No olipa tosi kiva kirje...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
avasin postia justii ja perintä kirje avaralta saunamaksuista!
maksanut saunamaksua 4euroa liian vähän 5kuukaudelta ja kaiken huipuks kirje millä maksaa heille tuota maksua :O
mulla on maksu 20euroa vuokrasopimuksessa ja maksun saajana vuokranantaja samalla kun saa vuokran..

eikös vuokrasopimuksen näyttö siellä riitä kumoaan noiden maksujutun ja niiden perittävä maksunsa vuokranantajalta?

koska myös saunavuoron varauksen tehtyäni avaralta vielä kysyin että ok maksu menee vuokrahepulle ja he sanoivat että kyllä.

[QUOTE="una";22497059]no siis kai se kirje oli kuitenkin sieltä avaralta eikä mistään perintäfirmalta? maksat pois vaan jos liian vähän oot maksanut.[/QUOTE]

avaralta siis maksukarhu..
en kai mä nyt maksa heille mitään kun tossa vuokrasopimuksessa on saunamaksu laitettu 20euroa,ja heidän mukaan se on 24euroa kuukaudessa..
samoiten maksu suoritettava vuokranantajalle ei heille lukee sopparissa,eikös se ole silloin vuokranantajan ja avaran välinen asia sopia maksujen saannista vuokranantajalta?

[QUOTE="niina";22497094]sen vuokranantajan sitten maksettava se puuttuva osuus[/QUOTE]

sitä minäkin aatelin et meen maanantaina ton sopparini kans sinne ja sanon etten maksa kyllä mitään karhuja..

Ei se hinta tietenkään aina voi olla sama mikä lukee vuokrasopimuksessa, ei tuntipalkkakaan ole se sama aina mikä lukee työsopimuksessa kun menee töihin, jos se sisältyy siihen vuokraan niin vuokrasi tod.näköisesti nousee sen verran.

Ei se hinta tietenkään aina voi olla sama mikä lukee vuokrasopimuksessa, ei tuntipalkkakaan ole se sama aina mikä lukee työsopimuksessa kun menee töihin, jos se sisältyy siihen vuokraan niin vuokrasi tod.näköisesti nousee sen verran.

vuokra,vesimaksu ja sauna on kaikki eritelty tohon mun soppariin.
joten ne yhteen laskettuna on mun vuokra minkä maksan..

[QUOTE="vieras";22497740]Joo, mutta eiköhän vuokranantaja tee uuden sopparin kun hinta nousee.

Ei se, että sulla NYT on vuokrasopimus hintaan x tarkoita sitä, että se on vuosien päästä edelleen sama x euroa. Vesimaksut nousee, saunamaksut nousee...[/QUOTE]

Juu juu mutta vuokranantajan ilmoitettava vuokralaiselle vuokran korotuksesta kirjallisesti.
Tässä nyt käynyt niin että saunamaksut noussut ja vuokranantaja epähuomiossa maksanut sen 5kk liian pientä maksua.Ota yhteys vuokranantajaan.

Yhteistyössä