S
siis ei voi olla totta
Vieras
Onko tää joku mielenterveyspotilas tämä Venakko Milana? Jutut ovat uskomattomia ja miten ihmeessä se kertoo täällä KAIKEN?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tänään töihin meno pelottaaei jumalauta, mutta oikeasti mun on pakko vaan johonkin tämä kaikki kertoa
mua harmittaa sun läheisten puolesta. Savanna kiltti, hoida yksi asia kerrallaan. Koita nyt ensin selvittää avioliittosi tila, jos ei muuten, niin miehesi ja lastesi takia. Jos päädytte eroon, sen jälkeen tee mitä haluat, mutta koita nyt vähän kunnioittaa miestäsi tässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22524338:Kai sä ymmärrät, että sun tuttavat ja mieskin voi lukea kaiken mitä tänne kirjoitat?
no koht mun kaveri tulee kylään että en pystyy enempää olla, mun vaan pakko senkin kaa puhua
ja meinaat ihan oikeesti uskoa näitä juttuja? Et voi olla tosissas?
no koht mun kaveri tulee kylään että en pystyy enempää olla, mun vaan pakko senkin kaa puhua
... ja kuukauden kuluttua sä ole sille äijälle pystyssä 5000 jotka se haluaa heti tai...
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on raadollista;22524361:Sä et kyllä ajattele miestäsi tai lapsiasi tippakaan..
Kerrot täällä kaiken,ja useimmat jopa tietävät nimesi,osoitteesi jne.. Ihan varmasti täällä palstailee joitain lastesi pk kavereiden vanhempia jne.. on siinä lapsilla kivaa kun niitä ruvetaan äitinsä takia kiusaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan lasten tähden;22524376:Jos ap:n mies lukee tätä niin tässäpä sulle neuvo: Ota lapsesi ja lähde!