Hyvä arkikuva. Tuo varmasti vielä vuosien päästä hymyilyttäviä helliä muistoja mieleen.
Vähän pelottaa?
Filmitähti?
Ja tämä on viime kesältä
Komea.
Kaikki ei vielä ole hereillä.
Kiitos. Helppojahan nuo ovat, kunhan on oikeat olosuhteet terraariossa ja ruoka kunnollista.Komea.
Meillä mies ja poika haaveilevat vastaavista ja saavat hankkia heti kun osaavat itse hoitaa terraariot. Eli poika voi saada 10 vuoden sisään, miehellä ei mitään saumaa.
Eipä nuo nuoret varmastikaan pahastuisi kuvien laitosta, mutta tämä on mulle periaatekysymys.Minä sain aikoinaan kestoluvan samoin kuin sain sisaruksiltani heidän ja lastensa kuviin.
Arvostan sitä kovin, koska kirjoitan blogia, josta tulisi "hassu" mikäli puuttuisi ison osan arjestani täyttävät lapsenlapset...
Erityisen arvokkaaksi osoittautui jälkikäteen ajatellen lupa raportoida yhden lapsenlapseni elämästä, hänen joka oli erilainen prinsessa alusta asti.
Kuolin- ja akuutit surukuvat jätin pois, mutta esim hautajaisista kirjoitin ja pastetin kaikki kuvat. Näin "mukaan" pääsivät nekin rinnallakulkeneet, jotka olivat fyysisesti maapallon toisella puolella.
Tämä on jotain mistä lapsen vanhemmat saavat kiitosta monelta suunnalta yhä - monen vuoden jälkeenkin.
Ymmärrän. En minäkään laittaisi kenenkään lapsen kuvia ilman lupaa.Eipä nuo nuoret varmastikaan pahastuisi kuvien laitosta, mutta tämä on mulle periaatekysymys.
Tottahan haluaisin koko maailman ihastelevan vauvaa.
Samaistun niin tuohon 'sisiliskoon'. Minäkin haluaisin olla horroksessa. Ei pidä pahastua, mulle tuon kaltaiset elukat on kaikki sisiliskoja.
Kaikki ei vielä ole hereillä.
Tuo on kyllä hyvän mielen kuva.
Ja tämä on viime kesältä
Anteeks, mutta pelkään kärmeksiä. On kyllä kauniin värinen.
Ei tuota tarvitse pelätä, vaikka myrkyllinen onkin.Anteeks, mutta pelkään kärmeksiä. On kyllä kauniin värinen.
Mutta mitä, jos se luikerteleekin sieltä terraariostaan ja pistää?Ei tuota tarvitse pelätä, vaikka myrkyllinen onkin.
Käärmeet ei pistä, ne puree (pilknusnus). Siksi onkin niin varmat terraariot, ettei mikään pääse karkuun, ihan myrkyttömienkin kohdalla sama.Mutta mitä, jos se luikerteleekin sieltä terraariostaan ja pistää?
No tiedä nyt enää siitä Catwomanista, mutta joskus hamassa nuoruudessa lempinimeni oli Kisu, liekö sitten ollut jotain kissamaista minussakin siihen maailman aikaanTyttäresssäsi samaa oloa, millaiseksi kuvittelen sinutkin.
Catwoman ja pienempi kisu?