Emmaljunga scooter rattaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Harkitsen tässä Emmaljunga scooter rattaiden ostamista. Tyttö on nyt 11 kk ja nukkuu päiväunet ulkona toistaiseksi vielä vaunukopassa. Oletteko nukuttaneet noissa scootereissa tällaista vähän isompaa lasta, vaikka selkänoja ei mene ihan makuuasentoon? Isojen yhdistelmärattaiden ostaminen ei enää tässä vaiheessa kiinnostaisi, mutta saa toki suositella hyviä sellaisiakin :) Itsellä on nyt Gesslein vision 3-pyöräiset systeemit, mutta nelipyöräiset olisi toiveissa.

Oletko kattonut Teutonian Timmyt, vastavat kuin Scooterit, mutta hienen pienemmät ja menevät makuuasentoon. Myös vähän laadukkaamman oloiset. Kalliimmat mutta saat myymällä vähintään puolet takaisin. Tosi hyvä vaihtoehto tuon ikäiselle, meillä ollut pikkuvauvasta asti.

Kyllä meillä nukutaan noissa, vaikka ei ihan alas asti menekään. Mutta saako kysyä miksi olet luopumassa niistä gessleineistä? Nehän on aika lailla samankokoisetkin. Voisin vaihtaa Scooterini niihin.

Mä haluaisin scootterit,kun meillä ei enään nukuta rattaissa,semmoset uudemman malliset. Kesällä pohdin niitten ja timmyjen välillä ja valitsin timmyt ja nyt kaduttaa. Et jos joku haluaa vaihtaa tytölle sopivat scootterit,vaaleanpunaisiin timmyihin niin saa laittaa viestiä. Mä en tykkää kun yksiväriset(vaikka meillä se istuinsuoja) meillä oli joskus scootterit mut hajos,kun ex kukko tunki ne väkisin takaluukkuun.

Mä ostin nyt syksyllä limen vihreät uuden malliset scooterit. NE on NIIN ihanat.
Lapsi nukkuu niissä hyvin. Kunnon kuomu ja jalkapeitto.
Mietin timmyjä, ja onneksi en ottanut.

Kyllä meillä nukutaan noissa, vaikka ei ihan alas asti menekään. Mutta saako kysyä miksi olet luopumassa niistä gessleineistä? Nehän on aika lailla samankokoisetkin. Voisin vaihtaa Scooterini niihin.

Gessleineissa on paljon hyvää ja olin tyytyväinen niihin silloin, kun vielä olivat "vauvamoodissa" eli kantokopan kanssa. Ratasosasta en nyt sitten enää tykkää, siinä ei mm. ole jalkojen välissä sellaista remmiä ja istumatila on aika pieni. Tuollaisia asioita en osannut katsoa kun näitä ostettiin, kun esikoinen kyseessä. 3 pyörää on ollut ihan ok, mutta kuitenkin tuntuvat vähän kiikkeriltä eikä jousitusta ole ollenkaan. Lisäksi ne vie paljon tilaa takakontissa.

Yhteistyössä