ymmärtääkö kaverinne eri elämäntilanteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizzo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
empä tiennytkään,että "koulutuksella" saadaan kaikki lapset samaan muottiin...miksi menisimme ravintolaan,jossa lapsi ei viihdy ja pakottaisimme hänet istumaan siellä vain että voimme syödä pihvimme ja seurustella ystäviemme kanssa??ehkä jonkun mielestä hienoa,mutta lapsen kannalta ehkä ei.

Ymmärsin vissiin väärin, kuvittelin että teillä on halua tavata ystäviänne.

[QUOTE="Vieras";22603331]Siis eikö se ole itsestäänselvää, että sitä ei pääse menemään, niin kuin ennen? Miksi sitä pitäisi edes vääntää rautalangasta kenellekään?

Itse olen törmännyt asioihin, että miehelle on sanottu, että "iski nakki", kun on jäänyt lasten kanssa kotiin mun menojen aikana. Mikä h..vetin nakki iski? Lasten isälle. Blääh, mua oikein ärsyttää nää tyhmät ihmiset, jotka ei tajua itsestäänselvyyksiä.[/QUOTE]

näin olen itsekkin luullut että on selvää kaikille,mutta eipä vaan ole...

ymmärsit todellakin kaiken väärin

No selventäisitkö?

Te ette halua baariin, sen ymmärsin.
Te ette halua ravintolaan syömään.

Te ette ilmeisesti voi mennä miehen kanssa erikseen?

Sopiiko teille siis vain se, että ystävät tulevat teille kylään?

Minusta olisi kurjaa, jos joku tietty kaveri aina kieltäytyy kun häntä pyytää keskustaan shoppailemaan, kahville, ulos syömään, elokuviin...helposti siinä käy niin, ettei enää tule pyydettyä häntä mukaan, koska hän sanoo kuitenkin ei. Ei ole ehkä elämäntilanteesta kiinni, koska muut pienten lasten äidit ja isät kyllä pääsee edes joskus mukaan, mutta yksi sanoo aina ei...se lähettää viestin siitä, että ei häntä edes kiinnosta.

Viimeksi muokattu:
empä tiennytkään,että "koulutuksella" saadaan kaikki lapset samaan muottiin...miksi menisimme ravintolaan,jossa lapsi ei viihdy ja pakottaisimme hänet istumaan siellä vain että voimme syödä pihvimme ja seurustella ystäviemme kanssa??ehkä jonkun mielestä hienoa,mutta lapsen kannalta ehkä ei.

ei ole pakko kuin myös ystävienne ei ole pakko tulla teille. aamen

huomasin kanssa että aloittaja taitaa olla näitä kaikki tehdään lapsen ehtojen mukaan ihmisiä... Ja jos ravintolaan ei voi mennä syömään ja tapaamaan ystäviä periaatteella että kun lapsella ei oo kivaa niin enpä enää paljon ihmettele miksi lapsettomat ystävät tai ystävät joilla isoja/vanhempia lapsia ei enää halua tavata....

No mun kaverit ei taas ymmärrä sitä, että mulla on lapsia enkä halua ryypätä ja rellestää. Väittävät että oon miehen tossun alla kun mua ei kiinnosta lähteä baariin keskellä viikkoa tai viikonloppuna. Yks esimerkki, kun kirjottelin fb.ssä kaverin kanssa etten saa unta ja kaveri siihen että no sit lähet maistelee ja mä sanoin että ei nyt, ku täytyy mennä koittaa saada unta. No tää kaveri sano siihen että no niin juu ku sulla on noi nukkumaan meno ajat. (viitaten taas siihen äijään) ja tiesi kyllä että mulla herätys 7 aikaan kun lapsella kuvaus.

Eli ei ymmärrä ja vaikka ilmeisesti vitsailevat niin kyllä se harmittaa :/

No jos hiljaisuus on myöntymisen merkki niin suurin osa ymmärtää ihan helv**in hyvin!!! N.80% hävis kun sain lapsen ja lisä 10% kun en enää ole kiinnostunut ryyppäämisestä. Hiljaista on... Niin hiljaista.

Kyllä meillä mies hoitaa lapsia aina, kun vaan pyydän. Mutta kuten jo tohon aikasemmin kirjotin niin yksikertaisesti vieraannuin niistä ystävistä, kun meillä oli niin erilainen elämän tilanne.
Ja mulla, kun olisi päivisin aikaa niin ne on töissä ja illalla sitten kun ne kerkiäisi näkemään niin mä olen kiinni kuopuksessa vielä. Niin oma valintahan se on et imettää ;)

Yhteistyössä