Tekeekö Grandiosa pakastepizzoilla mitään? Paras maku? Ja onko joku muu pakastepizza parempi vaihtoehto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pizzaperjantai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pizzaperjantai

Vieras
Tänään on pizzaperjantai. Ei jaksa tehdä itse, ei halua hakea pizzeriasta. Onko Grandiosat syötäviä ja mikä on paras niistä? Vai oliskos joku toinen valmispizza pakastealtaasta parempi vaihtoehto?

Osa vissiin on pieniä pizzoja ja osa niitä perhekokoja. Eri makuja vissiin niissäkin. Itse olen joskus syönyt sitä jauheliha&sipulia ja se oli syötävää. Muista ei tietoa, siksi kyselen täältä. :)

Se missä on pepperonia on ihan ok, jos päälle ostaa vielä erikseen mozzarellaa ja ananasta. Joskus aikanaan söin sitä aika useinkin, mutta viimevuosina on jäänyt. Huvitti kun aikanaan mainostivat tuon pizzan kohdalla, että ”uusittu resepti!”. Ainoa ero minkä huomasin oli että ananas ja paprika oli poistettu.

En ole grandiosaa koskaan syönyt, mutta apetit bolognese pizza on todella hyvää ja sitä tulee usein ostettua, kun ei jaksa tehdä sitä itse

Suosittelen

http://www.apetit.fi/tuotteet/nayta/bolognese

en tie noista pakastepizzoista...
Mä ostan yleensä niitä valmiita pizzapohjia pakkasesta,niistä helppo tehdä mieleisiä puzzoja,suosittelen.

Joo, tätä me on kyllä kokeiltukin ja saa tehtyä jokainen oman mieleisensä, mutta tänään ollaan niiiiiin laiskoja ettei jaksa alkaa vääntämään ruokaa, ei missään muodossa. Just ja just jaksaa työntää pizzan uuniin ja ottaa pois. :D

Meillä syödään pizzaa niin harvoin, etten tosiaan edes tiedä mitä kaikkea on tarjolla. Nyt vaan iski "pizzaperjantai" päälle. Täytyy katsella kaupassa mitä on tarjolla, mutta jotenkin se grandiosa on ehkä tutuin.

Mä tykkään siitä Double Pepperoni isosta pannupitsasta, kun on vähän maustetumpi.
Muutenkin Grandiosat on ihan ok. Ei ne tietenkään itsetehtyä tai pizzerian pitsoja voita, mutta ihan syötäviä.

Tää on minun feivöritti, en vaan ole syönyt sitä viikkokausiin.
showimage

Onko niissä täytettä riittävästi? Muistan, kun joskus vuosia sitten ostin yhden ristoranten niin siinä oli vain yksi kinkkusuikale siellä ja toinen täällä... juustoakin vain nimeksi. Toki siitä on aikaa ja parannusta on voinut tapahtua.

No minulle täyte riittää ainakin. Kasvispizzasta tykkään eniten. Juustoa varmaan joidenkin mielestä niukan puoleisesti, mutta riittää minulle.

Grandiosa Bolognese Kiviuunipizza 550g
Grandiosa Capricciosa Kiviuunipizza 315g
Grandiosa Kebab Kiviuunipizza 310g
Grandiosa Kinkku & valkosipuli Kiviuunipizza 550g
Grandiosa Mexicana Kiviuunipizza 310g
Grandiosa Mozzarella Kiviuunipizza 310g
Grandiosa Pepperoni Kiviuunipizza 300g
Grandiosa Superiore for meat lovers 350g
Grandiosa Tropicana Kiviuunipizza 315g

Se missä on pepperonia on ihan ok, jos päälle ostaa vielä erikseen mozzarellaa ja ananasta. Joskus aikanaan söin sitä aika useinkin, mutta viimevuosina on jäänyt. Huvitti kun aikanaan mainostivat tuon pizzan kohdalla, että ”uusittu resepti!”. Ainoa ero minkä huomasin oli että ananas ja paprika oli poistettu.

mä söin kans ennen noita. oli hyvä pohja ja hyvä kastike. nypin tosin pepperonit pois ja söin vaan ananaksen ja paprikan kanssa. no ne poistettiin ja sen jälkeen on mulla jääny nuo pepperonipizzat kauppaan ja vaihdoin pizza merkkiä :)

Yhteistyössä