sanoin lapselle taas että inhoan sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muista käydä välillä täällä kommentoimassa. Ettei ap sun toinenkin provo ihan hiljene...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1876879-taalla-aina-kysellaan-mita-white-trash-tassa-vastaus/

[QUOTE="vieras";22485399]siksi että kirjoitin näköjään väärässä muodossa. sitä paitsi mitä vitun väliä sillä on sanoinko isommalle vai pienemmälle kun yhtä väärin ja paskasti se silti oli[/QUOTE]

:b

voin hyvin samaistua ap:n osaan mutta olen yksin kolmen lapsen kanssa ja kaksi heistä on erityislapsia. en saa tukiperhettä ainoa mitä on ehdotettu on lasten sijoitus. siihen en suostu! en edes muista että milloin olen viimeksi omaa aikaa saanut ja hengähtää! kukaan ei halua ottaa lapsia hoitoon koska pelkäävät lapsen raivareita tms. ja lasten isää ei kiinnosta ollenkaan miellummin pakeni äitinsä luo! mut tää on muuun elämää rankkaa,kuluttavaa,haastavaa,pelottavaa,antoisaa,palkitsevaa ja rakastavaa! ja kyl varmaan joskus sitä aikaakin itelleni saan kunhan lapset eka kasvaa ja pesästä muuttavat.. ehkä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi järkyttävää;22485665:
Täällä ainaki lisätään rahoja psyk. Hoitoon. Ihmettelen miten ap jaksaa tota provoo. Kyl sut on kirjoitustyylistä tunnistettu jo aikaa sitten. Olet aikaisemminki samantyyppisestä kirjoittanu joka myös oli provo. Häpeä, häpeä, häpeä. Jätetään tää provo ap yksin tähän ketjuun väittelemään. Ja nyt ap on muutenki jo sun nukkumaan menon aika. Ainiin. Olet se... _ _ _ _ _...!;)

jo on mielenkiintoista jos on tunnistettu kun kirjoitustapaa tarkoituksella muutettu :D että ei mennyt ihan putkeen sulla. ja kun lehtiä tulee luettua niin aivan juuri määrärahoja pienennettiin toisin kuin siellä teidän pumpulimaailmassa.

Olen tuon yhden kans samaa mieltä. Provo tämä on jos muka hoitoa tuossa tilanteessa ei saa. Hoitoa saa kun painelee tonne ensiapu päivystykseen ja kertoo tuon saman mitä täällä palstalla ja vaatii psykiatrin paikalle. Joka paikassa on päivystävä psykiatri. Äläkä väitä ettei ole.

Sitä apua vaan ei aina saa.Vaikka tässä maassa niin kuvitellaankin.Olin yhden huumeita käyttävän naisen mukana sossun tapaamisessa jossa se pyysi päästä hoitoon koska oli raskaana.Ja omin korvin kuulin kun hänelle suositeltiin subutex-korvaushoidon jatkamista koska loppuvuodesta kaupungilla ei ole varaa lähettää hoitoon.Ja loppuun vielä lisättiin että vauvoillekin on niin tehokkaat kipulääkkeet etteivät ne tunne juurikaan vierotusoireita!!!
Tämä äiti pääsi hoitoon lopulta kaksi kuukautta ennen la:ta mutta sitä ei maksanut kaupunki vaan eräs sairaala.Että silleen.

Salli mun nauraa. Vai muutit kirjoitustyylin. Sama tyyli kun ennenkin. Hah hah. Hyvä tekosyy. Voisit muuttaa samalla tuon oman minä kuvasi. Olet todella, todella, sairas. Jonain päivänä näet kun olet yksin. Aivan yksin. Viimeisetkin ihmiset katoavat ympäriltäsi. Olet yksin itsesi kanssa. Sulla ei ole ketään muita kuin tuo sinä ja itsesäälisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi järkyttävää;22485847:
Salli mun nauraa. Vai muutit kirjoitustyylin. Sama tyyli kun ennenkin. Hah hah. Hyvä tekosyy. Voisit muuttaa samalla tuon oman minä kuvasi. Olet todella, todella, sairas. Jonain päivänä näet kun olet yksin. Aivan yksin. Viimeisetkin ihmiset katoavat ympäriltäsi. Olet yksin itsesi kanssa. Sulla ei ole ketään muita kuin tuo sinä ja itsesäälisi.

sä olet kyllä ihme tyyppi. mutta jos et tajunnut niin yleensä käytän isoja kirjaimia jne.

Yhteistyössä