Emätintulehdus, vai mikä hitto???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viallinen

Vieras
Eli onks teillä millaisia kokemuksia emätintulehduksesta?? Millaisia oireita??
Mulla kamala poltteen tunne alapäässä, siinä emättimen suulla ja emätin punoittaa. Ei kutinaa, eikä mitenkään erityisen paljon valkovuotoa. vähäinen vuoto on maitomaista, harmahtavaa ja lirua. Alavatsaa juilii aika ajoin. Virtsatietulehdusta ei ole..Pissanäyte puhdas.
Klamydia ja tippurikin testattiin, negatiivista näytti. Kai se pitää gynelle varata aika, kun toi tk lääkäri ei osaa auttaa.
Pelottaa että mistä tuo polte ja punoitus voi johtua. Voiisko emätintulehdus aiheuttaa tällaisia oireita???
Neitistä jo luin vulvodyniasta....Kamalaa jos tää on sitä :(

en tiedä onko tästä apua mutta aina voi kokeilla! Mulla on tollainen polttava tunne ollu kerran, kun olin ollut kipeenä ja lähellä nestehukkaa, ja sit kun kuitenkin tuli vielä vähän pissaa niin ihan kauhea polttava tunne. Se helpottui sitten sillä kun sain nestetasapainon kuntoon, sehän vaikuttaa limakalvoihinkin ja ihoon jne. bakteeritulehdus voi olla todellaki kyseessä kun on punoitustakin ihan, ja vaatii ab:n. Kannattaa hoitaa asia pikaisesti kuntoon, ettei tule pahempaa tulehdusta.

ja antibiootteja ei todellakaan kannata syödä ennenkuin tulehdustasot on tutkittu.. menet vaan ojasta allikkoon. lääkärit kyllä määrää niitä kuin leipää ilman mitään vastuuta.

[QUOTE="jepjep";22520931]ja antibiootteja ei todellakaan kannata syödä ennenkuin tulehdustasot on tutkittu.. menet vaan ojasta allikkoon. lääkärit kyllä määrää niitä kuin leipää ilman mitään vastuuta.[/QUOTE]

ei pidä paikkansa tänä päivänä.

Miten se emätin tulehdus testataan? Itselläni sama tuo polttava tunne ollut jo monta kuukautta. Näkyykö papassa? Lääkäri ei ainakaan silmällä mitää poikeavaa nähnyt. Miten teillä huomattiin tulehdus??

??? Olisi todella tärkeää jos joku vois vähän auttaa tän kanssa. Kohta 4 kk vaivannu tuo älytön polttelu, rupee loppuu hauskuus pikku hiljaa tästä.. Eli miten teillä huomattiin tulehdus? ens viikolla mulla on papa koe ja niiin toivon että siitä selviäisi jotain..

Eli onks teillä millaisia kokemuksia emätintulehduksesta?? Millaisia oireita??
Mulla kamala poltteen tunne alapäässä, siinä emättimen suulla ja emätin punoittaa. Ei kutinaa, eikä mitenkään erityisen paljon valkovuotoa. vähäinen vuoto on maitomaista, harmahtavaa ja lirua. Alavatsaa juilii aika ajoin. Virtsatietulehdusta ei ole..Pissanäyte puhdas.
Klamydia ja tippurikin testattiin, negatiivista näytti. Kai se pitää gynelle varata aika, kun toi tk lääkäri ei osaa auttaa.
Pelottaa että mistä tuo polte ja punoitus voi johtua. Voiisko emätintulehdus aiheuttaa tällaisia oireita???
Neitistä jo luin vulvodyniasta....Kamalaa jos tää on sitä :(

Selvisikö sulla jo että onko tulehdus? Itellä sama oire toi polttelu, ja valkovuoto vähän lisääntynyt. Itekki tässä oon lueskellu tosta vulvodyniasta ja pelottaa myöskin jos on sitä. tosin kipuja ei oo, niinku tossa sairaudessa. ainoastaa se poltteen tunne, mikä on ihan hirveää!