Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun vauvat kävi kimppasuihkussa mun kanssani. Ihan viimeisenä pestiin hiukset, siitä tuli joskus itkua mutta koska se tehtiin viimeisenä niin ei tarvinnut montaa sekuntia itkeä kun jo pääsi pois suihkusta ja pyyhkeen sisään kuivattelemaan.
Mites sitten muuten tuo lapsentahtisuus, löytyykö aiheesta suomenkielistä tietoa, kirjoja tms? Meillä on melko suuritarpeinen vauva ja tämä lapsentahtisuus on tullut vähän kuin vahingossa. Ennen lasta ajattelin että taatusti nukkuu omassa sängyssä (nykyään perhepeti), imetys ei ole kovin tärkeää (nykyään se om hyvin tärkeää) ja että en varmasti ala vauvaa pytyllä käyttämäään (nykyään osittais vvv vauvan "omasta tahdiosta"). Lähipiirin palaute ajatuksistani on ollut lähinnä että väsytän itseni ja olen liian herkkä ja että vauva oppii manipuloimaan minua kun vastaan heti viesteihin jne. Teen lapsesta äitiriippuvaisen ja lasta ei tarvitse koko ajan pitää sylissä (liinassa nukuttaminen suorastaan synti). Perhepeti kuulemma tappaa seksielämän (miksi sen pitää rajoittua sänkyyn) ja on huono lapsen itsenäistymiselle. Ja vauvani on sentään vasta 3kk.
Nää kimppasuihkut on musta ihania :heart:
Ei kai tällä ole merkitystä kuin teoriassa, mutta minusta olet tulkinnut väärin tuon, missä viittasit sukellusrefleksiin. Ei "voimakkaalla sukellusrefleksillä" varustettu vauva huuda, vaikka saisi vettä kasvoilleen.
Mutta voisiko olla kyse nimenomaan siitä, että sukellusrefleksi alkaa kadota?