[QUOTE="vieras";22510505]Mun mielestä se on tosi typerää ja kertoo paljon nimittelijöistä, mutta en silti osaa vetää siitä hernettä nokkaan, kun olen niin tyytyväinen kroppaani ja sinut itseni kanssa.
Mä tiedän itse, etten ole mikään "kuiva salaatinlehteä nakertava hapannaama" vaan kaunis, kiinteä ja urheilullinen nuori nainen.
Nimittely on aina idioottimaista ja täysin tuomittavaa, mutta mä luulen silti, että eniten se sattuu silloin, jos on itse epävarma itsestään. Tai siitä asiasta, josta piikitellään. Tottakai se silloin kolahtaa erityisen kovaa. Jos taas on itsevarma asian suhteen, se nimittely ei ehkä samalla tavalla satuta, mutta toisen moukkamaisuus ja se, että maailmassa on urpoja toisia nimitteleviä ihmisiä, v*tuttaa ihan muuten. En mä voi toki yleistää, mutta omalla kohdallani asia on ainakin näin. En tietenkään tarkoita, että kaikilla se, että nimittely tuntuu pahalta, liittyy mitenkään epävarmuuteen tai huonoon itsetuntoon.[/QUOTE]
No en mä mielestäni ole epävarma, mutta ei se silti tunnu kauheen kivalta, että pitää painon takia arvostella.