ärsyttääkö joku arkinen juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuhh

Vieras
Ärsyttääkö teitä joku tavalliseen arkeen liittyvä (vaikka ihan pikkuruinen) juttu, joka hankaloittaa päivän kulkua tai muuten vaan ottaa päähän, etkä jostain syystä voi itse vaikuttaa asian helpottamiseen?

Syöttötuoli kulkureitillä, kylpyammeen säilytys, vaunut, tavaroiden säilytys epäkäytännölissä paikoissa..

Meillä täytyy tuoda vaunut takapihalta (kun vauva nukkuu päivällä siellä) olohuoneen läpi eteiseen jotta ne saadaan yöksi sisälle, ja se on niiin ärsyttävää! Juu, sais tuotua ihan ulkokauttakin etuovelle ja eteiseen, mutta pitää kiertää koko talo.. JA aina se vaunujen sisälle ottaminen jää iltamyöhään eikä jaksa lähteä

Ärsyttää se, ettei koskaan kotiin tullessa muista ajatella, tarviiko autoa laittaa seuraavaa aamua varten lämmitykseen. Sitten sen muistaa, kun on jo pyjamassa ja menossa nukkumaan. Mutta oma huono muisti siinäkin vain ärsyttää.

Ärsyttääkö teitä joku tavalliseen arkeen liittyvä (vaikka ihan pikkuruinen) juttu, joka hankaloittaa päivän kulkua tai muuten vaan ottaa päähän, etkä jostain syystä voi itse vaikuttaa asian helpottamiseen?

Syöttötuoli kulkureitillä, kylpyammeen säilytys, vaunut, tavaroiden säilytys epäkäytännölissä paikoissa..

Meillä täytyy tuoda vaunut takapihalta (kun vauva nukkuu päivällä siellä) olohuoneen läpi eteiseen jotta ne saadaan yöksi sisälle, ja se on niiin ärsyttävää! Juu, sais tuotua ihan ulkokauttakin etuovelle ja eteiseen, mutta pitää kiertää koko talo.. JA aina se vaunujen sisälle ottaminen jää iltamyöhään eikä jaksa lähteä

Me vedettiin aikanaan vaunut vaan siihen partsin oven eteen sisäpuolelle yöks niin siitä ne oli helppo sitten työntää ulos kun likka meni päikkäreille.. kaupunkivaunut meillä oli erikseen joita säilytettiin rappukäytävässä.

Mua ärsyttää että ikinä ei ole tarpeeksi säilytystilaa 7 ihmisen ulkovaatteille...
Ja se että pienin repii melkein joka päivä kirjoja alas kirjahyllystä ja tavaroita lattialle keittiön laatikosta.
Ja se että täällä taloyhtiössä ei ole pyöräsuojaa, meidän ulkovarasto on tupaten täynnä kun sinne pitäis mahduttaa 9 polkupyörää.
Siinäpä ne suurimmat :D

Mua ärsyttää kun meillä pitää säilyttää rattaita sisällä (täällä on tosi usein murtauduttu varastoihin yms.).Ne vie tilaa muutenkin typerän kokoisesta eteisestä ja ulos kun lähtee on hissin lisäksi kahdet portaat jotka täytyy mennä|O

Mua ärsyttää, ettei tällä hetkellä saada kuivausrumpua sijoitettua meille mihinkään, ja sen vuoksi pyykkiä pitää kuivattaa kuivaustelineellä. No sehän on aina tiellä ja pyykkihän ei tältä perheeltä ihan heti lopu... Lisäksi ärsyttää, että vielä emme voi tehdä remonttia ja tässä asunnossa on monta sellaista pientä yksityiskohtaa, jotka sellaisenaan tekevät asunnosta ahtaan ja epäkäytännöllisen. Esim. liikaa ovia, kun pitäisi laittaa liuku/haitariovet, eteisessä turhan iso kaappi tilaan nähden...

Meillä vaunut on eteisessä (asutaan rivarissa) ja siitä lähdetään ulos. Kun vauva nukahtaa ja vien nänet takapihalle nukkumaan, jonne päästäkseen pitää kiertää koko talo tien kautta ja tuoda vaunut ojan yli.

Illan tullen vaunut tuodaan asunnon läpi etieseen odottamaan samaa showta. Lisäksi jos tulen autolla jostain, pitää miettiä (jo ennen lähtöä oikeastaan) onko vaunut takapihalla vai sisällä jos vauva nukkuu kun tulemme kotiin. Haen siis vaunut autolle ja laitan vauvan kyytiin ja vien takapihalle.

Niin rasittavaa, mutta tähän alkaa jo tottua :/

Ärsyttää tilaavievä arkkupakastin. Meillä on jääviileäkaappi, ja normaalia kapeampi sellainen että jos haluan ostaa uuden jääkaappi-pakastin yhdistelmän, ostan joko sen yhden ainoan mitä markkinoilla on (hurraa energiankulutus) tai sitten otan sahan käteen ja kavennan siivouskomeroa...ja etsin jostain samaa sarjaa olevan, kapeamman keittiön kaapiston oven tai sitten vaihdan kaapistot kokonaan.

Tai sitten muutetaan äkkiä toiseen asuntoon :D

Yhteistyössä