sanoin lapselle taas että inhoan sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei. Mä tiedän. Huomenna otat muksut mukaan:) teette ulkoilu lenkin ja jätät lapsesi/unohdat lapsesi johonkin kaupunkisi keskustaan ja kävelet yksin kotiin. Jos sua/lapsen vanhempia ei parin päivän sisällä löydetä niin kävelet poliisi laitokselle täydessä humalassa ja tunnustat että sinä jätit heidät. Kysyt missä lapset ovat. Eiköhän ne sut sieltä sit hoitoon laita.

siis olet sanonut 1-vuotiaalle ohimenne, että "tapan tuon siskosi/veljesi".

Ei se ymmärrä mitään ja niin sanoo moni isäkin, ja varsinkin jos rauhalliselal äänellä sanoo, niin joillakin tuo on sama asia kuin "rakastan sinua". lapselle merkitsee äänenpaino, noin pienelle,ei se mitä sanoo.

ja toisekseen alkaa tuntua, että saisit mennä hakemaan apua narsismiisi. jos kaikki ovat joka ryhmässä todenneet että sinua ei vaivaa mikään muu kuin huomionhakuisuus, niin lopeta jo.

kaikki pitäisi olla teille ilmasita, ilmaista kodinhoitajaa, ilmaista päivähoitopaikkaa jne. miksi? taitaa olla esitystä koko juttusi. Potkaiseas perseelle itseäsi ja lopeta vinkuminen.

se joka oikeasti kaipaa apua, ei puhu koko ajan miten kaikki pitäisi maksaa omasta pussista.
se pelkää mielensä puolesta. sinä puhut siitä miten ei huvita hoitaa kakaroitansa ja miten yhteiskunna npitäisi hoitaa ne ilmaiseksi. ja siivota ja tehdä vielä loputkin.

Hae sairaslomaa, pidät lapset hoidossa ja lepäät hoito-ajat?

Ja sinuna vaan soittaisin sinne neuvolaan ja jankuttaisin miten pinna on tiukalla, eikä mieskään enää kauaa jaksa. Tietääkö mies muuten täysin sun tilanteen ja jaksamisen?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;22485105:
Hei. Mä tiedän. Huomenna otat muksut mukaan:) teette ulkoilu lenkin ja jätät lapsesi/unohdat lapsesi johonkin kaupunkisi keskustaan ja kävelet yksin kotiin. Jos sua/lapsen vanhempia ei parin päivän sisällä löydetä niin kävelet poliisi laitokselle täydessä humalassa ja tunnustat että sinä jätit heidät. Kysyt missä lapset ovat. Eiköhän ne sut sieltä sit hoitoon laita.

ei kun se menettäisi ne. ei se halua kuin ilmaisuuksia lasten varjolla. ei se halua menettää niitä.
sitten se menettäisi pian sen miehen, joka tekee kaiken kotona.

[QUOTE="vieras";22485086]kyllä siellä ja lappeenrannassa on hienosti asiat! täällä vähennetään psykiatrisen hoidon määrärahoja koko ajan. en kyllä enää vaan tiedä mistä[/QUOTE]

En mä asu lappeenrannassa vaan pk-seudulla :confused:

No jos sielä on asiat noi huonosti niin eipä sitten mitään.
Anna mennä vaan. Voi huonosti kun apua ei tule ja turha enään yrittää.
Luovuttaminen kunniaan!
Ja eihän se oli mitenkään sun vaikutettavissa vaan se on sossun ja kunnan vika.

Tai sitten kannattaisi ehkä vielä yrittää kun kyse on sun lapsen tulevaisuudesta.

[QUOTE="höh";22485119]siis olet sanonut 1-vuotiaalle ohimenne, että "tapan tuon siskosi/veljesi".

Ei se ymmärrä mitään ja niin sanoo moni isäkin, ja varsinkin jos rauhalliselal äänellä sanoo, niin joillakin tuo on sama asia kuin "rakastan sinua". lapselle merkitsee äänenpaino, noin pienelle,ei se mitä sanoo.

ja toisekseen alkaa tuntua, että saisit mennä hakemaan apua narsismiisi. jos kaikki ovat joka ryhmässä todenneet että sinua ei vaivaa mikään muu kuin huomionhakuisuus, niin lopeta jo.

kaikki pitäisi olla teille ilmasita, ilmaista kodinhoitajaa, ilmaista päivähoitopaikkaa jne. miksi? taitaa olla esitystä koko juttusi. Potkaiseas perseelle itseäsi ja lopeta vinkuminen.

se joka oikeasti kaipaa apua, ei puhu koko ajan miten kaikki pitäisi maksaa omasta pussista.
se pelkää mielensä puolesta. sinä puhut siitä miten ei huvita hoitaa kakaroitansa ja miten yhteiskunna npitäisi hoitaa ne ilmaiseksi. ja siivota ja tehdä vielä loputkin.[/QUOTE]

mitä sä höpiset? :D ei, en ole sanonut 1-vuotialle. itseäni olen tutkiskellut paljonkin ja valitettavasti narsismiepäilyt ei uppoa koska narsisti ei tajua olevansa narsisti ja olen miettinyt sitä psykologinkin kanssa mutta valitettavasti en kuulu tähän kategoriaan. siis missä ryhmässä todenneet huomionhakuisuuden?? vertaistukiryhmässä en saanut jatkaa koska kunta niin sanoi. resurssit, resurssit. mä en ole vaatinut MINKÄÄN olevan ilmaista. :D ja kenen pitäisi siivota ja tehdä vielä loput? wtf?

[QUOTE="höh";22485136]ei kun se menettäisi ne. ei se halua kuin ilmaisuuksia lasten varjolla. ei se halua menettää niitä.
sitten se menettäisi pian sen miehen, joka tekee kaiken kotona.[/QUOTE]

pässi, missä mä haluan jotain ILMAISTA?

Anna mennä vaan. Voi huonosti kun apua ei tule ja turha enään yrittää.
Luovuttaminen kunniaan!
Ja eihän se oli mitenkään sun vaikutettavissa vaan se on sossun ja kunnan vika.

Tai sitten kannattaisi ehkä vielä yrittää kun kyse on sun lapsen tulevaisuudesta.

mä olen kuule 2.5 vuotta taistellut ja voinut hyvin ja huonosti. en todellakaan ole täysin työkuntoinen mutta töissä käyn koska kotonaolo syrjäyttää täysin. te vaan olette niiiiiiin naaiiveja kun kuvittelette asioiden korjaantuvan neuvolaan soitolla

Eiks sulla oo masennus lääkitystä vai eikö se toimi? Et ilmeisesti pääse ees psykiatriselle sairaanhoitajalle puhumaan. Sun työpaikallas ei vissiin oo työterveyshuoltoa, sitä kautta yleensä pääsee jotenkin. Mut kyllä se paikassa ku paikassa psykiatrin pakeille pääsy kestää kuukausia.

Eiks sulla oo masennus lääkitystä vai eikö se toimi? Et ilmeisesti pääse ees psykiatriselle sairaanhoitajalle puhumaan. Sun työpaikallas ei vissiin oo työterveyshuoltoa, sitä kautta yleensä pääsee jotenkin. Mut kyllä se paikassa ku paikassa psykiatrin pakeille pääsy kestää kuukausia.

on lääkitys enkä mielestäni enää masentunut ole. väsynyt vain..ja hullu. SOITTOajan saa psykiatrille n. 2 kuukauden päähän.

Niin ja sehän sanoi että muuttais pois/tappais itsensä, ja että nämä ovat vaihtoehdot. Joten eix ois sama että sen lapset vietäis pois ehdottamallani tavalla eli jättäis vaa lapset johonki. Sehän on valmis muuttamaan kotoa joten helpommin pääsee kun lapset ottavat pois. Ja toisekseen tosi sairasta provoa ap. Mitä apua kuulet mitäsnytistä saavan? Mene ja anna lapsesi pois, tie poliisi laitokselle tuhannen humalassa niin pääset eroon lapsistas.

on niin varmaa että provoa vaan...
Kuules, kun sä valitat että maksaa että pääsee juttelee psykalle, ni eks se sillon oo ilmasen vaatimista HÄH?? Jos oikeesti haluat asias kuntoon ni sähän repisit rahat vaikka perseestäs. Jatka vaan tota valitusta tääl palstalla, johan hoituu asiat alta aika yksikön. Hiukka sä nautit tästä ku saat täälä mammat provosoitua. On sulla huvit, sanon vaan. Jos sulla yhtään on järkeä päässäs ja oot tosissas, niin lopeta. Laita kone kiinni ja anna olla.

Mä olen itse ollut aikoinani todella pohjalla pahan paniikkihäiriön takia, mutta itse olen kammennut itseni lääkärin puheille, kun oli hiukka järjetön pelko oman pääkopan puolesta. Ei tullut kertaakaan mitä muuta mieleen, ku se että haluan parantua. Haluan elää normaalia elämää. Ota ittees niskasta kiinni. Tilaa ihan tavallinen lääkäri. Varmasti saat ajan todella pian. Jos oikeesti HALUAT parantua, niin ite sun on sen eteen jotain tehtävä.

Mistä näitä ihmisiä sikiää, kertokaa!

tilaa kuule alkuun vaikkapa ihan tavallinen lääkäri. Varmana saat apua. Ja tiedoksi vaan, että masennuslääkkeitä käyteen moneen muuhunkin sairauteen kun ainoastaan masennukseen. Sulle on tarjottu monia neuvoja täälä ja sä vaan jankkaat. Olet oikeesti sairas, sen uskon. Niin sairas että provoilet täällä.

[QUOTE="vieras";22485216]on lääkitys enkä mielestäni enää masentunut ole. väsynyt vain..ja hullu. SOITTOajan saa psykiatrille n. 2 kuukauden päähän.[/QUOTE]

No kyllä masennukseen kuuluu voimattomuus ja pinnan palaminen olemattomista. Ainakin mulla. Jos stnä nukut suurinpiirtein riittävästi ja siltikkään et jaksa, niin ei se on kyllä enempi loppuunpalamista kuin väsymystä. Onks sulla diagnoosia psyykkisestä sairaudesta kun hulluks itteäs tituleeraat?

on niin varmaa että provoa vaan...
Kuules, kun sä valitat että maksaa että pääsee juttelee psykalle, ni eks se sillon oo ilmasen vaatimista HÄH?? Jos oikeesti haluat asias kuntoon ni sähän repisit rahat vaikka perseestäs. Jatka vaan tota valitusta tääl palstalla, johan hoituu asiat alta aika yksikön. Hiukka sä nautit tästä ku saat täälä mammat provosoitua. On sulla huvit, sanon vaan. Jos sulla yhtään on järkeä päässäs ja oot tosissas, niin lopeta. Laita kone kiinni ja anna olla.

Mä olen itse ollut aikoinani todella pohjalla pahan paniikkihäiriön takia, mutta itse olen kammennut itseni lääkärin puheille, kun oli hiukka järjetön pelko oman pääkopan puolesta. Ei tullut kertaakaan mitä muuta mieleen, ku se että haluan parantua. Haluan elää normaalia elämää. Ota ittees niskasta kiinni. Tilaa ihan tavallinen lääkäri. Varmasti saat ajan todella pian. Jos oikeesti HALUAT parantua, niin ite sun on sen eteen jotain tehtävä.

Mistä näitä ihmisiä sikiää, kertokaa!

huuda vaan provoa ihan vapaasti. mä olen kuule ollut psykiatrisessa sairaalassa monta viikkoa PAHAN paniikkihäiriön takia. ja minä jos kuka on kaikkensa tehnyt ja apua hakenut. kunhan laitoin aloituksen, ei sen kummempaa. se tässä sairas joka provoksi haukkuu.

[QUOTE="yks äiti";22484838]missäköhän päin asut..?outoa jollein apua saa.en oo moista kuullutkaan.kyllä tuttavani sai apua tosi nopeasti..[/QUOTE]

Mä olen vetänyt sellasen johtopäätöksen kaikesta lukemastani ja kuulemastani, että eri kunnissa ja kaupungeissa saa apua eri tavoin. Helsinki ei ole luultavasti siitä helpoimmasta päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Lisäys vielä..;22485241:
Niin ja sehän sanoi että muuttais pois/tappais itsensä, ja että nämä ovat vaihtoehdot. Joten eix ois sama että sen lapset vietäis pois ehdottamallani tavalla eli jättäis vaa lapset johonki. Sehän on valmis muuttamaan kotoa joten helpommin pääsee kun lapset ottavat pois. Ja toisekseen tosi sairasta provoa ap. Mitä apua kuulet mitäsnytistä saavan? Mene ja anna lapsesi pois, tie poliisi laitokselle tuhannen humalassa niin pääset eroon lapsistas.

no katos kun on edelleen lapsilla se isä.

Nyt se väittää ettei ole sanonutkaan 1 vuotiaalle että tapan siskosi/veljesi. Nyt paljastui provoksi kun ei muista kirjoittamaansa. Hyvää yötä provo, kauniita unia, ja oikein mukavaa joulun odotusta. Elämä hymyilee eikös vaan

Onks sulla diagnoosia psyykkisestä sairaudesta kun hulluks itteäs tituleeraat?

on ja vaikkei olisikaan niin hullut tällaisia huutelee. burn outin takia olen hoidossa ollut. olen käynyt siellä sun täällä, tehnyt sitä sun tätä, lukenut sitä sun tätä, muuttanut elintapoja jne jne mutta aina näitä ratkeamisia ( huutoa, tukistamista ) tulee vaikka kuukausien taukoja on enkä enää tiedä mitä tehdä.

Nyt se väittää ettei ole sanonutkaan 1 vuotiaalle että tapan siskosi/veljesi. Nyt paljastui provoksi kun ei muista kirjoittamaansa. Hyvää yötä provo, kauniita unia, ja oikein mukavaa joulun odotusta. Elämä hymyilee eikös vaan

oooooh mahtavaa, onko ihanaa kun pääsit provoksi huutelemaan? sanoin sille isommalle että tapan tuon pienemmän että voi voi kun meni provon ilo sulta.

Yhteistyössä