Miehiä ei kiinnosta yh-äidit

• Viestiketjun aloittaja "varattu"
  • Ensimmäinen viesti
No apua
Tämä oli hauska.
Kun jäin aikoinaan kuuden lapsen äitinä leskeksi niin yksi surista hämmennyksenaiheista oli "kosiskelijoiden" määrä. Olin itsekin kuvitellut, että köyhyys, rumuus, tyhmyys, lihavuus ja kuusi lasta edes vähän jarruttaisi kiinnostusta...
;)
Sulla on kyllä sitten ihan mahtava luonne :)
Entä jos joku ehdokas olisi ollut 60-vuotias, 200- kiloinen, quasimodon näköinen, 10 lapsen yh- isä ja sosiaalihuollon elätti.
Olisiko itseäsi kiinnostanut :D

"mie"
No älähän nyt yleistä. Itsellä oli tosi sitkeä innokas ihailija joitakin vuosia sitten ja olin silloin kahden lapsen yh. En meinannut miehestä päästä millään eroon. Olisi välttämättä halunnut alkaa seurustella kanssani ja oli rakastunut minuun. Minua ei taas kiinnostanut yhtään. Alkoi tulla vain ahdistava olo kun soitteli ja laitteli viestiä jatkuvasti ja ajoi jopa minun työpaikalle pihaan odottamaan kun pääsin töistä (yks kaks siis ilmestyi työpaikkani pihalle).Kerran myös ajoi iltamyöhällä yli 400 km nähdäkseen minut. Soitti parkkipaikalta että on pihassa. Silloin alkoi jo vähän pelottamaan, että ei taida olla oikein kaikki kotona.... olin hänelle pakkomielle ja sanoikin että ei aio luovuttaa yhtä helpolla kuin joskus nuoruudessa on tehnyt. Huoh, onneksi lopulta pääsin hänestä eroon. Oli pakko lopettaa kaikki viestittely, ettei hän kuvittele että jos kuitenkin olen kiinnostunut. En vastannut enää mihinkään viesteihin.

Sinulla on kovin pieni otanta ja yleistät päätelmäsi koskemaan kaikkia miehiä. Toki sellaisiakin löytyy, jotka eivät yh-äitiä halua, mutta en minäkään sellaista kelpuuttaisi.

Me taidamme muutenkin hakeutua täysin erilaisten miesten seuraan. Kaikki, kenen kanssa olen treffeillä käynyt, ovat olleet sitä mieltä etteivät lapsetonta naista ottaisi, sillä lapset tuovat niin paljon kypsyyttä ja elämänkokemusta.
mun mielestä täytyy olla vähän epäkypsä kummassakin tilanteessa. et jos ei ottais yh:ta tai sit jos ei ottais lapsetonta. täysin nayrettavia molemmat jutut. eikö se riipu persoonasta et kenet ottaa eikä siitä et onko lapsia vai ei?

"varattu"
Sinulla on kovin pieni otanta ja yleistät päätelmäsi koskemaan kaikkia miehiä. Toki sellaisiakin löytyy, jotka eivät yh-äitiä halua, mutta en minäkään sellaista kelpuuttaisi.

Me taidamme muutenkin hakeutua täysin erilaisten miesten seuraan. Kaikki, kenen kanssa olen treffeillä käynyt, ovat olleet sitä mieltä etteivät lapsetonta naista ottaisi, sillä lapset tuovat niin paljon kypsyyttä ja elämänkokemusta.
Ja mitähän sä mun otannasta mahdat tietää?!

[QUOTE="varattu";22590436]Hei haloo! Kumpikohan on miehistä kiinostavampi joku yh-äiti lapsikatraansa kanssa vai kaluamaton luu?

Mä olen nimimerkillä varattu. Olen lähes koko aikuisikäni seurustellut useissa suhteissa, sinkkuna en juurikaan. Nyt olen naimisissa.

Topiin pointti oli herätellä teitä yh-äitejä, koska olen huomannut, että useat teistä luulee, että joku lapsi ei merkitsisi mitään tai vähentäisi kiinnostusta. Ei se niin mee. Ihan tiedoksi vaan. Vaikkei tietty kiva asia kuulla olekaan. Olen pahoillani.[/QUOTE]

Miten kummassa sitten monet yh-äidit löytävät sen miehen helpostikkin? Siis oma valinta jos mies ei kelpaa, tämä on mun kokemus.

[QUOTE="varattu";22590263]Miehet eivät todellakaan innostu mistään yh-äideistä. Muiden miesten siittämät lapset ovat vaan haitake, ja suuri sellainen.

Miehet kyllä on niin jees jees kavereita näiden yh-äitien lasten kanssa, mutta vain siksi, että tekisi vaikutuksen seurustelukumppaniin. Oikeasti se on ihan pakkopullaa ja näyttelemistä.

Olen näistä asioista jutellut lukuisten miesten kanssa.[/QUOTE]

oh noes, täytyy nyt kertoa tuolle miehelle että asia on näin.. se ressukka ei tiennyt tätä ja erehty nyt sitten menemään naimisiin mun kanssa ja kaikkea :(

"anna"
[QUOTE="varattu";22590436]Hei haloo! Kumpikohan on miehistä kiinostavampi joku yh-äiti lapsikatraansa kanssa vai kaluamaton luu?

Mä olen nimimerkillä varattu. Olen lähes koko aikuisikäni seurustellut useissa suhteissa, sinkkuna en juurikaan.[/QUOTE]

Kaluamaton luu? Oletko tullut ajatelleeksi, että joku yh-äiti voi olla kaluamattomampi luu kuin sinä? Ehkäpä hänen ex-miehensä on ollut hänen ainoa suhteensa samaan aikaan, kun sinä olet jaellut itseäsi puolelle pitäjälle todistaaksesi itsellesi, että kelpaat miehelle kuin miehelle? Mikä ihmeen tarve joillakin naisilla on kelvata ihan kenelle tahansa miehelle sen sijasta, että itse uskallettaisiin laittaa ne kriteerit ja päättää, ketkä kelpaavat itselle?

Onneks sitä on itsellä käynyt sitten satumainen tuuri, ruma, läski ja entinen yh-mamma ja silti tuo äijä on ristikseen tullut ihan kotoa asti hakemaan. Huh huh. Pitäis varmaan jonnekin reklamoida moisesta virheistä. :D

Sulla on kyllä sitten ihan mahtava luonne :)
Entä jos joku ehdokas olisi ollut 60-vuotias, 200- kiloinen, quasimodon näköinen, 10 lapsen yh- isä ja sosiaalihuollon elätti.
Olisiko itseäsi kiinnostanut :D
Mielenkiintoinen ajatus.
Jos olisi ollut "se oikea" niin tuskin se olisi noista kiinni jäänyt.

Toisesta vinkkelistä ketjun teemaan liittyen tuli mieleen myös tämä: Minulla on monta poikaa, yksi heistä jo täysi-ikäinenkin eli 21 v.
Hänen "unelmakumppaninsa" (tosin naureskellen sanottu, koska poika toki tietää että ei ihmisiä tilata vaan kohdalle osuu se itselle sopiva jos on osuakseen, eikä silloin ulkoisilla attribuuteilla ole merkitystä) olisi hiukan häntä itseään vanhempi kolmen lapsen yh-äiti.
Olen joskus tingannut, että miksi just kolmen? Poika tuumaa, että kolmea lasta ei kukaan saa vahingossa vaan sellainen ihminen aidosti haluaa lapsiperhe-elämää.

Mielenkiintoinen ajatus.
Jos olisi ollut "se oikea" niin tuskin se olisi noista kiinni jäänyt.

Toisesta vinkkelistä ketjun teemaan liittyen tuli mieleen myös tämä: Minulla on monta poikaa, yksi heistä jo täysi-ikäinenkin eli 21 v.
Hänen "unelmakumppaninsa" (tosin naureskellen sanottu, koska poika toki tietää että ei ihmisiä tilata vaan kohdalle osuu se itselle sopiva jos on osuakseen, eikä silloin ulkoisilla attribuuteilla ole merkitystä) olisi hiukan häntä itseään vanhempi kolmen lapsen yh-äiti.
Olen joskus tingannut, että miksi just kolmen? Poika tuumaa, että kolmea lasta ei kukaan saa vahingossa vaan sellainen ihminen aidosti haluaa lapsiperhe-elämää.
Poika on vissiin sit ihan ajatellutkin asiaa.

Yhteistyössä