Myöntäkää rehellisesti: minkälaiset seikat ovat turn-offeja miehessä? (tai naisessa)

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22600757:
noitten päivänselvyyksien lisäks semmonen itsensä paremmaksi kuvittelu, jota tässäkin ketjussa esiintyy..
Kaikilla on mieltymyksensä, ja niihin oikeus. Sitä paitsi, joka ikinen (paitsi ehkä masentunut) kuvittelee olevansa muita parempi.
 
että sillä linjalla
[QUOTE="a.p";22600790]Se kielii yltiöpäisestä isänmaallisuudesta ja nurkkakuntaisuudesta, joka vain on pásse.[/QUOTE]

Jos miehellä on kaulakoru jossa roikkuu puolikas sydän kertooko se että mies ei osaa enään rakastaa ketään, tai jos miehellä on horoskooppimerkki kaulassa roikkumassa kertooko se että on täysin horoskooppeihin uskova? Entäs jo on vaikka kalevala koru kaulassa kertooko se että mies on liian satuihin uskova, kalevala ja väinämöinen. :)
 
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja että sillä linjalla;22600823:
Jos miehellä on kaulakoru jossa roikkuu puolikas sydän kertooko se että mies ei osaa enään rakastaa ketään, tai jos miehellä on horoskooppimerkki kaulassa roikkumassa kertooko se että on täysin horoskooppeihin uskova? Entäs jo on vaikka kalevala koru kaulassa kertooko se että mies on liian satuihin uskova, kalevala ja väinämöinen. :)
Mä rinnastan Suomi-leijonan etelävaltioiden lippuun. Olen huomannut, että lähes poikkeuksetta korua pitävät tyypit, joita muutenkin karsastan.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22600757:
noitten päivänselvyyksien lisäks semmonen itsensä paremmaksi kuvittelu, jota tässäkin ketjussa esiintyy..
Onko se ittensä paremmaksi kuvittelua, jos ei tykkää miehistä, joille pitää teeskennellä, ettei osaa mitään? Mä en ainakaan voi sille mitään, jos olen joissain asioissa parempi kun joku muu. Enkä ala teeskennellä, että tarvittisin apuja semmosiin asioihin.:xmas:
 
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja että sillä linjalla;22600823:
Jos miehellä on kaulakoru jossa roikkuu puolikas sydän kertooko se että mies ei osaa enään rakastaa ketään, tai jos miehellä on horoskooppimerkki kaulassa roikkumassa kertooko se että on täysin horoskooppeihin uskova? Entäs jo on vaikka kalevala koru kaulassa kertooko se että mies on liian satuihin uskova, kalevala ja väinämöinen. :)
Piti vielä lisätä, että jotakin sillä korulla halutaan viestittää, ja en pidä siitä, mitä yleensä Suomi-leijonalla viestitetään. Harmillisen usein "isänmaallisuuden" kääntöpuolena on rasismi, mitä en myöskään siedä.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja että sillä linjalla;22600823:
Jos miehellä on kaulakoru jossa roikkuu puolikas sydän kertooko se että mies ei osaa enään rakastaa ketään.
Tämä kertoo sen, että mies on edelleen yhdessä teinirakkautensa kanssa, joka pakottaa miehen käyttämään edelleen tuota riparikesänä puolitettua "rakkauden symbolia"... siis todellinen turnoff :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja että sillä linjalla;22600823:
Jos miehellä on kaulakoru jossa roikkuu puolikas sydän kertooko se että mies ei osaa enään rakastaa ketään, tai jos miehellä on horoskooppimerkki kaulassa roikkumassa kertooko se että on täysin horoskooppeihin uskova? Entäs jo on vaikka kalevala koru kaulassa kertooko se että mies on liian satuihin uskova, kalevala ja väinämöinen. :)
Mä en itse ole mikään erityisen kosmopoliitti vaan jopa suht isänmaallinen, mutta jotenkin samoja ikäviä ominaisuuksia olen löytänyt kaikista itseään suomileijonalla koristavista. Ei siis herätä mussa hirveästi mitään positiivisia viboja, jos treffikumppanilla killuu suomileijonakoru kaulassa, luultavasti esim. maailmankatsomuksemme ja muut mielipiteemme ovat aika ristiriidassa keskenään.

Lisäksi mua ärsyttää noissa koruissa se, että ne ovat niin muotijuttu. Tosin tasan yhtä mauttomia ovat nuo puolikas sydän ja horoskooppi-korutkin ihan sukupuoleen katsomatta, oikeastaan kuuluvat aika samaan junttisarjaan kuin suomileijonat. En siis niiden kantajiin koe sen enempää hengenheimolaisuutta. Käyttääkö tuollaisia oikeasti edes aikuiset ihmiset, olen mieltänyt ne aina aika teinien jutuksi? Jotenkin outoa kuvitella aikuista raavasta miestä joku sydänkoru kaulassa ja horoskooppikoruja nyt varmaan käyttää lähinnä hörhöt, jotka uskoo horoskooppeihin, mikä on mulle iso turn-off. Suunnilleen sama, kun kuulisi jonkun aikuisen ihan tohkeissaan suunnittelevan toivelistaa korvatunturille lähetettäväksi.

Kalevela-korut on ihan ok jos nyt pakko on ylipäänsä mitään koruja käyttää, vaikka useimmat niistä nyt eivät minusta mitenkään kovin kauniita olekaan. Ne ovat kuitenkin jotenkin neutraaleja.
 
Onko se ittensä paremmaksi kuvittelua, jos ei tykkää miehistä, joille pitää teeskennellä, ettei osaa mitään? Mä en ainakaan voi sille mitään, jos olen joissain asioissa parempi kun joku muu. Enkä ala teeskennellä, että tarvittisin apuja semmosiin asioihin.:xmas:
jos järjestetään joskus väärinymmärtämisen sm kisat niin veikkaan sua varmasti voittajaksi.

puhutaan taas ihan eri asioista :wave:
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22600895:
jos järjestetään joskus väärinymmärtämisen sm kisat niin veikkaan sua varmasti voittajaksi.

puhutaan taas ihan eri asioista :wave:
En mä ymmärtänyt väärin, vaan pelkästään tarkistin. Siksihän juuri kysyn, että voisin ymmärtää paremmin, mitä tarkoitetaan.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja että sillä linjalla;22600823:
Jos miehellä on kaulakoru jossa roikkuu puolikas sydän kertooko se että mies ei osaa enään rakastaa ketään, tai jos miehellä on horoskooppimerkki kaulassa roikkumassa kertooko se että on täysin horoskooppeihin uskova? Entäs jo on vaikka kalevala koru kaulassa kertooko se että mies on liian satuihin uskova, kalevala ja väinämöinen. :)
Hohhoi. Kyllä se suomileijona kaikissa ilmenemismuodoissaan vaan on munkin mielestä mauton. Se kielii jonkinlaisesta junttiudesta ja se "isänmaallisuus" mitä sillä yritetään viestiä, on yleensä vaan peiteltyä rasismia. Yhdistän sen uusnatsiuteen.
 
niin se menee
Samoin voisi sanoa että naiset jotka peittää itsensä pitkiin paitohin tai mekkoihin on todellakin turnoff, liiallinen meikki ja laittamattomat hiukset, kynnet on myös out, korut joilla ei ole merkitystä on kaput.
 
[QUOTE="vieras";22600984]Jos mun itsenikin mielestä mun mielipiteet olisi vääriä, niin en kai sitten semmoisia mielipiteitä kannattaisi?[/QUOTE]

lue tuo aina sana, tarkottaa varmaan sitä että ei osaa myöntää olevansa väärässä.
 
Kas
Joo, mä tunnistin kanssa noi pitkät kynnet miehillä. Siis todellakin ei.

Todellinen turnoff ovat miehet, jotka eivät kestä minua sellaisena kun olen. Olen esimiestehtävissä ja tiedän vähän kaikesta kaikkea, osittain jo elämänkokemuksen myötä. On tullut seikkailtua siellä ja täällä...

Jos toi on epänaisellista, tai mies ei kestä, niin se on siinä sit!
 

Yhteistyössä