Haamuilia
Menkat myöhässä ja kyseessä ei herkkä testi,huomenna uudestaan herkällä testillä.
Aijaa.com - 7125456.jpg
Aijaa.com - 7125456.jpg
Höh. Kumosit mun teorian.
Mut mä ottaisin jonkun herkemmän testin varulta. Ei välttämättä ehdi vahvistua parissa päivässä, vaikka kaikki ois ok.Mun silmiini toi näyttää viivanpaikalta. Mutta parin päivän päästä ku testailet uudestaan, niin sittenhän saat varmuuden.
Apteekin oma kieltämättä ei ole niitä parhaimpia.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22572014:Mut mä ottaisin jonkun herkemmän testin varulta. Ei välttämättä ehdi vahvistua parissa päivässä, vaikka kaikki ois ok.
Mulla kävi niin tässä raskaudessa apteekin oman (pas--n) testin kanssa. Tein menkkojen alkupäivänä haamujen haamun ja parin päivän päästä samalla testillä uuden ihan yhtä haalean haamun. En tullut hullua hurskaammaksi tuosta. Ois pitänyt vaihtaa välissä herkempään testiin.
Kaikki siis oli kuitenkin ok mullakin, rv 31 menossa. Mutta jostain syystä ei se välttämättä vaan lähde vahvistumaan noissa ei ihan niin herkissä testeissä.
Mä jatkoin pohtimistani tuosta vielä parisen viikkoa ja hain sitten cittarireissulla hyllystä preg checkin. Sain niiiiiiiiiiiiiiiiin vahvan viivan, että ei tarvinnu sitä pakkauksen toista testiä käyttää ja siihen jäi mun epäröinti. (ja heti perääna alkoi ilmaantua niitä oireitakin, tuohon asti ei mitään, joten en yhtään ollut varma, ollako vai ei raskaana).Enempää ei tarvinnut pohtia
Kakkosen kohdalla mäkin tein 3 testiäAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22572086:Mä jatkoin pohtimistani tuosta vielä parisen viikkoa ja hain sitten cittarireissulla hyllystä preg checkin. Sain niiiiiiiiiiiiiiiiin vahvan viivan, että ei tarvinnu sitä pakkauksen toista testiä käyttää ja siihen jäi mun epäröinti. (ja heti perääna alkoi ilmaantua niitä oireitakin, tuohon asti ei mitään, joten en yhtään ollut varma, ollako vai ei raskaana).
Mut siis joo, kaikille omille tutuilleni suosittelen jotain muuta kuin apteekin omaa.