Kummi kysyy lahjatoivetta 5-v tytölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä teistä kivoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="asseri";22505788]Meillä ei vielä 5-vuotiaalle oikein iskenytkään nuo pikkulegot. Innostui aluksi, mutta ei pitänytkään, kun rakennelmat hajosivat melko helposti. Ja jouluksi on kiva saada iso lelu, ainakin monista lapsista.

Noilla perusteilla sanoisin, että se sylvanian families talo.[/QUOTE]

Meillä on niitä joku peruspaketti ja on hän niistä rakennellut, niitä on vaan niin vähän että ei saa kovin isoa juttua aikaan. Rakennettiin just tänään koirankoppi niistä dublo-tallin viereen (dubloista teki karsinat ja laittoi muoviheppaa sisään). Meillä on dubloja 2 pakkia + eläintarha + hello kitty-dublojäljitelmää (dublojen kooisia/näköisiä + menee niihin muttei aitoja).

Sylvanian talo on kyllä myöskin ihana.

Itse selailin lelukuvastoja, että mitä sitä katsois omalle 6v täyttävälle tytölle. Se Sylvanian-talo oli aivan ihana omasta mielestä! :) Voisi olla oikein hyvä lahjaidea.
Se Belville-talli on kans aivan mahtava. Meillä tyttö tykkää tosi paljon Belvilleistä ja on tuo tallikin hänellä. Sitten kun on vielä muita legoja niin saa hyvin yhdisteltyä isompia ja erilaisempia kokonaisuuksia ja aina ihanaa kun hän tulee näyttämään, että äiti katso mitä nyt rakensin.. :)
Ehkä Belville-talli? Jos on muitakin legoja.. Toki se toimii erikseenkin mutta :)

[QUOTE="vieras";22505854]Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että olisin katkera. Mutta realistina, joka ostaa kummilapsille kalliitakin lahjoja, en aina kuitenkaan osta sitä esitettyä toivetta. Toivehan on vain toive.

Eivätkä meidän lapsetkaan saa aina kaikkia toivomiaan juttuja, enkä odota kummienkaan niitä aina ostavan.[/QUOTE]

No tähän mennessä tämä kyseessä oleva kummitäti on ostanut. Kun on itse kysynyt toivetta.

Kerran, muistaakseni 3-v synttäreille, annoin valita 2 lelun välillä, niin kävi niin että osti kummatkin. Se on jo vähän liikaa... Joten oon nyt vaan sanonut yhden toiveen.

Itse selailin lelukuvastoja, että mitä sitä katsois omalle 6v täyttävälle tytölle. Se Sylvanian-talo oli aivan ihana omasta mielestä! :) Voisi olla oikein hyvä lahjaidea.
Se Belville-talli on kans aivan mahtava. Meillä tyttö tykkää tosi paljon Belvilleistä ja on tuo tallikin hänellä. Sitten kun on vielä muita legoja niin saa hyvin yhdisteltyä isompia ja erilaisempia kokonaisuuksia ja aina ihanaa kun hän tulee näyttämään, että äiti katso mitä nyt rakensin.. :)
Ehkä Belville-talli? Jos on muitakin legoja.. Toki se toimii erikseenkin mutta :)

Mä taidan kallistua nyt siihen belvilleen... Sitten vaikka ensi synttäriksi sylvaniaa.

Pitäisköhän mun ostaa lisää pikkulegoja vai joku muu juttu. Mellä on vain 1 peruspaketti pikikulegoja.

Olin miettinyt että ostan jonkun jutun kauppaleikkiin, esim. uuden kassakoneen (entinen euron kirpparilöytö ei enää oikein toimi), esim. kauppakärryt + kassakoneen. Tai pelkän kassakoneen. Ja ehkä yhden zhu zhu-hamsterin, niitä on ihaillut kylässä.

Mä sinuna kertoisin kummille molemmat toiveet, mutta sano että enemmän ehkä tarvittaisiin legojuttua ja lisää legoja... Kummitäti varmasti ymmärtää ettet käytä häntä lahja-automaattina vaan olet kiitollinen hänen avustaan. Ja lapsi on iloinen, kun on enemmän legoja joilla voi rakentaa.

Mä varmasti ostaisin ison legopaketin (maksaa noin 22-25e) ja sit sen zhi zhi-hamsterin...

Turhaan mietit, että on liikaa, kummilla varmasti on rahaa ja halua muistaa tytärtäsi ja auttaa teitä. Ihana ihminen :)

Jollei teil oo entuudestaan noita pikkulegoja, niin pinkit legopalikat rasiat on kanssa ihan ok. Niistähän vois aloittaa ja niihin saa jopa tyttöjenkin osia. Meillä tyttö sai 4v synttärilahjaksi tyttöjen värisiä legoja ja sen koirajutun ja kovasti tykkää rakennella. Pikkuhiljaa osteltu ukkeleita ja muita lisäosia ihan neitin kiinnostuksen mukaan. Legot on kuiteskin aikas pitkään kiinnostavia juttuja.

[QUOTE="vieras";22506078]Mä sinuna kertoisin kummille molemmat toiveet, mutta sano että enemmän ehkä tarvittaisiin legojuttua ja lisää legoja... Kummitäti varmasti ymmärtää ettet käytä häntä lahja-automaattina vaan olet kiitollinen hänen avustaan. Ja lapsi on iloinen, kun on enemmän legoja joilla voi rakentaa.

Mä varmasti ostaisin ison legopaketin (maksaa noin 22-25e) ja sit sen zhi zhi-hamsterin...

Turhaan mietit, että on liikaa, kummilla varmasti on rahaa ja halua muistaa tytärtäsi ja auttaa teitä. Ihana ihminen :)[/QUOTE]

Moikka taas!

No mä tänään sanoin kyllä että belville ratsutalli olisi varmasti mieluinen lahja. En sanonut sitä toista, kun hirvittää että jos menee ja ostaa kummatkin. Siis ei hän siitä konkurssiin mene, mutta kohtuus kaikessa :). Ehkä sitten 6-v synttäriksi :).

Meillä on siis yksi joku pakkaus pikkulegoja, ei pienin mahdollinen (kai), muttei mikään jättipakkaus, oli joskus lidlissä tarjouksessa.

Pitää katsoa mitä itse hommaan, ehkäpä sen hamsterin + joko kauppaleikkitavaraa tai legopaketin.

Yhteistyössä