Joululajaideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Pienimuotoista, ei kovin kallista lahjaa anopille ja appiukolle, jotka eivät harrasta juuri mitään eivätkä yleensä tykkää just mistään. tai no harrastavat ne purjehtimista ja matkailua, mutta niistä kummastakaan ei ihan heti keksi pikkulahjaa, ja kirjoja on ihan turha ehdottaa, koska eivät lue yhtään mitään. Yleensä anoppi myös raahaa kaiken käyttötavaran mökille, henkilökohtaisen tavaran hankinta silti yhtä vaikeaa, auttakaa!

tykkäisin jostain ihanasta itse tehdystä kakusta. tai kasvohieronnasta (lahjakortti siis). sit ois ihanaa vanhuksena käydä miehen kanssa kaksin leffassa, kuten opiskelijana.

mitä kivaa siihen purjehtimiseen voisi olla? kai siihen voi jotain ostaa.

tykkäisin jostain ihanasta itse tehdystä kakusta. tai kasvohieronnasta (lahjakortti siis). sit ois ihanaa vanhuksena käydä miehen kanssa kaksin leffassa, kuten opiskelijana.

mitä kivaa siihen purjehtimiseen voisi olla? kai siihen voi jotain ostaa.

No purjehtimiseen ostetaan isompi kimppalahja, eli tämä sais olla jotain muuta. Anopille ei voi leipoa mitään, se loukkaantuu siitä lähinnä, koska on itse sellainen kodinhengetär. Ja joulukukan sijaan vien hänelle aina piparitalon tai vastaavan. Mutta se on siis ihan ylimääräinen jouluntoivotus. haluan jotakin pakettiin, koska itse olen tottunut, että kaikilla pitää olla aattona paketti avattavana, ja nämä ei edes toisilleen osta joululahjoja. Hankalaa. Omille vanhemmilleni keksin joululahjat ihan jutellessani heidän kanssa kun he kertovat mitä ovat puuhanneet ja mitä tarvitsisivat tai mitä on mennyt rikki tai mikä muuten kiinnostais. Mä en käsitä miten tää voi olla vieläkin niin vaikeeta appivanhempien kohdalla?

Olisko jokin hemmottelukama kivaa? Joku pieni setti jossa vaikka joku ihana kuorinta- ja vartalovoide tms. Tai just joku hierontalahjakortti tai hierontaväline/kauratyyny tai joku sellainen rentouttava?

- Muumimamma/pappa käsipyyhkeet tai saunapyyhkeet.
- Ostat pambuneulosta ja leikkaat siitä n. 30x30 palasen (kutistamisen jälkeen) ja painatte palaselle lapsen kädenkuvan kangasväreillä, kun kangasväri on kiinnitetty saa anoppi/appi oivan keittiön pöytäluutun.
- Kauppakassi
- Onko heillä kunnon termospulloa, kalastavatko, esim. onko savustuspönttöä, matka hammasharjat + matkakokoiset shamppoot.
- Dermosilin tuotteita esim. Dermoshop - Tervetuloa - Classic - Tervasaippua #3005 tai Dermoshop - Tervetuloa - Joulupakkaukset - Selection #5950

- Onko anopilla esim. rottinkikoria tai kauppakassia millä raahaa ne käyttötavarat sinne mökille?
- Erilaisia hilloja
- Keittiökalenteri (lasten kuvilila tai omilla luontokuvilla/suvun tapahtumilla).
- ISO tarjotin
- Lanne pyyhkeet
-

Joku kiva teerasia, mihin saa erilaisia teepusseja. Jos ovat teeihmisiä siis. Mä annoin omalle anopille lasten valitseman lahjan, en edes yrittänyt itse keksiä mitään koska mikään ei ikinä kelvannut.

Yhteistyössä