Miehiä ei kiinnosta yh-äidit

• Viestiketjun aloittaja "varattu"
  • Ensimmäinen viesti
"varattu"
Miehet eivät todellakaan innostu mistään yh-äideistä. Muiden miesten siittämät lapset ovat vaan haitake, ja suuri sellainen.

Miehet kyllä on niin jees jees kavereita näiden yh-äitien lasten kanssa, mutta vain siksi, että tekisi vaikutuksen seurustelukumppaniin. Oikeasti se on ihan pakkopullaa ja näyttelemistä.

Olen näistä asioista jutellut lukuisten miesten kanssa.

"vieras"
Mulla itseasiassa ihan samanlainen kokemus, kaikki sanoo ettei lapsi haittaa, mutta sitten todellisuudessa eivät halua yh:tä, kun kuulemma arvostaa liikaa mua ja mun lastani :D

Tämä oli hauska.
Kun jäin aikoinaan kuuden lapsen äitinä leskeksi niin yksi suurista hämmennyksenaiheista oli "kosiskelijoiden" määrä. Olin itsekin kuvitellut, että köyhyys, rumuus, tyhmyys, lihavuus ja kuusi lasta edes vähän jarruttaisi kiinnostusta...
;)

Viimeksi muokattu:
"pera"
Miksi ketään parisuhteessa elävää naista kiinnostaisi suuntaan tai toiseen, kiinnostaako jotain muuta kuin omaa puolisoa toiset naiset, olivatpa he sinkkuja tai yh-äitejä? Haetaanko sillä pönkitystä omalle kuolleelle suhteelle, että jee, jee, kelpaanpa edes ukolleni vai yritetäänkö moraalisella ylemmyydentunteella peitellä vain omaa alemmuudentunnetta, kun yh-äidit pärjäävät ilman miestä ja itse ei?

[QUOTE="varattu";22590331]Johan mä puhuin:)

Miehet on ollut aivan silminnähden helpottuneita, kun ovat kuulleet, että mulla ei ole lapsia. Olisivat vähän niinkuin kokeneet tulleensa haaskalle...[/QUOTE]

Sinulla tuossa kielioppivirhe. Käytät vahingossa konditionaalia pluskvamperfektilauseessa?
;)

"pera"
[QUOTE="varattu";22590331]Johan mä puhuin:)

Miehet on ollut aivan silminnähden helpottuneita, kun ovat kuulleet, että mulla ei ole lapsia. Olisivat vähän niinkuin kokeneet tulleensa haaskalle...[/QUOTE]

Ahaa, aloittaja onkin siis sinkku, jolla ei ole miestä. Mutta jos aloittaja kerran on miesten mielestä kiinnostava, koska hän ei ole yh, miksi hänellä ei ole miestä?

[QUOTE="varattu";22590345]Ovatko miehet, joilta olen tämän kysymyksen esittänyt, olleet väärässä? Mieti vähän*reps*.[/QUOTE]

Jaa no kuinkahan monelta olet mahtanut kysyä? :p Tottakai ne ukot sulle, lapsettomalle, sanoo etteivät yh:ta huoli. Kumma juttu kun suurin osa tuntemistani yksinhuoltajista on parisuhteessa. Jotkut taas eivät ole, mutta eivätpä ole kaikki lapsettomatkaan.

[QUOTE="varattu";22590345]Ovatko miehet, joilta olen tämän kysymyksen esittänyt, olleet väärässä? Mieti vähän*reps*.[/QUOTE]

Sinulla on kovin pieni otanta ja yleistät päätelmäsi koskemaan kaikkia miehiä. Toki sellaisiakin löytyy, jotka eivät yh-äitiä halua, mutta en minäkään sellaista kelpuuttaisi.

Me taidamme muutenkin hakeutua täysin erilaisten miesten seuraan. Kaikki, kenen kanssa olen treffeillä käynyt, ovat olleet sitä mieltä etteivät lapsetonta naista ottaisi, sillä lapset tuovat niin paljon kypsyyttä ja elämänkokemusta.

"buu"
Ajattelin olla vastaamatta koska aloituksesi oli niiiiin naurettava. Kerro ihmeessä selitys siihen miksi suomessa on niin paljon uusioperheitä jos mielipiteesi olisi fakta?? Kyllä jos toisesta välittää niin kyllä ne lapset tulee siinä mukana.

laatu_paranee
Mitä sitten vaikka suurin osa miehistä ei ottaisi yh:ta. Karsiutuupa jyvät akanoista heti kättelyssä! Minua lähestyvät vain elämää kokeneet, järkevät miehet, jotka hakevat muuta kuin jotain hetken huumaa :) Aiemmin oli ties mitä miestä kintussa roikkumassa ja nyt on vaan laadukkaita ;)

"varattu"
Hei haloo! Kumpikohan on miehistä kiinostavampi joku yh-äiti lapsikatraansa kanssa vai kaluamaton luu?

Mä olen nimimerkillä varattu. Olen lähes koko aikuisikäni seurustellut useissa suhteissa, sinkkuna en juurikaan. Nyt olen naimisissa.

Topiin pointti oli herätellä teitä yh-äitejä, koska olen huomannut, että useat teistä luulee, että joku lapsi ei merkitsisi mitään tai vähentäisi kiinnostusta. Ei se niin mee. Ihan tiedoksi vaan. Vaikkei tietty kiva asia kuulla olekaan. Olen pahoillani.

Yhteistyössä