sain e-pillerit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko persiissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelko persiissä

Vieras
..ja satuin lukemaan pakkausselosteen ja nyt oon täysin shokissa... että tämmösiäkö ne e-pillerit on... no joo en todellakaan meinaa käyttää... :O

Jos niitä mahdollisia haittavaikutuksia meinaat niin niitähän on joka lääkkeessä eikä niitä tule kaikille, ainakaan mitään epätavallisia. Kannattaa kokeilla miten ne sopii ja jos ei sovi, niin ainahan ne saa lopettaa/vaihtaa merkkiä tms.

Jep. Idiootit lukee haittavaikutukset ja jättää lääkkeet syömättä sen takia... Ei kaikille tuu todellakaan haittavaikutuksia ja yleisemmät haittavaikutukset tulee alkuoireina jotka katoavat kun lääkettä käyttää

Mulle tulee lähestulkoon ne kaikki sivuoireet. En söisi vaikka mikä olisi! Pahin on se, että menee koko seksihalut ja kuivahtaa paikat eli todellakin ehkäisee kun ei viitsi seksiä harrastaa.

Mä sain veritulpan epillereistä. Luojan kiitos jalkaan ettei esim aivoihin, keuhkoihin tai sydämeen. Että näin. Jos 4 naista tuhannesta saa veritulpan pillereistä niin on se mun mielestä jo ihan tarpeeks. Ja kun sitä ei voi tietää mitenkään kenen kohdalle se osuu.

No todellakin mieluummin käytän kumia kun otan riskin että saan laskimo tukoksen, rintasyövän, maksa kasvaimia ym ym... Ihan sama vaikka ovat "harvinaisiakin" ...

Mä söin yhdistelmäpillereitä, mutta halusin vaihtaa ne koska niitä ei suositella jos on aurallista migreeniä. Nyt mulla on minipillerit. Mulla on muutenkin ollut kaikkia peetä niin haluan välttää turhia riskejä.

[QUOTE="Lumme";22476945]Mä sain veritulpan epillereistä. Luojan kiitos jalkaan ettei esim aivoihin, keuhkoihin tai sydämeen. Että näin. Jos 4 naista tuhannesta saa veritulpan pillereistä niin on se mun mielestä jo ihan tarpeeks. Ja kun sitä ei voi tietää mitenkään kenen kohdalle se osuu.[/QUOTE]

Tupakoitko? Onko ylipainoa? Suvussa taipumusta veritulppiin?

Jos hormoni ehkäisy olis niin loistavaa ni eiköhän kaikki naiset niitä sillon käyttäis. Niin minäkin tekisin. Mutta kun niitten kanssa elämä muuttuu täydeks helvetiks.. Ja niin lääkärikin sanoi ettei ehkäisyn ole tarkoitus tehdä elämästä helvettiä.

[QUOTE="Lumme";22476945]Mä sain veritulpan epillereistä. Luojan kiitos jalkaan ettei esim aivoihin, keuhkoihin tai sydämeen. Että näin. Jos 4 naista tuhannesta saa veritulpan pillereistä niin on se mun mielestä jo ihan tarpeeks. Ja kun sitä ei voi tietää mitenkään kenen kohdalle se osuu.[/QUOTE]

Kuinka moni saa veritulpan raskausaikana? Raskaus todellakin on yksi veritulpan riski"tekijä".