Onko tämä haamu vai nega?

• Viestiketjun aloittaja Haamuilia
  • Ensimmäinen viesti
kuudes tulossa
voip olla kumpi vain.ite testasin liuskatestillä kesällä mielestäni "haalean haamun" mutta se oli nega...nyt tässä raskaudessa samaiset liuskatestit antoivat samanlaisia haamuja,niin siksipä en uskonutkaan olevani raskaana.varmistin asian digitestillä !

Mun silmiini toi näyttää viivanpaikalta. Mutta parin päivän päästä ku testailet uudestaan, niin sittenhän saat varmuuden.
Mut mä ottaisin jonkun herkemmän testin varulta. Ei välttämättä ehdi vahvistua parissa päivässä, vaikka kaikki ois ok.

Mulla kävi niin tässä raskaudessa apteekin oman (pas--n) testin kanssa. Tein menkkojen alkupäivänä haamujen haamun ja parin päivän päästä samalla testillä uuden ihan yhtä haalean haamun. En tullut hullua hurskaammaksi tuosta. Ois pitänyt vaihtaa välissä herkempään testiin.

Kaikki siis oli kuitenkin ok mullakin, rv 31 menossa. Mutta jostain syystä ei se välttämättä vaan lähde vahvistumaan noissa ei ihan niin herkissä testeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22572014:
Mut mä ottaisin jonkun herkemmän testin varulta. Ei välttämättä ehdi vahvistua parissa päivässä, vaikka kaikki ois ok.

Mulla kävi niin tässä raskaudessa apteekin oman (pas--n) testin kanssa. Tein menkkojen alkupäivänä haamujen haamun ja parin päivän päästä samalla testillä uuden ihan yhtä haalean haamun. En tullut hullua hurskaammaksi tuosta. Ois pitänyt vaihtaa välissä herkempään testiin.

Kaikki siis oli kuitenkin ok mullakin, rv 31 menossa. Mutta jostain syystä ei se välttämättä vaan lähde vahvistumaan noissa ei ihan niin herkissä testeissä.
Apteekin oma kieltämättä ei ole niitä parhaimpia.

Tässä Apteekin omalla aamuvirtsasta:

ja kun en tiennyt että ollako vaiko eikö olla, niin tässä seuraavasta virtsasta clear blue:

Enempää ei tarvinnut pohtia :)

[QUOTE="aloittaja";22572017]Oho :eek: No tuossa kuvassa on kyllä selkeä lähes plussa. Oisko ollut kemiallinen kun noin selvän haamun antanut?[/QUOTE]

Ei oikein voi olla kemiallinen, sillä verikoe olisi varmasti näyttänyt edes jotakin, mikäli olisi ollut jotakin näytettävää. Ei ollut.

Enempää ei tarvinnut pohtia :)
Mä jatkoin pohtimistani tuosta vielä parisen viikkoa ja hain sitten cittarireissulla hyllystä preg checkin. Sain niiiiiiiiiiiiiiiiin vahvan viivan, että ei tarvinnu sitä pakkauksen toista testiä käyttää ja siihen jäi mun epäröinti. :D (ja heti perääna alkoi ilmaantua niitä oireitakin, tuohon asti ei mitään, joten en yhtään ollut varma, ollako vai ei raskaana).

Mut siis joo, kaikille omille tutuilleni suosittelen jotain muuta kuin apteekin omaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22572086:
Mä jatkoin pohtimistani tuosta vielä parisen viikkoa ja hain sitten cittarireissulla hyllystä preg checkin. Sain niiiiiiiiiiiiiiiiin vahvan viivan, että ei tarvinnu sitä pakkauksen toista testiä käyttää ja siihen jäi mun epäröinti. :D (ja heti perääna alkoi ilmaantua niitä oireitakin, tuohon asti ei mitään, joten en yhtään ollut varma, ollako vai ei raskaana).

Mut siis joo, kaikille omille tutuilleni suosittelen jotain muuta kuin apteekin omaa. :D
Kakkosen kohdalla mäkin tein 3 testiä :)

Ekan tein aamuvirtsasta ja sain haamujen haamun...en tiennyt onko testi viallinen vai mitähäh joten tein samasta virtasta toisenkin testin. Sama haamujen haamu...sitten mars apteekkiin ja seuraavasta virtsasta clear bluella selvä plussa.

Kolmannesta uskoin kahdella testillä (nuo kuvien testit) :)

Yhteistyössä