millähän sais kotiiin joulutunnelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
tässä kun katselen ko0tioa niin en oikein keksi että millä sais vähän jouluisempaa tunnelmaa tänne, kun joulun punainen ja vihreä ei vain käy, joluverhoja ei ole eikä tule..

alakerrassa väreinä on musta, harmaa, tumman harmaa, turkoosi sekä harmaa marjapuuro sekä valkoinen :D
ei siis mitään lämpimiä sävyjä.. jolukuusi tulee vasta 22 päivä ja siihen tulee sitten hopeisia ja sinisiä koristeita..
mutta milläpä nyt tunnelmaa luomaan, mä en omista mitään entuudestaan..
haastetta tuo myös se että koriste-esineitä on isot harmaat lohikäärme patsaat sekä viktoria frances ja luis royon julisteet.. eli ei oikein ole lempeäkään tunnelma :snotty:

Viimeksi muokattu:
hanki hopeisia koristesisutusjoulujuttuja ? ehkä ne sopis, kun on tota harmaatakin teillä ? kattaukseen mustaa ja harmaata,servetteihin jotain turkoosia pikkusen mausteeks.ja pöytäkynttiläks esim turkoosia?

On se vaikeaa kun on noin tiukka sisustusmaku mutta käyhän Stokkan jouluosastolla, siellä on monentyylisiä joulukoristeita niiden perinteisten olkikoristeiden ja kynttilöiden ohella. Sieltä varmasti löytyy sinullekin sopivaa. Netistä ehkä voi Stokkan tarjontaa katsoakin?

täytynee siivota eka ennenkuin kuvia otetaan :D

hopeaa olen miettinyt mutta en oiekin keksi että missä muodossa.. meillä on 2 hopeista kynttelikköä joissa tällähetkellä mustat kynttilät, joulunpunainen ei oikein istu tänne, eikä siis vihreäkään
mitkäs nyt onkaan tämän joulun "trendi" värit.. jos sitä vaikka löytäis jotain palloja tai vastaavia millä koristella..:confused:

Löytyskö jostain mustaa tai valkoista kangasta jossa jouluisia kultaisia tai hopeisia tähtiä, muutkin kuviot toki käy? Tai sitten valmis verhoja ja tyynyjä, liinoja. Tuollainen kangas on tyylikäs mutta jouluinen. Sitten valkoinen, kultainen tms neutraalivärinen joulutähti ikkunaan, sivupöydälle joku samanvärinen valojuttu, niitä on tosi monenlaisia. Kullanvärinen aluslautanen pöydälle johon kynttilöitä rykelmä. Kynttilöiden väri voi mukailla sisustusta. Suosittelisin siis hillityn tyylikkäitä ratkaisuja, tunnelma valoilla ja jouluisia ripauksia tekstiileillä.

hanki hopeisia koristesisutusjoulujuttuja ? ehkä ne sopis, kun on tota harmaatakin teillä ? kattaukseen mustaa ja harmaata,servetteihin jotain turkoosia pikkusen mausteeks.ja pöytäkynttiläks esim turkoosia?

Kyllä se niin vain on että perinteistä lämmintä joulutunnelmaa on lähes mahdoton luoda mustan, harmaan ja hopean sävyillä. Kai sitä jouluna voi senverran relata että laittaa havuja, punaista ja vihreää kattaukseen ja koristeisiin? Meinään että jos koko muu kämppä on harmaa-valkoinen niin harmaaseenhan sopii lähes mikä väri vain.

ei se tiukka ole, mutta mie vaan olen tehnyt kodistani oman näköisen.. kylmän ja synkän :laugh:
mutta mä en siis kestä keskenään riiteleviä värejä.. se tuottaa siksi ongelman.. mutta ehkä sitä pitää uskaltautua stockalle.. vaikka inhoan isoja kauppoja

ei se tiukka ole, mutta mie vaan olen tehnyt kodistani oman näköisen.. kylmän ja synkän :laugh:
mutta mä en siis kestä keskenään riiteleviä värejä.. se tuottaa siksi ongelman.. mutta ehkä sitä pitää uskaltautua stockalle.. vaikka inhoan isoja kauppoja

Jos Stokkalle menet niin mene PIAN, tiedän kokemuksesta että vähän lähempänä joulua siellä ei ole enää kuin rippeet jäljellä. Ja ne rippeet sulle tuskin kelpaa :)

Ja sinä mikään kylmä ja synkkä ole kun joulun lämpöä sisustukseen kaipaat! Jos olisit et kaipaisi!

Ja kynttilöitä, paljon! Marmorikynttilöitäkin on useita sävyjä.

täsä nyt on kuva (vanha) josta vähän edes näkyy minkä oloinen asunto on..
keittiö on muuttunut mustaksi jossa on turkoosi seinä, sohvassa tulee olemaan musta päällinen kunhan se saapuu ja järjestyskin on muuttunut..

Viimeksi muokattu:
Valkoinen, hopea, kynttilät. Joulumusiikki. Glögin, pipareiden, hyasinttien ja joulutorttujen tuoksu.

Laita valkoinen liina jonka päälle hopea kaitaliina, päälle tarjottimelle kynttiläasetelma, erikokoisia pöytäkynttilöitä ja joulukoristeita kuten kuusenpalloja (hopeisia, valkoisia, voi olla muitakin värejä) kynttilöiden sekaan ja väliin. Ikkunaan joulutähti, valkoinen. Joulukukkia on valkoisina.
Kranssi seinälle, tai hyllylle.

Valkoista tuputan siksi että se nyt sopii kaikkeen, myös teidän väreihin.

http://arhdeco.com/furniture/interior-designs/christmas-interior-in-white/

täytyy alkaa ideoimaan siis, valkoista ja hopeaa ja jotain muuta, toden näköisesti saan aikaseks vain talvisen tunnelman mutta haittaako se nyt sitten mitään.. eipähän tarvitse sitten ottaa koristeita pois ennen kevättä :D

myydäänköhän tiimarissa niitä kranssipohjia, sellaisia pajusta tms. tehtyjä?

Valkoista ja hopeaa mäkin laittaisin, havunvihreetä kasvien muodossa ja kynttilöitä/valoja. Tuo harmaa on musta hiukan muovisen olonen väri tossa Royon kuvan takana olevassa seinässä.
Mustan kanssa kulta on myös upea, kunhan sitä ei ole liikaa, eikä liian muovimaista.

Kerää jotain oksia ja maalaa ne hopeisiksi spraymaalilla, asettele johonkin astiaan ja sitten ripustelet niihin haluamanlaisiasi koristeita, laitat pienet valot tmv.

heei, täähän vois olla kiva (myös kissan mielestä :D)
täytynee siis lähteä pojan kanssa ulkoilemaan, ja kaupoille.. erilaisia hopea spray maaleja meiltä löytyy kyllä kun auto oli tarkoitus maalata mutta oikeaa sävyä ei löytynyt.. mutta iso maljakko puuttuu

Vähän sivusta, mutta wau!!Hitto et mä oon kade teille jotka oikeesti panostatte kotiinne ja saatte niistä noin näyttävän näköisiä! :) Meillä on perus sekava, krääsä koti... :laugh:

http://www.fotobank.ru/img/SF12-8813.jpg?size=l

http://1.bp.blogspot.com/_54f_femY5fc/TN0CNkvzZNI/AAAAAAAADJk/2_0rWJXDbEY/s1600/0%2Btuoksut%2Bhyasinttti%2Blila.jpg

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/koti/tee_itse/2010/11/1039752-max500x555.jpg

Yhteistyössä