Mitäs mieltä tästä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti326
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti326

Vieras
Tyttäremme nimeksi on näillä näkymin tulossa Senja Viia Carita. Mitä mieltä olette? Tuohon väliin saa "parempiakin" ehdotella jos mieleen tulee :)

Oon myös miettinyt pitäisikö Caritan "ulkoasua" mennä muuttamaan ja kirjoittaa se k:lla.. mitenkä teistä? Itselläni kolmas nimi Carita ja sen takia ehkä mieluummin c:llä sen kirjottaisin, vaikka yleensä suosin k-kirjainta enkä c:tä.

En pidä. Karita laittaisin noiden muiden nimien yhteydessä mieluummine koolla kuin ceellä. Viia on aika erikoinen nimi, kovan kuuloinen. Senja olisi muiden nimien kanssa nätti.

Senja Aada Karita
Senja Viola Karita
Senja Emilia Karita
Senja Livia Karita...

Juu, mutta minusta Senja Carita ei sitten yhtään soinnu yhteen.. :/ ja nämä olisi "pakolliset" nimet.

[QUOTE="vieras";22566912]Mä en tykkää et annetaan 3 nimeä, 2 nimeä on sopiva. Mutta Viia? Vähän outo, entäs Piia?[/QUOTE]

Pidän Senjasta ja Caritasta, mutta Viia on omituinen. Muuttaisin sen vaikka Fiiaksi, mikäli tuossa pitää olla joku ton tyyppinen nimi.
Tai jättäisin kokonaan pois, pelkkä Senja Carita olisi nätimpi noin.

Tuo Viia Senja Carita kuulostaa yllättävän hyvältä :) mutta siinä on sitten se, että posti tulis Viia nimellä ja kaikille pitäs painottaa tuota Senja nimeä..

Alkuperäinen kirjoittaja mites näin päin;22566944:
Viia Senja Carita
tai sitten

Senja Viia Matilda
Solja Viia Carita

Liia on myös sopiva ja Eevi

Kuulostaako Senja Carita pelkästään hyvältä? Tarkotan sillee, että sointuuko se mukavasti.. Tuo Senja Carita töksähtää jotenkin minusta,, mutta kait siihenkin tottus eikä tarviis keksimällä keksiä toista nimeä. hmm.. en tietä. onneksi tässä on vielä kolmisen viikkoa aikaa mietiskellä.

[QUOTE="vieras";22566975]Pidän Senjasta ja Caritasta, mutta Viia on omituinen. Muuttaisin sen vaikka Fiiaksi, mikäli tuossa pitää olla joku ton tyyppinen nimi.
Tai jättäisin kokonaan pois, pelkkä Senja Carita olisi nätimpi noin.[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja äiti326;22567003:
Kuulostaako Senja Carita pelkästään hyvältä? Tarkotan sillee, että sointuuko se mukavasti.. Tuo Senja Carita töksähtää jotenkin minusta,, mutta kait siihenkin tottus eikä tarviis keksimällä keksiä toista nimeä. hmm.. en tietä. onneksi tässä on vielä kolmisen viikkoa aikaa mietiskellä.

Senja Carita on minun mielestäni paljon parempi. Maistelepa nimeä niin, että siinä on sukunimikin mukana. Silloin useimmiten huomaa, että se keskimmäinen nimi on yleensä vähän liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 326;22566929:
Juu, mutta minusta Senja Carita ei sitten yhtään soinnu yhteen.. :/ ja nämä olisi "pakolliset" nimet.

Mun mielestä noi sopii ihan hyvin kahdestaankin. Meidän pojalla on "vaan" kaksi nimeä, itse olisin halunnut antaa vain yhden kuten mummollanikin on, mutta mies vaati toisen nimen. :)

Yhteistyössä