Hieno, tollasen kun sais sellasena pannuhattu mallina niin menis munkin pannun piilottajana
Hieno, tollasen kun sais sellasena pannuhattu mallina niin menis munkin pannun piilottajana
Täyttää ensi kuun ihan lopussa 5v. Hammas lähti just kun pojat olivat menneet sänkyihinsä illalla, varoittelin pojalle, että hammaskeiju ei välttämättä ensi yönä ehdi käydä, kun en ollut varma, onko meillä mitään laittaa sinne tyynyn alleMinkä ikäinen?
Meillä myös toiseksi nuorimmaiselta irtosi ensimmäinen hammas toissapäivänä. Ja meni hukkaan! Oli silloin isosiskon talossa, joten "epäilemmekin" nyt isosiskon sen löytäneen ja yön pimeydessä tyynynsä alle kiikuttaneen, niin että hammaskeijun lahja meni väärälle tytölle...
Hieno kuva!Ihania kuvia!
Eiliseltä illalta
Suloinen pipa
Kiva tunnelma.Ihania kuvia!
Eiliseltä illalta
Näyttävät lämpimille.Mun toinen synttärilahja...uudet saappaat
Ne on tosi lämpimät ja vedenpitävät...olen vilukissa ja vihdoin löytyi mullekkin saappaat missä ei mulla heti jäädy varpaatNäyttävät lämpimille.
Kelpais mullekin.Ne on tosi lämpimät ja vedenpitävät...olen vilukissa ja vihdoin löytyi mullekkin saappaat missä ei mulla heti jäädy varpaat
Paljon onnea!
Kiitos.Paljon onnea!
Mut se ken tunnistaa, niin paljastuu samalla myös itse palstailijaksiVastaava kun pölähtää postilaatikkoon niin tietää mamman palstailevan kaksplussalla.
Tosi ihanat on ja uusi idea, mut ei uskalla ottaa käyttöön.
Ihana ilme!
Vautsi! Heti rupes tekeen mieli tommosia kynttilöitä puutarhaan Täytyy kyl viikonlopuksi hommata ja toivoa kunnon lumikinoksia.Ihania kuvia!
Eiliseltä illalta
:heart: