MiniPillerit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Duffy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Duffy88

Vieras
Hakusessa olis sopiva ehkäisy....Lääkäri suositteli pillereitä... Mua mietityttää aloitus... Lääkärin mielestä mulla ei ole veritulppa riskiä minä olen taas toista mieltä.. Lääkäri kuitenkin määräsi mulle pillerit, minipillerit aurallisen migreenin ja imetyksen takia en saanut tavallisia e-pillereitä... Kannattaako/uskaltaako aloittaa? Millaisia kokemuksia teillä on minipillereistä?

Mulla oli cerazetet viime raskauden jälkeen käytössä. Toimivat tosi hyvin sen ajan kun imetin. Menkat jäi pois ja iho oli hyvä, oma fiilis oli hyvä etc. Mut sen jälkeen ku imetyksen lopetin mulla alko vuoto kahden viikon välein. Oli siis menkat "päällä" joka toinen viikko: / Sit iho meni niin huonoon kuntoon, et mulla ei ikinä ennen ole ollu niin paljon finniä ja näppylää naamassa. Kolme ja puol kuukautta sitä kattelin, kunnes lopetin pillerien syönnin. Iho parani parissa viikossa ja jatkuva vuotokin loppu.

no, nyt olis ens kuun alussa jälkitarkastus ja pitäs päättää ehkäsystä. Oon taas puntaroinu cerazettejen tai jonku muun pillerimerkin välillä.. Noita vaihtoehtoja kun on niin rajallisesti ku imettää..