V
"vieras"
Vieras
Mä en olis puuttunut asiaan ollenkaan, siinäpähän olisivat tehneet niinkuin lystäävät, olisin vetänyt vaan peiton korviin ja nukkunut onnellisena 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta silloin on ongelma että aamukuppailuun menee aikaa joten joutuu heräämään tarpeettoman aikaisin. Kai meistä jokainen myöntää että aamulla on kiva nukkua se puoli tuntia pidempään?
No mutta silloin on ongelma että aamukuppailuun menee aikaa joten joutuu heräämään tarpeettoman aikaisin. Kai meistä jokainen myöntää että aamulla on kiva nukkua se puoli tuntia pidempään?
Mun lapsi on myös hidas herääjä ja kyllä mä nousen mielelläni sen puoli tuntia aikaisemmin jotta aamut sujuu rauhallisissa merkeissä. Miksi kiusaisin lasta sen takia?
No sinä ratkaiset asian noin, kaikki eivät tee samalla tavalla. Ja tuossa oli näköjään kahden tunnin tarve "aamuheräämiselle" mä en todellakaan heräisi tarpeettomasti aamulla kahta tuntia aikaisemmin että lapsi saisi aamulla herätä rauhassa.
Enkä pidä sitä minään kiusaamisena, päinvastoin, parempi tottua aamulla rivakoihin lähtöishin ja ettei jäädä kiukuttelemaan ja kuppailemaan. Eihän tuollaista voisi pistää mihinkään hoitoon tai kavereiden luokse yökylään.