Emmaljunga City Cross, hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko tietoa, mitä suunnilleen uusimmat mallit näistä maksaa? Siis niin että koppa mukana.
Entäs Emmaljungan hoitolaukut? Oli niin ihanan näköisiä että varmaan pitää alkaa säästämään....

Mä maksoin viime kauden väristä ostaessani 550e + vanhan mallin duolift oli jotain rapiat päälle.
Mut maksaa jotain lähemmäs tonnin ku ottaa kovalla kopalla ja hoitolaukulla. ja riippuu väristä. mustat esim halvemmat kuin jotku muut värit.

no kyllä se citykopan kera menee 700e nurkille.kun se koppa pitää ostaa erikseen. mut mä ostin 2v vanhat, kunnoltaan uudenveroiset citycrossit hintaan 340e.tarviiko ne sitä uusinta mallia olla?

[QUOTE="vieras";22560213]No, itse asiassa ei tarvitse olla upouudet, mutta käytetyistä ei välttämättä löydy juuri sitä väriä mitä on ajatellut joten on hyvä varautua.[/QUOTE]

Kannattaa kattella käytettyjä, jos sattuu kiva väri, jotkut pari kolme vuotta vanhat on vielä ihan uutta vastaavat jos ovat hyvin pidetyt. Voin kyllä suositella kyseistä merkkiä ja mallia, itse oon ainaki tykänny valtavasti.

Kysyin juuri hintaa viime viikolla. Pehmeän kopan kanssa ja delux jalkapeitteellä uusien hinta on n.800€. Kovalla kopalla siis aavistuksen kalliimpi.

Olen pistämässä omia vastaaviani syksymmällä myyntiin ja mietin millä hintaa ne menisivät kaupaksi.

Yhteistyössä