Jouluradio..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22551788]Se aukes tänään...[/QUOTE]

Niin ja mä olen tänään autoillut myös...?

Kanava on kyllä ollut auki jo muutaman päivä, tosin joululaulut alko vasta tänään soimaan :saint:
 
Itse en löytänyt taajuuksia muuta kuin tuolle jouluradiolle. Sitten alan kuunnella kun nuo kaksi muuta tulevat oikeiksi radiokanaviksi. Tuo varsinainen jouluradio ei iske muhun yhtään, sieltä kun ei juurikaan tuu tuttuja lauluja vaan jotain ihme oopperaa.
 

Similar threads

Yhteistyössä