Minen kyl tajua tätä neulomistyyliä *video*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se mitään, en mäkään jaksais :D Vois tuo ehkä ihoa suojata, mut hermot tuos menis ennen ku edes sukka olis varren osalta valmis. Tai ehkä saisin sentin vartta tehtyä?

Mä siis saan aina kivat jäljet langasta ku kiristän vasemman etusormen kautta tulemaan. Mut laastarit on sitä varten et voi estää ettei iho hajoa kokonaan :P Kun ei sitä osaa lopettaa neulomista keskenkään jos innostus on just parhaimmillaan päällä :D

Mulla menee tossa oikeen käden etusormessa sellanen suht pysyvä rantu langasta :D Mä oon niin paljo neulonu et siinä on sillä kohdalla, mistä lanka kulkee ni sellanen silee raita :D

mulla on sama juttu, siihen on kovettunut sellanen langan kolo:D

Mut toi tyyli oli jo paras mitä oon ikinä nähnyt. Vasta kattelin kun joku virkkas ja kieto samalla tavalla sen langan, mut sentään toisella kädellä, eikä sillä koukkukädellä.

Viimeksi muokattu:
No kyllä mullakin näkyy raita tuos vasemmankäden etusormes puolestaan :P Oon vaan atoopikko, niin saan etenkin viimetalven jälkeen ihon vähän liian helpolla rikki, niin nuo laastarit pelastaneet ennen kun oon hajottanu itteni :D

Viime syksynä/talvena tulehtu muutaman kerran iho käsistäkin, niin eiköhän se kutimus löytyny jostain heti kun vaan sormet taas taipui (jopa sillä osastoreissulla minne päädyin, kun ei enää tk:n taidoilla tulehdukset parantuneet). Ei jaksanu olla koneella 24/7 ja mitään ohjelmia/leffoja on tylsä kattoa jos ei oo jotain tekemistä samalla, muuhun kun ei voimat hirveästi riittäneet mut oli pakko saada tehdä silti jotain... :rolleyes:

Yhteistyössä