olipas mukava kauppareissu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vihainen"

Vieras
käytiin ruokaostoksilla,pojalle lupasin että saa jonkun pienen lelun ostaa.noh,menin itse hakemaan ruokaostoksia ja poika jäi leluosastolle valitsemaan mitä haluaa.kun tulin poikaa hakemaan niin hän seisoi kaksi lelua kädessään(ilmeisesti siis mietti kumman ottaisi)sitten joku kaupan työntekijä tuli ja kovaäänisesti vihaisella äänensävyllä sanoi pojalle että leluosasto ei ole mikään hemmetin leikkipaikka,mee kotiin leikkimään.ja sitten otti pojalta lelut kädestä ja laittoi hyllyyn.kun näki mun lähestyvän ja tajusi että oon pojan luo tulossa niin pinkaisi juoksuun.huusin että tuuhan akka takas,mutta eipä tullu.jätin siltä seisomalta kaikki ostokset siihen paikkaan ja painelin pojan kanssa toiseen kauppaan.enkä varmana enää ikinä ostoksia kyseisessä kaupassa tee.

No niitä alle 10 vee lapsia ei kannata jättää yksin leluosastolle.

Jos siellä leluosastolla pörrää päivittäin paljon lapsia hiplaamassa leluja, niin kyllä siinä myyjältä käämi kärähtää.

Mulle ainakin opetettiin aikoinaan, ettei kaikkeen tarvitse koskea.

Pitikö se muksu päästää sinne leluosastolle leikkimään niillä KAUPAN leluilla????

Olisit ollu mukana vahtimassa ettei lapsi leiki toisten leluilla niin ei tarttis kuunnella henkilökunnan valituksia.

No miten niillä leluilla muka voi leikkiä? Nehän on järjestään niin tiiviisti pakattu, että irrottamiseen menee sakset ja 10 minuuttia. Pöhkö nainen tosiaan, ja aikamoista asiakaspalvelua taas. Suomalaiset osaa kyllä olla moukkia.

No oli kyllä sinultakin aika epäasiallista kielenkäyttöä, mutta varmaankin hermostuit tuossa tilanteessa. Myyjäkin kyllä käyttäytyi väärin ilman muuta. Valitusta vaan esimiehelle, niin myyjä joutuu puhutteluun.

Itse tein aikanaan valituksen yhdestä Ikean myyjästä, sain hyvitykseksi kaksi lajakorttia joilla pääsee syömään Ikean ravintolaan, ja kaksi lippua joilla saa kahvin ja pullan.

No niitä alle 10 vee lapsia ei kannata jättää yksin leluosastolle.

Jos siellä leluosastolla pörrää päivittäin paljon lapsia hiplaamassa leluja, niin kyllä siinä myyjältä käämi kärähtää.

Mulle ainakin opetettiin aikoinaan, ettei kaikkeen tarvitse koskea.

Melkein peesaan tätä. Ap:n lapsi tosin varmaan katseli leluja ihan nätisti, mutta moni vanhempi käyttää tosiaan leluosastoa lapsiparkkina, mihin kullannuput jätetään mellastamaan ostosreissun ajaksi. Lelut revitään paketeista, niillä leikitään, heitellään pitkin lattiaa, pureskellaan...Sotku jätetään sitten muiden huoleksi.

mun mielestä ei ole kovin aikuismaista myyjältä räyhätä lapselle ja pinkoa pakoon kun vanhempi saapuu.jos olisi tullut takas olisin kysynyt millä oikeudella tekee noin.vaatinut pyytämään anteeksi.

mitäs esim. mummot(ja toki joskus muutkin) kaupassa(ainakin tossa meidän marketissa)"hiplaavat" tovin jos toisenkin erilaisia lihapaketteja yms. laittavat takas hyllyyn ja taas uudestaan.pitäiskö heti laittaa kyltti tommoseen kauppaan ettei mihinkään saa koskea kuin kerran ?

lapset ei ole mitenkään alempiarvoisia kun muut ihmiset.lapsi saa kaupassa rauhassa tutkia paketteja ja valita mihin rahansa laittaa.kyllähän muutkin niin tekevät.

Pidä vain huoli siitä että lapsesi osaa käyttäytyä äläkä kyttää mummoja.

Mulle ei tulisi mielenkään päästää tota 9 vee tyttöä yksin leluosastolle. Juuri tuon hiplaamisen takia. Sille saa vieläkin huomauttaa kaupassa ettei hiplaa kaikkea mitä näkee.

Jos ei oo opettanu lapselle miten kaupassa käyttäydytään, niin sitten vois vahtii omiaan koko ajan. Ei lapsia jätetä leluosastolle leikkimään! Ihmekkös tuo jos myyjä hermostuu. Opeta muksus vaan klattelamaan kaupassa. Ei kaupan leluilla kuulukkaan leikkiä.

Mulle ei tulisi mielenkään päästää tota 9 vee tyttöä yksin leluosastolle. Juuri tuon hiplaamisen takia. Sille saa vieläkin huomauttaa kaupassa ettei hiplaa kaikkea mitä näkee.

Aikuiset ne vasta hiplaakin. Vaatekaupassa hypistellään ja nypistellään ja entä sitten aikuiset leluostoksilla. Nyt taas leluhyllyt täynnä vanhempia ja isovanhempia ja kaikki hiplataan ja katotaan.

mikä siinä hiplaamisessa on niin kauheeta?meneekö ne tavarat rikki jos niihin koskee??kyllä kyttään ketä haluan.siis aikuiset saavat koskea tavaroihin,mutta lapset eivät?jos minä olen maksava asiakas ja mulla oikeus koskea tuotteita niin annan siihen lapsellenikin huoletta luvan.aika lapsivihaisia ihmisiä:O

Mä en voi muiden tavoille mitään. Riittää kun mä itse osaan käyttäytä ja pidän huolta lapsieni kytöksestä kaupassa.

Se että joku toinen ei osaa käyttäytyä, ei oikeuta minua käyttäytymään huonosti. Tätä on joidenkin vaikea käsittää?

[QUOTE="vieras";22548470]Aikuiset ne vasta hiplaakin. Vaatekaupassa hypistellään ja nypistellään ja entä sitten aikuiset leluostoksilla. Nyt taas leluhyllyt täynnä vanhempia ja isovanhempia ja kaikki hiplataan ja katotaan.[/QUOTE]

Moniko aikuinen kokeilee sitä potkuautoa tai lähtee pompottelemaan palloa pitkin osastoa? Tai istuu lattialle leikkimään pehmolelujen kanssa? Tai puree pahvipakkauksen kulmat irti siinä katsellessaan?

[QUOTE="Jere";22548467]Jos ei oo opettanu lapselle miten kaupassa käyttäydytään, niin sitten vois vahtii omiaan koko ajan. Ei lapsia jätetä leluosastolle leikkimään! Ihmekkös tuo jos myyjä hermostuu. Opeta muksus vaan klattelamaan kaupassa. Ei kaupan leluilla kuulukkaan leikkiä.[/QUOTE]

ei leikkinyt,valitsi lelua.oli ostamassa bakugania,niillä ei MITENKÄÄN voi leikkiä kun ovat paketissa.

Moniko aikuinen kokeilee sitä potkuautoa tai lähtee pompottelemaan palloa pitkin osastoa? Tai istuu lattialle leikkimään pehmolelujen kanssa? Tai puree pahvipakkauksen kulmat irti siinä katsellessaan?

mä en ole ikinä törmännyt tämmöseen.en ikinä oo nähnyt että kukaan tekis noin,mutta varmasti jotkut tekee.toisaalta jotkut aikuisetkin myös varastaa kaupasta yms. mutta eivät kaikki.että ei ehkä kannata yleistää aina.

[QUOTE="vihainen";22548502]ei leikkinyt,valitsi lelua.oli ostamassa bakugania,niillä ei MITENKÄÄN voi leikkiä kun ovat paketissa.[/QUOTE]

Mutta sä et tiedä mitä muksu on tehnyt enne kun tulit paikalle. Leikkinyt pakkaukset pilalle, leikkinyt lattialla ja sutannut leluja, räplännyt paketteja auki?

Sitten te mammat ette osta niitä leluja joululahjaks tai vaaditte alennusta kun ne ei oo enään priimaa

Ja nykyään leluissa on kokeiluparistot, lähes kaikissa ääntä pitävissä leluissa lukee try this ja nappi josta painaa. Että kai siellä on tarkoituskin niitä kokeilla ilman että pakkausta tarvitsee rikkoa.

Ja enpä olisi minäkään ko. kaupasta ostanut yhtään mitään tuollaisen jälkeen.