Kun cerazette ei sovi.....

Elikkäs homman nimi on tämä. Minulle määrättiin cerazetten pillereitä noin 4,5 kk sitten ja koko keho on punaisten finnien peitossa, kasvot, päänahka, rinta ja selkä, jotka ovat alkaneet tulehtumaan kutina on aivan hirveä ja painoni on noussut 11 kg tuona 4,5 kk aikana vaikka en syökään enään juuri mitään ja teen 4 kertaa viikossa 8-9 km hikilenkkejä ja 2 kertaa viikossa salilla. Onko nyt enään muuta ehkäsytabua josta ei tulisi näitä oireita joka sopii myös sellaiselle jolla on auramigreeni?

Soitin viikko sitten e-neuvolaan ja siellä vaan se täti sano että kyllä se siitä asettuu, ei muuta ku syö vaan ja lääkärille en pääse mihinkään kun olen yrittänyt päästä tämän asian kanssa.
Kiitosta jo etukäteen.
 
"vieras"
minä söin niitä reilun vuoden ja paino nousi 10 kg, seksihalut meni sen siliän tien ja olin kiukkuinen kuin ampiainen 24/7. Mies lopulta sanoi että nyt loppuu niiden syönti, ei oo kivaa kun vaimo ei enää halua seksiä ollenkaan. Nyt sitten kortsuillaan, kierukat ei pysy paikallaan ja e-pillerit ei käy verenpainetaudin takia. Pikku hiljaa alkaa sterilisaatio viehättää vaikka olenkin aina sanonut etten sitä ikinä halua...
 
[QUOTE="Mammax2";22601081]Kannattaa oikeasti lopettaa alkuunsa. Itse vuosin 8kk ja samoja sivuoireita. Hormooni kierukka on pop[/QUOTE]

Aamulla sanoin miehelleni että nyt loppu niiden syönti, joten ilman mennään. Kierukat on molemmat kokeiltu eikä nekään passaa =( (vuoto oli aivan hirveä kierukoiden aikana)
 

Yhteistyössä