ilmeisesti pitänyt pyytää kovempaa hintaa kun ne on selkeesti olleet kivempia kuin noi muut paketit.

Yhteistyössä