Katso: Kuumat Hunksit kalenterikuvissa! | Viihde | Iltalehti.fi
lai-ne 25.11.2010 #6 ei kukaan. kukaan heistä ei viehätä minua mitenkään. tosin yhden kanssa olen joskus baarissa hieman pussaillut, ei ollut silloin tommoinen.
ei kukaan. kukaan heistä ei viehätä minua mitenkään. tosin yhden kanssa olen joskus baarissa hieman pussaillut, ei ollut silloin tommoinen.
ytre 25.11.2010 #8 Alkuperäinen kirjoittaja no kun kysyt niin: Näytä alkuperäinen viesti Jucci. Nikita on :x Click to expand... eikö Nikita oo tytön nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja no kun kysyt niin: Näytä alkuperäinen viesti Jucci. Nikita on :x Click to expand... eikö Nikita oo tytön nimi?
Anatolia 25.11.2010 #15 Ei iske oikein kukaan noista, ainakaan ko. kuvien perusteella. Mutta jos pitää joku valita niin Niko.
Ei iske oikein kukaan noista, ainakaan ko. kuvien perusteella. Mutta jos pitää joku valita niin Niko.
Scarlett O Harava 25.11.2010 #16 Onko pakko valita jos ei taho. :snotty: Ei meinaan kukaan noista oikeen iske muhun. No jos on aivan pakko valita, niin ehkä Ville.
Onko pakko valita jos ei taho. :snotty: Ei meinaan kukaan noista oikeen iske muhun. No jos on aivan pakko valita, niin ehkä Ville.
FionaFauna 25.11.2010 #17 Kauheeta, kun ykskään ei kolahda. Jos on pakko valita, niin otetaan tuo Esko...
villikisuli 25.11.2010 #18 Jos noista pitää valita, niin Esko. Näyttää eniten mieheltä, aikuiselta sellaiselta. Ei nuo pikkupojat oikein iske...
Jos noista pitää valita, niin Esko. Näyttää eniten mieheltä, aikuiselta sellaiselta. Ei nuo pikkupojat oikein iske...
vicy 25.11.2010 #23 Iiro tuossa kuvassa ehkä.. nuo on kaikki kyllä tasaisen ällöjä, kuinka joku maksaa siitä että näkee nuo lavalla ketkuttamassa?? ei ymmärrä...
Iiro tuossa kuvassa ehkä.. nuo on kaikki kyllä tasaisen ällöjä, kuinka joku maksaa siitä että näkee nuo lavalla ketkuttamassa?? ei ymmärrä...