Myöntäkää rehellisesti: minkälaiset seikat ovat turn-offeja miehessä? (tai naisessa)

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
anna olla jo
Joo, mä tunnistin kanssa noi pitkät kynnet miehillä. Siis todellakin ei.

Todellinen turnoff ovat miehet, jotka eivät kestä minua sellaisena kun olen. Olen esimiestehtävissä ja tiedän vähän kaikesta kaikkea, osittain jo elämänkokemuksen myötä. On tullut seikkailtua siellä ja täällä...

Jos toi on epänaisellista, tai mies ei kestä, niin se on siinä sit!
Siinä se todellakin on, olet itsestäsi kertova kaikesta muka kaiken tietävä.
 
-epähygieenisyys
-tupakointi sekä muut päihteet
-juntti ja hoppari
-pieni muna
-huomattava ylipaino
-ihonväri muu kuin normaali
-kansallisuus muu kuin suomalainen
-rikollisuus
-väkivaltaisuus
-liian seksuaalinen
-epäluotettavuus
-maahanmuuttoa ja kulttuurinrikastusta kannattava
 
-epähygieenisyys
-tupakointi sekä muut päihteet
-juntti ja hoppari
-pieni muna
-huomattava ylipaino
-ihonväri muu kuin normaali
-kansallisuus muu kuin suomalainen
-rikollisuus
-väkivaltaisuus
-liian seksuaalinen
-epäluotettavuus
-maahanmuuttoa ja kulttuurinrikastusta kannattava
pakko udella tota normaalia ihonväriä. mitä se tarkottaa ?
 
Kas
On eri asia tietää vähän kaikesta kaikkea, kun tietää kaikesta kaiken. Enää ei jaksa olla mitään muuta kuin on, ja tunnustaa itselleen olevansa ns. pätevä.

Ja juu, on mies joka minut kestää :D

Ja se jos mikä saa naisen märäksi!
 
Leukistinen aksolotli
Vaaleaihoinen, ei siis mulatti tai neekeri tai vastaava.
Mutta oikeastihan normaali ihonväri olisi nimenomaan musta, koska tämä valkoinen iho, josta puuttuu lähes kaikki melaniini, on itseasiassa mutaatio, joka, niinkuin mutaatiot yleensäkin, aiheuttaa ongelmia ihmiselle. Ei kestä auringonvaloa, vaan muuttuu äkkiä punaiseksi ja kuplivaksi. Ihosyövänkin saa kohtuuhelpolla.
 
Non compos mentis
Mulla niin ronkeli maku, että helpompi antaa se kapea asteikko, jolla minun unelmamieheni tulisi olla.

1. Kirjallisuuden tuntemus. – Olematon.
2. Filosofian tuntemus. – Olematon.
3. Tähtitieteen tuntemus. – Olematon.
4. Politiikan tuntemus. – Heikko.
5. Kasvitieteen tuntemus. – Vaihteleva. On perehtynyt belladonnaan, oopiumiin ja myrkkyihin yleisesti. Ei tiedä mitään puutarhanhoidosta.
6. Geologian tuntemus. – Käytännöllistä, mutta rajoittunutta. Erottaa yhdellä silmäyksellä erilaiset maalajit toisistaan. Kävelyretkien päätteeksi on housunlahkeidensa tahrojen värin ja koostumuksen perusteella osoittanut missä päin Lontoota ne ovat syntyneet.
7. Kemian tuntemus. – Syvällistä.
8. Anatomian tuntemus. – Tarkkaa, mutta epäjärjestelmällistä.
9. Rikosuutisten tuntemus. – Valtava. Hän näyttää tuntevan jokaisen yksityiskohdan kaikista vuosisatamme hirvittävyyksistä.
10. Soittaa viulua hyvin.
11. Hän on taitava singlestick-pelaaja, nyrkkeilijä ja miekkailija.
12. Hyvä käytännön tuntemus Britannian laista.

Sosiopaatti, ei psykopaatti. ;)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta oikeastihan normaali ihonväri olisi nimenomaan musta, koska tämä valkoinen iho, josta puuttuu lähes kaikki melaniini, on itseasiassa mutaatio, joka, niinkuin mutaatiot yleensäkin, aiheuttaa ongelmia ihmiselle. Ei kestä auringonvaloa, vaan muuttuu äkkiä punaiseksi ja kuplivaksi. Ihosyövänkin saa kohtuuhelpolla.
Ensimmäiset ihmisethän olivat lähinnä nykypäivän kaukasoideja, negridi on rotuna nuorin. Eli voisi sanoa, että vaalea iho on normaali, neekerin tumma iho mutaatio.
 
Viimeksi muokattu:
kiitti, mutta ei kiitti
turn-off nainen:

-maiharit
-naama täynnä lävistyksiä
-mustat kynnet
- hiuspanta, jossa kiinni jotain kiviä tai höyheniä
- olkalaukku kangasta, jossa on jotain saamarin pinssejä kiinni


menee angstisella teinillä, mutta jollain kolme/neljä kymppisellä..? x:
 
lättänäkengät
Jos mies odottaa naisen olevan huoliteltu ja panostavan itseensä, sopii sitten hoitaa niitä lapsia ja kotia kanssa! Korkokengillä luistinradalla ja pulkkamäessä on jokseenkin hankalaa nostella lapsia, puhumattakaan tukan laittamisesta tai muusta (missä ajassa ehtii, kuka hoitaa lapset ja tekee ruokaa perheelle? mamma hiusväri päässä ja rakennekynnet varpaissa...:O )
 
"Nnn"
Miehessä turn-off:

* Munattomuus eli kyvyttömyys kantaa vastuuta, nössö kynnysmatto-asenne jne.
* Kuvottavat tavat (vaikun, rään tms. syöminen, hyi oksennus!!!)
* Lapsellinen ajatusmaailma; empatiakyvyttömyys, itsekeskeisyys

Omalla miehelläni on kaikkia noita ominaisuuksia aika paljon, en tiedä miksi siedän niitä hänessä kun en meinaa sietää muissa. Tosirakkautta?
 
Hmm, minusta itsestäänselviä asioita on rikollisuus, huumeet, huomattava epäsiisteys ym. (Tai no, onhan niitäkin naisia pilvin pimein jotka kirjoittelevat vankiloihin...)

En usko että pystysin katselemaan miestä joka olisi
- mustasukkainen
- rasisti
- käyttää alkoholia enemmän kuin yhden-kaksi silloin tällöin

Lisäksi jos alkaisi puhumaan yhteenmuutosta niin kauan kuin mulla on kotona asuvia lapsia, saattais mua alkaa ahdistamaan... Tai jos se ehdottomasti haluaisi vielä lapsia ja kuvittelisi voivansa puhua mut siinä ympäri.
 
Jepardy.
Hmm, minusta itsestäänselviä asioita on rikollisuus, huumeet, huomattava epäsiisteys ym. (Tai no, onhan niitäkin naisia pilvin pimein jotka kirjoittelevat vankiloihin...)

En usko että pystysin katselemaan miestä joka olisi
- mustasukkainen
- rasisti
- käyttää alkoholia enemmän kuin yhden-kaksi silloin tällöin

Lisäksi jos alkaisi puhumaan yhteenmuutosta niin kauan kuin mulla on kotona asuvia lapsia, saattais mua alkaa ahdistamaan... Tai jos se ehdottomasti haluaisi vielä lapsia ja kuvittelisi voivansa puhua mut siinä ympäri.
HV! Missä sun mies on?
 
Leukistinen aksolotli
Semmosen miehen kanssa mä en voisi olla, joka ei osaisi puhua mulle kauniisti. Jos se ei oisaisi puhua tunteistaan, ei osais sanoa rakastavansa, ei osaisi kehua mua tai sanoa mitään positiivista. Sillä tavalla emotionaalisesti kitsas ihminen.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja siinäpä se;22601602:
Kaikki neekerit on out ja kaikki mulaatit out, värivammaisia varmaan ovat.
No, saat vapaasti olla tuota mieltä, mutta mun mielestä me kaikki ihmiset ollaan ihan yhtä arvokkaita ihonväreineen kaikkineen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä