H
Höm
Vieras
Missä iässä aloitte antaa vauvalle velliä/kiinteitä? Meillä poika nyt 2,5 kuukautta ja painaa melkein 8 kiloa ja korviketta menee päivässä aikas isoja määriä... Meinasin maissivelliä alkaa antaa piakkoin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meillä annettiin 2kk ikäisestä velliä ja harjoiteltiin kiinteitä samalla, todella pieniä määriä. Velliä aamulla ja illalla ennen nukkumaan menoa, kunhan ensin oltiin testattu ettei mene vatsa sekaisin ja kipeäksi =)
Mistä sä oot tuon puoltoista litraa saanut? Ei muutes pidä paikkaansa
Meillä lastenlääkäri nauroi kyseilelle väittämälle! Meillä meni parhaimpina päivinä 2litraa kiinteät aloitettiin 4,5kk ikäisenä
Meillä lastenlääkäri nauroi kyseilelle väittämälle! Meillä meni parhaimpina päivinä 2litraa kiinteät aloitettiin 4,5kk ikäisenä
Velliä ei ikinä. Kiinteitä sitten kun osaa laittaa itse suuhunsa.
Mitä helvettiä, kahta ja kolmea kuukautta?? Kunnon karhunpalvelus omalle lapselle.
Lastentahtista sormiruokailuako?
Mä olen monesti miettiny et mitähän mä olisin tehnyt meidän yhden pojan kans jolle ei karkemapi ruoka menny alas kovasta 1vuoden jälkeen. Piti olla ihan sileetä. Ei minkään laista kikkaretta. Puurokin oli liian paksua. Et jos olisin hänen kans sormiruokaillut niin olis varmaan jääny syömättä.( Myöhemmin selvis syykin et miksi et sietänyt karkeaa ruokaa.)
Miten niin 'mitä olisit tehnyt'? No varmaan just sen mitä teitkin. Ei nyt kukaan oikeasti lastaan nälässä pidäMutta hyvä että selvisi
![]()
Niin olisinkin, mut mä lähinnä ajattelin että jos olisin ollut ''fanaattinen sormiruoan kannattaja'', et muut ei tule kysymykseen
Et onko siihen muuta keinoa kuin se et syöttää sit sileetä sosetta. Vai miten he toimii. En ole ottanu mitenkään asiasta selvää.
Nojoo, ymmärsin kyllä kunhan nyt joku typerä saivartelu-fiilisJoku YSViläinen olis kyllä sun tilanteessa jo menettänyt yöunensa.