Uuden tuttavuuden siis ainakin mulle. Vilaisin nuo poikavaatteetkin, niin musta oli raikkaita ja kivoja ja siistejä.
Leppis & Loppan - Tervetuloa
Leppis & Loppan - Tervetuloa
Joo, halpoja ne eivät olleet. Ostin kyllä niitä alessa olevia kesävaatteitakin, ensi kesäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivooo;22571682:Ihan jees, mutta aika äkkiä menis satanen rikki ku alkas kahelle lapselle tilaamaan.
Joo, tuota mm. katsoin ja jotain vihreääkin näin? vrt.tummansiniseen mitä näkyy tytön poikapuolisten pk-kavereiden päällä kivoja.Joo, ei valitettavasti iske minuun yhtään. Tylsää ja ilmeetöntä. En ole vielä niin kyllästynyt väreihin että ostaisin paikasta jossa on vain sinistä ja beessiä.
Tää oli kyllä ihan nätti malliltaan Leppis & Loppan - Ruskea Hero-neulehuppari
Musta oli kivoja, ne punaruudulliset paidatkin. Ja nämä Leppis & Loppan - Mustat pojan samettihousut olisivat varmaan kivat päiväkotihousut ja kouluunkin, mukavat.Niin ne on vaatemaut erilaisia
Itse voisin noista ottaa ehkä sen neuleliivin johonkin juhliin, mutta muuten eivät innosta ollenkaan.
Värikkäämpiä vaatteita pojalle kaipaisin.
Itse en huomannut siellä vasemmassa laidassa kuin kolme pojan "sarjaa", en ollenkaan mitään turkoosia tms. Olikohan ne sitten alevaatteissa?