Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

• Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti
Mitä on normaalit yöunet? Mennäänkö kumppanin kanssa yhdessä nukkumaan? Saako yöllä valvoa jos ei nukuta? Saako yöllä puuhastella kotona mitä mieleen tulee?
Mietiskelin tuossa just samaa. Että mitkä ne normaalit yöunet on?

Meil äijä tekee vakkariin yöduunia. Ja mä kärsin unettomuudesta. Eli tarkottaaks tää sitä että äijä ei saa tulla duunistaan kotiin ja mun täytyy maata sängyssä puol yötä leikkien kuollutta vaikka ei nukuta yhtää? :saint:

"viima"
[QUOTE="vieras";22507644]Tottakai saa, kotiinsa saa aina tulla.

Minä nukun muutenkin huonosti, jos mies ei ole kotona.[/QUOTE]

näin täälläkin. jos jää edes koneelle näpytteleen niin en saa unta ennekuin tulee viereen. ja herään jokaiseen ääneen talossa muutenkin. ei koskaan tulis mieleenkään kieltää kotiinsa tulemasta oli kellon aika mikä tahansa.

mun mielestä aplla on ny joku vinossa...

ok
TOTTA HELVETISSÄ SAA, koko kysymyksenasettelu on aika sairas. "En tarkoita kapakkareissuja" - jaa että töistä ei saa tulla? Kaverilta ei saa tulla?
Mitähän jos tarkoittaisit kapakkareissuja :D Lukkojen vaihto ja kirveellä sormi poikki per myöhästyminen.

"pera"
Minä veikkaan, että kyse ei ole yöunista lainkaan vaan aloittajan mustasukkaisuudesta, jota hän yrittää itseltäänkin peitellä valittamalla ihan asian vierestä. Häntä harmittaa, kun miehellä on kivaa, johon hän ei pääse mukaan eikä hän tiedä, missä ja kenen kanssa mies pitää omaa kivaansa. Mutta on vaikeaa myöntää olevansa sairaalloisen mustasukkainen. On paljon helpompaa esittää olevansa kiukkuinen yöunien häiriintymisestä ja sillä varjolla vaatia miestä kotiutumaan aikaisemmin.

"Kenguru"
Meillä kotiintuloajat miehellä on klo arksin 16.15-18.00 ja 18.30-19.00. Viikonloppuisin klo 15.00-19.00. Joka toinen viikonloppu (pariton) saa tulla kotiin myös klo 19.30-20.00.

saivartelijoille
[QUOTE="joo";22507683]Työvuorot on sitten oma juttunsa, nyt oli kyse sellaisesta tulosta/menosta johon itse voi vaikuttaa.[/QUOTE]

Minäkin ajattelin heti että tälläistä tarkoitetaan. Ja tottakai suhteessa olevat voivat olettaa että toinen ottaa huomioon toiveet kotiutumisesta. Ei perheissä teinitkään saa mennä ja tulla kuin ladon ovista, niin miks sitten puolisot saisivat???

Minäkin ajattelin heti että tälläistä tarkoitetaan. Ja tottakai suhteessa olevat voivat olettaa että toinen ottaa huomioon toiveet kotiutumisesta. Ei perheissä teinitkään saa mennä ja tulla kuin ladon ovista, niin miks sitten puolisot saisivat???
Ehkä siksi että puolisot ovat aikuisia uhmisiä, jotka päättävät itse asioistaan, toisin kuin teinit?

saivartelijoilla
Otetaan toinen huomioon = tehdään kuten vaimo sanoo, tai vaimo alkaa marttyyriksi? :snotty:
No ei todellakaan. Vaan molemmat saavat esittää oman näkemyksensä siitä kuinka paljon toisen on suotavaa mennä yksin. Yhteistyöllä se sujuu, hassut.

Miksi miehet saisivat hengailla kavereidenkaan kanssa aamuyöhön kuin pahaiset pojat, kun perhettä on :D Niin makaa kuin petaa, eli poikamieselämä jää taakse kun perheen perustaa. Niin kuin naisillakin sinkkuajat jää taakse. Hyvin on sujunut vuosikymmenä meidänkin yhteiselo.

No ei todellakaan. Vaan molemmat saavat esittää oman näkemyksensä siitä kuinka paljon toisen on suotavaa mennä yksin. Yhteistyöllä se sujuu, hassut.

Miksi miehet saisivat hengailla kavereidenkaan kanssa aamuyöhön kuin pahaiset pojat, kun perhettä on :D Niin makaa kuin petaa, eli poikamieselämä jää taakse kun perheen perustaa. Niin kuin naisillakin sinkkuajat jää taakse. Hyvin on sujunut vuosikymmenä meidänkin yhteiselo.
Tottakai me normaalit (hih :D) keskustelemme miestemme kanssa näistä asioista, ja teemme kompromisseja.

Tuntuu vaan siltä, että on naisia, joille ei kompromissit riitä. Ei riitä esim. se, että mies on 2 iltana viikossa jossain (missälie; ei ryyppäämässä eikä töissä, ap:n tarina ei kerro että missä) ja muut illat kotona, vaan miehen pitäisi olla joka ilta kotona, koska nainen tahtoo niin.

Meidän suhteessa myös minä saan mennä, ja mies on se, joka on illan kotona. Ja jos miehellä on joku meno, niin annan mennä mukisematta - mielummin mies palaa kotiin mukavalla mielellä olevan vaimon kainaloon, kuin kiukkuisena pihisevän marttyyrin kainaloon. Se on kyllä nähty omassa lähipiirissä.

Multa ei kysytty, mutta vastaanpa silti: KYLLÄ. Silloin kun menen iltarientoon tulen sieltä just siihen aikaan kun mulle sopii ja huvittaa.
Juu, no noin minäkin tuon ymmärsin. Ja samoin sanoin olisin vastannut. Olipa kyse työstä tai viihteestä, ei meillä ole mitään toisen asettamia aikarajoja. Kyllä sieltä tullaan kotiin ihan silloin kun itselle sopii. Toki perhe on sellainen "yritys", että toisetkin perheenjäsenet on otettava huomioon, mutta senkin teemme vapaasta tahdosta. Puoliso on kumppani, ei holhooja.

saivartelijoille.
Minä ainakin saan :). Ja miehenikin saa.
Niin periaatteessa, mutta sitten usein kuitenkin tulee "sisäisiä" rajotteita. Kun haluaa ottaa huomioon sen, että toinen ehkä odottaa.

Minäkin saisin nyt jatkaa tätä keskustelua vaikka kuinka pitkään, mutta kun oletan, että mies on iloinen kun siirryn hänen viereensä nukkumaan, vaikkei edes väsytä, niin menen. Vaikka haluaisinkin valvoa ehkä tänään, mutta on mukava tehdä toiselle hyvä mieli.

Niin periaatteessa, mutta sitten usein kuitenkin tulee "sisäisiä" rajotteita. Kun haluaa ottaa huomioon sen, että toinen ehkä odottaa.

Minäkin saisin nyt jatkaa tätä keskustelua vaikka kuinka pitkään, mutta kun oletan, että mies on iloinen kun siirryn hänen viereensä nukkumaan, vaikkei edes väsytä, niin menen. Vaikka haluaisinkin valvoa ehkä tänään, mutta on mukava tehdä toiselle hyvä mieli.
Hän on hyvä vaan. Minäkin menen ihan kohta ja mies tulee joskus aamuviiden tienoolla...

"hihi"
Tää on niin sairas ketju! :D :D Hyvät naurut taas saa tälle illalle :D Mutta kysymykseen, kyllä saa :) Kuka nyt ei kotiinsa sais mennä millon tahansa? :O Ja eikö teidän, jotka myöhästä kotiintuloa vastustatte, perheessä aikuiset harrasta mitään, liikuntaa esimerkiks? :O Meinaan vaan, että treenit on yleens iltasin...

Yhteistyössä