Kyllä mun teki eilen pahaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Oltiin kaupoilla, ihan sika kylmä ilma, meillä ainakin auton mittari näytti -18. Merenrantakaupunki joten tuuli tekee ilmasta vieläkin jäätävämpää. Ostoskeskuksesta poistui äiti ja isä kahden lapsen kanssa. Lapsillä päällä samanlaiset takit, kengät sekä legginsit. Ja juu, kyllä mun oikeasti teki pahaa, kun ne lapset lähti sinne kylmään ilmaan pelkissä legginseissä :( Vanhemmilla toki oli kunnolla päällä vaatetta. Itselläkin legginsit ja siinä päällä faarkut niin jo meinas jäätyä kun pihalla kävi. Miksi, oi miksi äitien pitää vain saada pukea lapset hienosti, välittämättä yhtään siitä että ne lapset nyt ei välttämättä tarkene siellä -18 asteen pakkasessa pelkissä legginseissä!

Tahi korjaan, ei toki kaikkien äitien tarvitse onneksi pukea lapsiaan nätisti, mutta valitettavasti joillakin ei se järki riitä ymmärtämään että kuinka kylmä siellä ulkona oikeasti on.

Minustakin on ihana pukea tyttöäni kauniisti, mutta kyllä eilen oli päällä toppappuku, vaikka kuinka oltiin shoppailemassa eikä ulkoilemassa.

Jos ne käveli 5 metriä lämpimään autoon?

Ei kävelleet. Ensinnäkään, kyseisen ostoskeskuksen likellä ei oo parkkipaikkoja kovin lähellä, lähimmät on varmaan parkkihallissa parin sadan metrin päässä ja toisekseen, kun istuttiin penkillä ja näin ovista ulos niin lähtivät kävelemään keskustan suuntaan, ja jos nyt oikein näin niin ainakin pari korttelia kävelivät ja kääntyivät. Ihan sama kuinka lyhyen matkan kävelee, niin ei tuollaseen ilmaan oikeesti voi laittaa pikkusia kävelemään legginsit jalassa. Tuli itsellekin kylmä katsoessa tyttösiä.

Aika kauan sä jaksoit tuijottaa, jos ne ihan parin korttelin päähän asti ehti kävellä sun valvovan silmän alla :popcorn:

Huusiko ne, itkivätkö? Jos ei niin hyvä juttu. Jos kyllä, niin ilkeät vanhemmat.

Aika kauan sä jaksoit tuijottaa, jos ne ihan parin korttelin päähän asti ehti kävellä sun valvovan silmän alla :popcorn:

Huusiko ne, itkivätkö? Jos ei niin hyvä juttu. Jos kyllä, niin ilkeät vanhemmat.

Juu enkö jaksanutkin. En mä nyt koko ajan tuijottanut! Istuttiin siinä penkillä ja hetki leputeltiin jalkoja ja tyttö söi välipalan. Sillä aikaa ne käveli siinä sisällä meidän ohi ja lähtivät suoraan ovista kun ulos pääsivät. Kyllä mulla silmä kantaa pari korttelia ainakin ;)

Ei ne itekny mutta kyllä ne vähän reppanat näytti kylmissään olevan jo valmiiksi kun piti ulos mennä. Tai mistä minä tiiän, en jaksa tän kummemin asiaa spekuloida, mutta en vaan voi käsittää sitä, että ei tajuta pakkasen purevuutta ja pitää laittaa oikeesti ne hemmetin legginsit jalkaan tuohon pakkaseen!

[QUOTE="vieras";22552030]näiksä röntgenkatseellasi sinne leggingsien alle ettei siellä ollut mitään?[/QUOTE]

Ei siihen röntgen katsetta tarvitse, jos legginsit on niin tiukat piukat ettei niiden alle mahdu, kuin korkeintaan sukkikset. Ja kyllä, sekään ei riitä, mutta se on minun mielipide.

[QUOTE="vieras";22552066]Hanki elämä. Just tuollaisten kyttääjien takia suomessa ei vanhemmat uskalla tehdä mitään kun joku kyttää ja raportoi aina.[/QUOTE]

Mulla on elämä! Ja se koostuu mm. siitä että hoidan lapselleni sään mukaisen varustuksen! Ja minun elämäni ei sen kummemin kyllä sinulle kuulu, eikä se, mistä kirjoitan ja mistä en. Tehkööt kukin mitä tekee, ei se mua kauheesti hetkauta, mutta kyllä mua ihmetyttää tuollainen, ettei voida laittaa lapselle sään mukaista varustusta! Legginsit -18 asteen pakkasella + mereltä puhaltava tuuli!

[QUOTE="vieras";22552069]sukkikset ja leggingsit riittää musta silloin jos auton saa parkkihalliin kaupan alle... mutta ei oikein muutoin... :)[/QUOTE]

On kauppakeskuksessa parkkihalli, mutta ei ne sinne tosiaan menneet vaan lähtivät ulos.

Yhteistyössä