huutisasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmy83

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
3 182
0
36
Loviisa
Pohdin tässä että laitanko ollenkaan edes myyntiin vanhoja vaatteita. Ovat siis n 9 v vanhoja lastenvaatteita. Ovat hyvässä kunnossa, mutta kuosit tosin hieman erilaisia kuin nyt.

KAnnattaakko niitä edes lähteö kuvaamaan ja myymään. hinnaksi laittaisin jonkun 50 s kappale ja nosto ois 20 s

Mä käytin pojillani ihan 10 v vanhoja vaatteita. Osa, mikä oli hyvässä kunnossa, meni hyvin kaupaksi kirppiksellä, juurikin pidin hintatasona ap:n mainitsemaa.
Joten jos ei kovin nukkaantuneita niin miksi ei mene kaupaksi. Ei ne kuositkaan kovin vanhanaikaisia ole tuon ikäisissä vaatteissa.

juu kirpparilla voi mennä kaupaksi, kukaan ei ala makselemaan noin vanhojen vaatteiden takia postimaksuja. Minä ainakin vanhat ja ei tämän päivän vaatteet vien seurakunnan lähetyskirpparille.

Laita ne yhtenä isona pakettina vaikka 1e lähtöhinnalla ja 20snt korotuksella.
Mä en ostaisi, en säästä isomman tytön vaatteitakaan pienemmälle, ikäeroa on 7v ja vaatteet lienevät aika last seasonia kun olisivat pienemmälle sopivia.

Laita ne yhtenä isona pakettina vaikka 1e lähtöhinnalla ja 20snt korotuksella.
Mä en ostaisi, en säästä isomman tytön vaatteitakaan pienemmälle, ikäeroa on 7v ja vaatteet lienevät aika last seasonia kun olisivat pienemmälle sopivia.

On aivan turha vaiva, sanoin kans serkun äidille että tekee niille jotain muuta kuin tuo meille, tyttö on 5v nuorempi.

Yhteistyössä