Jos on rakentanut kaksi erilaista persoonaprofiilia. Toisella profiililla jutskataan tällaisia asioita, toisella taas eri tyyliin toisenlaisia juttuja. Ajattelin, että vaikka Hra Timppa onkin osoittanut suhteellisen suurta mielenkiintoa uskontoja kohtaan, sä voisit olla sen Persoona 2, joka on oikeesti antautunut tälle aiheelle.En. Mikä ihme siinä on että säännöllisin väliajoin täällä joku olettaa minun olevan joku muu? Minkä pahuksen takia anonyymisti esiinnyttäessä tarvitsisi kaksi erillistä tapaa olla anonyymi?
Saattaapa olla . Huomasin vain, ettei Timppaa ole näkynyt ja moni on vaihtanut nikkiään palstan uudistuksen myötä. Ei vakavampaa, ajattelin vain kysäistä, kun tuli mieleeni.Kuulostat hintsusti paranoidiselta.
Äiti, mä yksinkertaisesti unohdin salasanani ja laiskuuttani an jaksanut alkaa sitä selvittämään. Muutenkin olen tosi laiska sisäänkirjautumissa, että jos on vain mahdollista, kirjoitan harmaana .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22597480:Ja uskis, miksi sinä olet alentunut taas harmaaksi nikiksi?
Miksi mun pitäisi sanoa, mistä olen? Mistä sinä olet? Tällaisella palstalla haluaa pysyä mahdollisimman anonyyminä, koska se mitä kirjoitat pysyy täällä aina.Uskis sanoit jokunen viesti aikaisemmin ,ettet halua sanoa mista olet. Miksi nain?
Rakas uskis, kirjoittelet taalla ja esitat mielipiteitasi,mutta et halua kenenkaan tietavan kuka olet.Ethan hapea taalla oloa, tai mielipitetasiMiksi mun pitäisi sanoa, mistä olen? Mistä sinä olet? Tällaisella palstalla haluaa pysyä mahdollisimman anonyyminä, koska se mitä kirjoitat pysyy täällä aina.
Ja sen takia pitää jäljitellä Jeesuksen esimerkkiä.Tuo pitää paikkansa
Kirjoita vaan mutta laita näin: uskis (nyt harmaana) niin tiedetään että se olet sinä. Täällä tulee joskus vähän jakomielinen olo kun "vieraitakin" voi olla samassa ketjussa useampiakin kuin kaksi.Äiti, mä yksinkertaisesti unohdin salasanani ja laiskuuttani an jaksanut alkaa sitä selvittämään. Muutenkin olen tosi laiska sisäänkirjautumissa, että jos on vain mahdollista, kirjoitan harmaana .
No nyt sain sitten toistamiseen itseni mustana sisään . Ymmärrän kyllä, että voi tulla epäluulo, että kuka on kuka, kun välillä puhuu harmaana, sit mustana ja taas harmaana.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22601183:Kirjoita vaan mutta laita näin: uskis (nyt harmaana) niin tiedetään että se olet sinä. Täällä tulee joskus vähän jakomielinen olo kun "vieraitakin" voi olla samassa ketjussa useampiakin kuin kaksi.
Ei sun ole pakko sanoa mistä olet, minä kuvittelen jo tietäväni että jostain pohjois-pohjanmaalta olet mutta ehkäpä et olekaan. En minäkään kerro mistä olen, ei vain huvita ihan julkiseksi eläimeksi ryhtyä. Muutenhan voisi kirjoittaa sitten oikeallakin nimellä. Tosin, jos joku tuttu näitä lukee niin varmaankin minut tunnistaa. Mutta sehän sinänsä ei haittaa, tunteehan ne tutut minut jo muutenkin.
Aha. Mun ei kyllä tartte mitään jäljitellä, vaan saan elää ihan vapaasti omaa elämääni niin, että Pyhä Henki johdattaa kaikkeen totuuteen. Tuntuis kauhealta elää elämää niin, että tulikohan tässä nyt tehtyä niinkuin Jeesus teki, oih nyt lipsahti, otetaanpa uudestaan, ei taas meni pieleen... . Meistä muutumme kirkkaudesta kirkkauteen ja muutumme Hänen kaltaisuuteen, mutta se ei tarkoita jäljittelyä, vaan sitä että Kristus asuu sisäisesti meissä.Ja sen takia pitää jäljitellä Jeesuksen esimerkkiä.
Ei ole merkitystä. Paitsi sitten jos kadulle jalkaudumme joskus yhdessä niin sittenhän meidän keskenämme pitää vaihtaa tiedot sijainnistamme että tiedämme minkä kaupungin kadulle rynnistämme Muutoin menee ihan hakuammunnaksi että missä se saarnakaveri nyt on...No nyt sain sitten toistamiseen itseni mustana sisään . Ymmärrän kyllä, että voi tulla epäluulo, että kuka on kuka, kun välillä puhuu harmaana, sit mustana ja taas harmaana.
Mä nyt kyllä suuresti ihmettelen (en tarkoita asua äitee...), että mitä merkistystä mun asuinpaikallani on :O? Eikö tässä ois syytä pysyä suhteellisen hyvin asiassa, ja jättää henkilökohtaisemmat asiat sitten omaan tietoon? Muuten voidaanhan me tosiaan esitellä itsemme. Esim olen Helmiesteri, kotoisin Juukasta. Perheeseeni kuuluu, Kalle 16 v, Ville 9 v, ja Elmeri vasta 1,5 v. Ja mitäs vielä keksisin kirjoitella...Auttaisiko, menisikö evankeliumia paremmin sielun syvyyksiin ?
Ja tämä lienee hyvin hyvin epätodennäköistä . Suhtaudun vain nettiin erittäin varauksella...En mä häpeä mitään, mutta suhtaudun palstajulkisuuteen HYVIN kyseenalaisesti. Haluan olla täällä niin tuntematon, kuin voin ja itselleni en halua mitään personoitua huomiota. Juu, ei se haittaa, vaikka tutut tuntisivatkin, kunhan ei saa ketään stalkkereita uusista ympyröistä .
Syystäkin suhtaudut. Tämähän on sellainen helvetin esikartano.Ja tämä lienee hyvin hyvin epätodennäköistä . Suhtaudun vain nettiin erittäin varauksella...
Se on kyllä totta. Mut sun tarttee sit kans mustua, että voit laittaa mulle messitsiä. Tai muuten saattaa olla muutama muukin innokas mukana . Vaikka väliäkö sillä .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22601329:Ei ole merkitystä. Paitsi sitten jos kadulle jalkaudumme joskus yhdessä niin sittenhän meidän keskenämme pitää vaihtaa tiedot sijainnistamme että tiedämme minkä kaupungin kadulle rynnistämme Muutoin menee ihan hakuammunnaksi että missä se saarnakaveri nyt on...
Sinäpä sen sanoit! Mutta se on hienoa, että täällä on kuitenkin vielä ihmisillä toivoa, ja se toivo on Jeesus. Kun taas helvetissä, en sen esikartanoista tiedä, toivo taitaa olla mennyt .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22601382:Syystäkin suhtaudut. Tämähän on sellainen helvetin esikartano.
The more the merrier. Pitäisköhän tässäkin paikkansa?Se on kyllä totta. Mut sun tarttee sit kans mustua, että voit laittaa mulle messitsiä. Tai muuten saattaa olla muutama muukin innokas mukana . Vaikka väliäkö sillä .
Helvetissä toivoa ei liene enää mutta esikartanossa (kuten netissä) toivo selvästi vielä elää ja vaihtoehtoja on tarjolla.Sinäpä sen sanoit! Mutta se on hienoa, että täällä on kuitenkin vielä ihmisillä toivoa, ja se toivo on Jeesus. Kun taas helvetissä, en sen esikartanoista tiedä, toivo taitaa olla mennyt .