Olen tyhmä, ääliö ja idiootti!! Puhelimeni varastettiin..

Puhelimeni ilmeisesti varastettiin tänään. Ainakin se on kadonnut. Huomasin sen nyt vasta puolen yön aikaan kun oltiin menossa nukkumaan ja meinasin laittaa sen äänettömälle. Tajusin, et eihän mulle ole kukaan soittanut kahden jälkeen.

Soitin siihen heti miehen puhelimesta etsiäkseni sitä. Hälytti kolme kertaa ja sitten "lyötiin luuri korvaan" eli alkoi piipata varattua. Seuraavalla yrityksellä heti perään puhelin oli jo kiinni. Ja akkua pitäisi olla kun just aamulla latasin.

No suljin tietenkin liittymän samantien ja Saunalahden puheluerittelypalvelu on kiinni, joten en tiedä millaista laskua siihen on mahdollisesti tehty. Se on tosin ihan sama, mutta.. Siellä on kuvia ja videoita, joita en ollut siirtänyt koneelle ja ennen kaikkea.. Siellä on video, jossa tyttäreni juoksee alasti. Mua NIIN ällöttää, jos se onkin joutunut jonkun pervon käsiin. :':)'(

Miten mä voin olla niin idiootti, että säilytin puhelimessani sellaista videoa??!!

tai ehkäpä
Puhelimeni ilmeisesti varastettiin tänään. Ainakin se on kadonnut. Huomasin sen nyt vasta puolen yön aikaan kun oltiin menossa nukkumaan ja meinasin laittaa sen äänettömälle. Tajusin, et eihän mulle ole kukaan soittanut kahden jälkeen.

Soitin siihen heti miehen puhelimesta etsiäkseni sitä. Hälytti kolme kertaa ja sitten "lyötiin luuri korvaan" eli alkoi piipata varattua. Seuraavalla yrityksellä heti perään puhelin oli jo kiinni. Ja akkua pitäisi olla kun just aamulla latasin.

No suljin tietenkin liittymän samantien ja Saunalahden puheluerittelypalvelu on kiinni, joten en tiedä millaista laskua siihen on mahdollisesti tehty. Se on tosin ihan sama, mutta.. Siellä on kuvia ja videoita, joita en ollut siirtänyt koneelle ja ennen kaikkea.. Siellä on video, jossa tyttäreni juoksee alasti.
Tai ehkä löytäjä ajattelee sinua pedofiiliksi kun puhelimessasi sellaista on ja käräyttää poliisille..

"hmm"
Älä huoli. Minulla on kokemusta sekä kännykköjeni hukkaamisista sekä ihmisistä jotka ovat varastaneet tai pitäneet löytökännykän. Kellään näistä ei ole koskaan tullut mieleenkään soitella sillä, simkortti pidetään yleensä tallessa vain sen takia kun utelias ihminen haluaa tutkia toisten viestit jne. Röyhkeä ihminen, joka soittelee kortilla tallennettuihin numeroihin ja maksunumeroihin olisi varmasti vastannut puhelimeen eikä ainakaan sulkenut sitä. Ja meistä hyvin, hyvin pieni osa on pedofiilejä, on epätodennäköistä että sellainen olisi juuri kännykkäsi ottanut :)

"vieras"
Outs, toivottavasti löytäjä vie puhelimen löytäkeskukseen eikä tongi sen sisältöä, ties minne tuollaiset kuvat ja videot tiensä löytää.
Itsekin hukkasin puhelimeni kerran ja lähdin heti aamulla lattialta herättyäni sitä etsimään mutta aikainen koirankuljettaja oli jo sen ottanut ja toimitti löytökeskukseen..inneksi niin. Puhelin oli kallis malli, tosin ei sisältänyt kuvia pelkästään musiikkia ja tietty kaikki minulle tärkeät numerot

"Vieras"
[QUOTE="hmm";22549793]Älä huoli. Minulla on kokemusta sekä kännykköjeni hukkaamisista sekä ihmisistä jotka ovat varastaneet tai pitäneet löytökännykän. Kellään näistä ei ole koskaan tullut mieleenkään soitella sillä, simkortti pidetään yleensä tallessa vain sen takia kun utelias ihminen haluaa tutkia toisten viestit jne. Röyhkeä ihminen, joka soittelee kortilla tallennettuihin numeroihin ja maksunumeroihin olisi varmasti vastannut puhelimeen eikä ainakaan sulkenut sitä. Ja meistä hyvin,

hyvin pieni osa on pedofiilejä, on epätodennäköistä että sellainen olisi juuri kännykkäsi ottanut :)[/QUOTE]

Ihanan terve vastaus tämä viimeisin lause :)

"vieras"
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxeni ilmeisesti varastettiin tänään. Ainakin se on kadonnut. Huomasin sen nyt vasta puolen yön aikaan kun oltiin menossa nukkumaan ja meinasin laittaa sen äänettömälle. Tajusin, et eihän mulle ole kukaan soittanut kahden jälkeen.

Soitin siihen heti miehen puhelimesta etsiäkseni sitä. Hälytti kolme kertaa ja sitten "lyötiin luuri korvaan" eli alkoi piipaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxta varattua. Seuraavalla yrityksellä heti perään puhelin oli jo kiinni. Ja akkua pitäisi olla kun just aamulla latasin.

No suljin tietenkin liittymän samantien ja Saunalahden puheluerittelypalvelu on kiinni, joten en tiedä millaista laskua siihen on mahdollisesti txxxxxxxxxxxxxxxehty. Se on tosin ihan sama, mutta.. Siellä on kuvia ja videoita, joita en ollut siirtänyt koneelle ja ennen kaikkea.. Siellä on video, jossa tyttäreni juoksee alasti. Mua NIIN ällöttää, jos se onkin joutunut jonkun pervon käsiin. :':)'(

Anteeksi, että testaan viestilläsi. Mutta äsken vastatessani huomasin, että pystyn tekemään muutoksia lainaamaani tekstiin. Siis kun en pystynyt lihavoittamaan, niin erotin haluamani lauseen enterillä. Ja nyt testaan, meneekö muuttamani viesti läpi. Laitoin x-kirjaimia väliin.

SIis testi vain. Aika hullua, jos onnistuu.....
Miten mä voin olla niin idiootti, että säilytin puhelimessani sellaista videoa??!![/QUOTE]

hurr
[QUOTE="vieras";22549822]Anteeksi, että testaan viestilläsi. Mutta äsken vastatessani huomasin, että pystyn tekemään muutoksia lainaamaani tekstiin. Siis kun en pystynyt lihavoittamaan, niin erotin haluamani lauseen enterillä. Ja nyt testaan, meneekö muuttamani viesti läpi. Laitoin x-kirjaimia väliin.[/QUOTE]

Joo, lainauksia pystyy lyhentämään, muuttamaan, lihavoimaan ja tekemään mitä tahansa muutakin mitä omalle tekstilleen viestikentässä voi tehdä.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";22549822]xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxeni ilmeisesti varastettiin tänään. Ainakin se on kadonnut. Huomasin sen nyt vasta puolen yön aikaan kun oltiin menossa nukkumaan ja meinasin laittaa sen äänettömälle. Tajusin, et eihän mulle ole kukaan soittanut kahden jälkeen.

Soitin siihen heti miehen puhelimesta etsiäkseni sitä. Hälytti kolme kertaa ja sitten "lyötiin luuri korvaan" eli alkoi piipaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxta varattua. Seuraavalla yrityksellä heti perään puhelin oli jo kiinni. Ja akkua pitäisi olla kun just aamulla latasin.

No suljin tietenkin liittymän samantien ja Saunalahden puheluerittelypalvelu on kiinni, joten en tiedä millaista laskua siihen on mahdollisesti txxxxxxxxxxxxxxxehty. Se on tosin ihan sama, mutta.. Siellä on kuvia ja videoita, joita en ollut siirtänyt koneelle ja ennen kaikkea.. Siellä on video, jossa tyttäreni juoksee alasti. Mua NIIN ällöttää, jos se onkin joutunut jonkun pervon käsiin. :':)'(

Anteeksi, että testaan viestilläsi. Mutta äsken vastatessani huomasin, että pystyn tekemään muutoksia lainaamaani tekstiin. Siis kun en pystynyt lihavoittamaan, niin erotin haluamani lauseen enterillä. Ja nyt testaan, meneekö muuttamani viesti läpi. Laitoin x-kirjaimia väliin.

SIis testi vain. Aika hullua, jos onnistuu.....
Miten mä voin olla niin idiootti, että säilytin puhelimessani sellaista videoa??!![/QUOTE][/QUOTE]

Ja siinähän nuo mun laittamat x-kirjaimet on!!!
Aikamoinen epäkohta, kun pystyy muokkaamaan toisen tekstiä. Ei varmaan olisi vaikea korjata tuommoista epäkohtaa???

hurr
[QUOTE="Vieras";22549840][/QUOTE]

Ja siinähän nuo mun laittamat x-kirjaimet on!!!
Aikamoinen epäkohta, kun pystyy muokkaamaan toisen tekstiä. Ei varmaan olisi vaikea korjata tuommoista epäkohtaa???[/QUOTE]

silloinhan täytyisi aina lainata tälläisiä hehtaariviestejä kun haluaa poimia sieltä vain osan. ei tuossa minusta mitään epäkohtaa ole, kyllä siitä jää kiinni nopeammin kuin kerkeää sanomaan kissa jos alkaa toisille sanoja suuhun syöttämään.

"vieras"
Kokeile laittaa siihen tekstiviesti että annat jonkun löytöpalkkion puhelimesta?
Tietysti video ja kuvia on voitu jo siirtää jonnekin muualle : /
Tai että veisi puhelinem löytytavarapaikkaan?

"Rouva"
Ihanaa, että puhelimesi löytyi, mua alkoi jo todella harmittaan sun puolesta nuo kuvat ja videot.

Mutta tämä toimikoon minulle (ja muille) opetuksena ja muistutuksena, että puhelimestakin kannattaa välillä tyhjentää valokuvat pois! =)

Yhteistyössä