HÄÄHUUMAPiNO!

UAAAH!
Ens kesänä olisi tarkoitus mennä naimisiin. En ole suunnitellut yhtään mitään ja minua jokseenkin ahdistaa ajatus siitä vouhottamisesta. Vaan jostain se pitäis alottaa. Niinpä siis hyppään tähän ketjuun mukaan, josko löytyisi vähän ideaa ja inspiraatiota.
 
Ei ole vielä mitään varattu. Ei mitään hätää, hyvin ehtii vielä täällä varata. Kun tietäis budjetin, vois sen perusteella tietää vierasmäärän ja sen perusteella vois valita sitten sopivan kokoista juhlapaikkaa ja juhlapaikkaa lähintä kirkkoa. Mutta kun ei tässä tiedä vielä yhtään mitään.
 
Tundra: Me alotettiin ihan sillä että varattiin kirkko ja juhlapaikka, sitten katottiin ketä kutsutaan ja laskettiin bundjetti.
Siinä budjettia laskeskellessa kun selaili about hintoja tuli jo paljon ideoita ja juuri toisten häähössötyksiä lueskelemalla :)
Mulla on nyt ihan lähiaikoina muodostunut suht selkeä kuva mitä häiltä halutaan.
Mua ahdisti myös tosi paljon ja ehkä vähän vieläkin, kun on miljoona asiaa mitä pitäis muistaa, mutta loppupeleissä ne hoitaa nopeasti.
 
Hei Häähumua viettävät palstalaiset !!! :)

Itse menin elokuussa naimisiin, ja nyt olisi paljon tavaraa täällä jouten eli pitäs saada myytyä pois :)
Värinä meillä oli: valkoinen, viininpunainen ja kulta.

Koristeita on,kakkuteline,tikkariteline,40 kpl viininpunaisia tuikkukippoja, kultaisia kaitaliinoja, puoli pitkä ivory-huntu, 2kpl riisikoreja. Jos kiinnostaa niin yv tulemaan mulle vaan...

Asun keravalla ja tavaroita saa tulla katsomaan jos haluaa :) edullisesti lähtisi kaikki pois... :)
 
Varaan huomenna ajan yhteen juhlapaikkaan, joka olis hyvinkin varteenotettava vaihtoehto hääjuhlien pitopaikaksi. Mitä kaikkea mun tulee muistaa kysyä?? =) Tarkoitus on ottaa pitopalvelu samasta paikasta.
Anteeksi, että taas kerran tungen itteni teidän ketjuun. :ashamed: Mut pari juttua halusin vinkata eli ehdottomasti kamera mukaan kun käytte katsomassa paikkaa. Asioita kumminkin unohtaa jälkeenpäin ja kuvien avulla on helppo suunnitella koristelua ym. Lisäksi kannattaa kysyä onko heillä pohjapiirustusta ja onko pöytiä mahdollista saada millä eri tavoin aseteltua.
 
hdyhk
Hei Häähumua viettävät palstalaiset !!! :)

Itse menin elokuussa naimisiin, ja nyt olisi paljon tavaraa täällä jouten eli pitäs saada myytyä pois :)
Värinä meillä oli: valkoinen, viininpunainen ja kulta.

Koristeita on,kakkuteline,tikkariteline,40 kpl viininpunaisia tuikkukippoja, kultaisia kaitaliinoja, puoli pitkä ivory-huntu, 2kpl riisikoreja. Jos kiinnostaa niin yv tulemaan mulle vaan...

Asun keravalla ja tavaroita saa tulla katsomaan jos haluaa :) edullisesti lähtisi kaikki pois... :)
Hitsi...väärä väriteema.. :)
Mutta laittakaa tällasia myös! :)
 
Hei mullapa ei nyt ole mitään hajua, että kuinkas paljon esim alkumaljaan ostetaan niitä skumppapulloja? :D
Toki ostetaan vähän yli ettei vaan lopu..olis aika noloa..mutta jos tulee 70 aikuista niin kuinka monta noin suurinpiirtein niitä tarvii ostaa? :D
Entä ruokaviiniä? :confused:
 
Hei mullapa ei nyt ole mitään hajua, että kuinkas paljon esim alkumaljaan ostetaan niitä skumppapulloja? :D
Toki ostetaan vähän yli ettei vaan lopu..olis aika noloa..mutta jos tulee 70 aikuista niin kuinka monta noin suurinpiirtein niitä tarvii ostaa? :D
Entä ruokaviiniä? :confused:
Alkon sivuilla on tälläinen juhlajuomaopas:
Alko - Ruoka ja juoma - Järjestätkö juhlat - Pieni juhlaopas

Ton avulla me määritettiin suunnilleen tarve vaikka ite viinit ja kuohuviinit tulikin ranskasta. :)
 
Kiitos versatile!
Mun kaasot oli maailman söpöimpiä, ne kysyi: "Hei sun pitää nyt listata ketä haluat sun polttareihin, kun ei me tunneta sun muita kavereita niin hyvin, tuleeko ****, ****tai vaikka sun anoppi ja äiti esimerkiksi, kuuluuko niitä muuten kutsua?" :LOL:

...joo toki :LOL:
Anoppi 70v mennää JORAA! :D
 
"sone"
Meillä olis myös häät ensi kesänä, 11.6. Nyt kun lukee muiden kirjoituksia niin tajuaa että myö ei olla mietitty vielä mitään kummempaa kuin kirkko ja juhlapaikka sekä ruuat. Budjetti on n.1500e mukaanlukien hääpuku. Juomat kustantaa anoppi, muut maksetaan itse. Pitäsköhän ruveta jo tekee tarkempia suunnitelmia. Yllättävän paljon olis vissiin tekemistä ja kutsuvieraslista se vaan paisuu :D (aluks oli 50, nyt ollaan menossa jo 70 kohdalla :eek: )

Hääpukuja olen katsellut ja käynyt sovittamassa mutta en ole löytänyt mieleistä silmälle enkä kukkarolle. Haltreneck ja kapea on kriteerit. Suurin osa puvuista on olkaimettomia, se on sitten vaihtoehto b.

Minkälaista tarjoilua olette ajatelleet? Laitan meidän menun tähän:
- Alkukeitto (sieni,- tai koskenlaskija)
- Paahtopaisti
- Porsaanfilee
- Perunat
- Vihreä salaatti
- Savukalasalaatti
- Kanapastasalaatti
- Vanhanajan hääkakku

Skumpat, valkkarit, punkut ja boolit.

Suunnitelmissa olis hääkomitean kokoontuminen lähiaikoina :D Tehtävien jako!
 
[QUOTE="sone";23123014]Meillä olis myös häät ensi kesänä, 11.6. Nyt kun lukee muiden kirjoituksia niin tajuaa että myö ei olla mietitty vielä mitään kummempaa kuin kirkko ja juhlapaikka sekä ruuat. Budjetti on n.1500e mukaanlukien hääpuku. Juomat kustantaa anoppi, muut maksetaan itse. Pitäsköhän ruveta jo tekee tarkempia suunnitelmia. Yllättävän paljon olis vissiin tekemistä ja kutsuvieraslista se vaan paisuu :D (aluks oli 50, nyt ollaan menossa jo 70 kohdalla :eek: )

Hääpukuja olen katsellut ja käynyt sovittamassa mutta en ole löytänyt mieleistä silmälle enkä kukkarolle. Haltreneck ja kapea on kriteerit. Suurin osa puvuista on olkaimettomia, se on sitten vaihtoehto b.

Minkälaista tarjoilua olette ajatelleet? Laitan meidän menun tähän:
- Alkukeitto (sieni,- tai koskenlaskija)
- Paahtopaisti
- Porsaanfilee
- Perunat
- Vihreä salaatti
- Savukalasalaatti
- Kanapastasalaatti
- Vanhanajan hääkakku

Skumpat, valkkarit, punkut ja boolit.

Suunnitelmissa olis hääkomitean kokoontuminen lähiaikoina :D Tehtävien jako![/QUOTE]

Miten te tuutte selviämään 1500e budjetilla? :O
Teettekö ruoat siis itse? Ja hääkakun? Vai puuttuuko tuosta nolla perästä? :p
Hyvältä tuo menu kuulostaa nam nam :)
 
"sone"
Miten te tuutte selviämään 1500e budjetilla? :O
Teettekö ruoat siis itse? Ja hääkakun? Vai puuttuuko tuosta nolla perästä? :p
Hyvältä tuo menu kuulostaa nam nam :)

Noh, budjetti onkin vähän tässä kasvanut... :D Mut hääpaikka koko v.lopuks maksaa vaan 400e ja ruuat n.600. Tarjoilija täytyy vaan hommata ja en ollenkaan ollut laskenut kaikea pikkusälää mitä sinne menee.. Kutsut, kengät avioehto jne... Kyl sitä rahaa uppoo vielä.

Hääpuku on nyt löytynyt ja se on iiiiiihana!!! En olis uskonut että puen päälleni olkaimetonta pukua, ja varsinkaan vaaleanpunaista, mutta kun sovitin sitä niin en edes halunnut enää sovittaa muita. Tummat hiukset käy hyvin vaaleanpunaisen kanssa ;) Puku on siis hyvin vaalea.
 
"sone"
http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=TANSSIPUKU%20-ALE!&prod_name=Vanhojen%20tanssipuku%20-TA01%20koko%2034%20tai%2038%20+VANNE&action=tuotteen_info&tuotteen_id=1673&tuotekoodi=500-promvanharoosa

Puku on vähän tän mallinen, vähemmän koristeita tossa edessä ja sävy on vaaleanpunainen. Takana nyöritykset ja lisäksi ostin valkoisen boleron. Vielä täytyisi hankkia valkoinen laukku ja vaaleanpunaiset/valkoiset kengät :)
 
"sone"
http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=TANSSIPUKU%20-ALE!&prod_name=Vanhojen%20tanssipuku%20-TA01%20koko%2034%20tai%2038%20+VANNE&action=tuotteen_info&tuotteen_id=1673&tuotekoodi=500-promvanharoosa
 

Yhteistyössä