Sinä joka sanoit etteä miehet on paskoja. Olitkohan joku skarlet tai sinne päin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en muista kuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en muista kuka

Vieras
Muutaman juttusi olen lukenut ja sinusta on tuntunut siltä että miesrintamalla elämä potkii päähän ja rajusti.
Toivottavasti tämä juttu itsestäni auttaa hieman kestämää, tämä päivän ja ehkä huomisenkin vielä.

Itse menin 20v naimisiin mitä sitten kesti 2v ja siitäkin ajasta puoli vuottaasuin jo muualla.
Sen jälkeen seurustelin 5v vuotta ja sain kaksi ihanaa lasta erosimme.
Olin 8v lasten kanssa ja smalla etsiskelin itselleni miestä. Pari kivaa oli kiikarissa mutta he tahtoivat olla vain ystäviä ja kuitenkin alkoivat pian seurustelun sanomiensa jälkeen ( ihan kuin sinulla ) Olin saatanan katkera, mua oli kusetettu. Tuntui että oli vaan ihan saamarin tyhmä.

Sitten löysin miehen. Osoittaiutui väkivaltaiseksi mustasukkaiseksi alkoholistiksi. Tässä suhteessa meinasi lähteä henki, mutta onneksi pelastavana enkelinä veljeni puuttui asiaan ja pääsin miehestä eroon. Vielä toisinaan näen pahoja unia tästä suhteesta.

Sitten olin yksikseni pari vuotta ja löysin oikeasti elämäni miehen. Hänen kanssaa nyt naimisissa ollut reilun vuoden ja yhteinen lapsi tulossa.
Olen niin onnellinen, että en ole aijemmin ketään löytänyt ja he ketkä "kusettivat" minua niin olen onnellinen, että niin tekivät.

Uskon että sinullekkin on se joku jossain odottamassa,mutta pitää malttaa mielensa vaikka se vaikeaa onkin kun joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen.

Tsemppiä sinun elämääsi ja anteeksi vielä kun en tosiaankaan muista millä nimimerkillä kirjoittele. Kirjoituksesi on vain välillä kolahtanut.

Otan osaa, että olet ollut noin kovilla. Hyvä, että olet selvinnyt eteenpäin ja olet nyt onnellinen.

Mä olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ei kaikilla tarvitte olla parisuhdetta. Jotkut on tarkootettu elämään yksin. Ei parisuhde ole mun mielestä mikään sellaanen asia joka pitää jokaasella olla.

Mä olen kans yksin, ollut jo lasten kans 2 vuotta ja välillä tuntuu, etten löydä ikinä enää ketään hyvää miestä. Ja paino sanalla HYVÄÄ! Kyllä tuolla kylällä noita renttuja ja naistennaurattajia pyörii, mutta kunnon miehet on asia erikseen. Elämää nähneenä ja kokeneena ja itseäni tutkiskelleena en vaan enää tyydy mihinkään puolittaiseen (esim juoppo naistenhakkaaja). Luulen, että Scarlettillakin rima aika korkeella. Parempi se on olla yksin kuin paskassa parisuhteessa!

Otan osaa, että olet ollut noin kovilla. Hyvä, että olet selvinnyt eteenpäin ja olet nyt onnellinen.

Mä olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ei kaikilla tarvitte olla parisuhdetta. Jotkut on tarkootettu elämään yksin. Ei parisuhde ole mun mielestä mikään sellaanen asia joka pitää jokaasella olla.

En itsekkään ole sitä mieltä että on pakko olla parisuhteessa koska hyvin ihminen pärjää yksikseenkin tai lasten kanssa.
Mutta tarkoitin lähinnä sitä, että ei kannata välttämättä pahoittaa mieltään niin kauhiasti jos tulee torjutuksi koska uskon ja luulen että sillä on se tarkoitus et paljon parempi odottaa siellä jossain :)

Näitä viisastelijoita mahtuu aina tänne joukkoon. Ärsyttäviä olentoja.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä näin;22596143:
Sinä elät lapsesi kanssa tai täytyy miesten ikähaitaria siirtää paljon ylöspäin. Itse jo vanha ja odotan vanhenemista ja saisin muitakin kuin nuoria poikia.

31-vuotias on vanha?

Yhteistyössä