Arabilehti: Suomi on muslimien taivas

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Voi itku. Mun mielestä tän suomen ei tarttis olla muslimien taivas. Anteeks ny. Mun mielestä ne sais pysyä omissa maissaan ja jos ne nyt armosta tänne huolitaan, ei tän kuuluis olla mikään taivas.

saatana soikoon
No voi perseen suti etten sanois!!!
Astrid Thorsin höveli maahanmuuttopolitiikka on näemmä pantu merkille pitkin maailmaa. Kohta niitä perkeleitä on täällä laivalasteittain ilmaista rahaa vinkumassa.

JONSERED Karhunkantaja
Aika kapeasti tuokin on ajateltu... Suomessa on samat oikeudet ja velvollisuudet kaikille maahanmuuttajille, ei vain muslimeille. Olisihan tuon voinut otsikoida esim. Suomi on buddhalaisten taivas tms.

Yritän muistaa olla kiitollinen myös siinä vaiheessa, kun maahanmuuttajataustainen, ystävällinen ja kohtelias ihminen vaihtaa kroonikkovaippojani laitoksessa.

Ei kovinkaan pitkälle tarvitse kenenkään sukupuussa mennä, että ensimmäiset mamut löytyvät omasta suvusta...

mi,o
Aika kapeasti tuokin on ajateltu... Suomessa on samat oikeudet ja velvollisuudet kaikille maahanmuuttajille, ei vain muslimeille. Olisihan tuon voinut otsikoida esim. Suomi on buddhalaisten taivas tms.

Yritän muistaa olla kiitollinen myös siinä vaiheessa, kun maahanmuuttajataustainen, ystävällinen ja kohtelias ihminen vaihtaa kroonikkovaippojani laitoksessa.

Ei kovinkaan pitkälle tarvitse kenenkään sukupuussa mennä, että ensimmäiset mamut löytyvät omasta suvusta...
Ai sun mielestä mamut kelpaavat vain vaihtamaan paskavaippoja! :O

Rasismia sanon minä!!!!!!!!!

JONSERED Karhunkantaja
Ai sun mielestä mamut kelpaavat vain vaihtamaan paskavaippoja! :O

Rasismia sanon minä!!!!!!!!!
Tulkitse noin, jos haluat.

Realistista on ajatella, että siinä vaiheessa, kun tai jos em. apua kaipaan, ei kyseiseen työhön ole muita tulijoita. Omasta kulttuuristamme on kadonnut vanhuuden kunnioitus tai edes sietäminen. Ja nyt jo on nähtävissä, että "paskaduunit" jäävät heidän tehtävikseen, jotka todellakin haluavat itse tienata leipänsä ja elää tässä yhteiskunnassa omalla työllään. usein maahanmuuttajien, joilla on korkea koulutus, mutta ennakkoluulot estävät työllistymisen omalle alalle.

Ei se ole oikein, eihän?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Realistista on ajatella, että siinä vaiheessa, kun tai jos em. apua kaipaan, ei kyseiseen työhön ole muita tulijoita. Omasta kulttuuristamme on kadonnut vanhuuden kunnioitus tai edes sietäminen. Ja nyt jo on nähtävissä, että "paskaduunit" jäävät heidän tehtävikseen, jotka todellakin haluavat itse tienata leipänsä ja elää tässä yhteiskunnassa omalla työllään. usein maahanmuuttajien.
Tämä on aika pelottava ajatus. Uusi yhteiskuntaluokka, muualta tuotettu, tekemässä paskaduuneja "jotka ei suomalaiselle kelpaa".

"sama"

Realistista on ajatella, että siinä vaiheessa, kun tai jos em. apua kaipaan, ei kyseiseen työhön ole muita tulijoita. Omasta kulttuuristamme on kadonnut vanhuuden kunnioitus tai edes sietäminen. Ja nyt jo on nähtävissä, että "paskaduunit" jäävät heidän tehtävikseen, jotka todellakin haluavat itse tienata leipänsä ja elää tässä yhteiskunnassa omalla työllään. usein maahanmuuttajien, joilla on korkea koulutus, mutta ennakkoluulot estävät työllistymisen omalle alalle.

Ei se ole oikein, eihän?
Se on sääli jos sinulta on hävinnyt vanhuuden kunnioitus. Otan osaa. :hug:

Astrid Thors

Ei se ole oikein, eihän?
Hyödyllinen idiootti. Sinun kaltaisia ihmisiä tarvitaan.

"vieras"
[QUOTE="Jaa";22516769]Ikävää ja pelottavaakin se on, mutta tuskin mamujen vika?[/QUOTE]

Eihän mkään ole mamujen vika, vaan aina suomalaisten, miten kehtaat ajatellakin sellaista.

Yhteistyössä